Doe 's mailenquote:Op maandag 26 februari 2007 14:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Kennen we Anna Nalick? Ik luister bijna nooit naar vrouwen (zowel muziek als in het algemeen), maar zij heeft wel een hele mooie stem.. ik houd niet van vergelijken, maar een zusje van Sarah McLachlan zou maar zo kunnen..
Welke heb jij dan?quote:Op maandag 26 februari 2007 14:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik heb drie andere nummers.. raken me wel moet ik zeggen..
quote:Op maandag 26 februari 2007 15:29 schreef Yurithemaster het volgende:
Maar volgend jaar iemand anders kiezen dan die ellen![]()
Deed ze nog een paar goede lesbo grappen ?quote:Op maandag 26 februari 2007 15:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
![]()
Maar volgend jaar iemand anders kiezen dan die ellen![]()
Battlestar kijken!quote:Op maandag 26 februari 2007 15:57 schreef iamredleader het volgende:
vandaag weer lekker gewerkt! Mag iets eerder naar huis, was al om kwart voor acht begonnen
![]()
ze hebben het goddank verzet naar maandagquote:
Lola?quote:
het is momenteel 1 van de betere zenders in mijn ogenquote:Op maandag 26 februari 2007 16:40 schreef Yurithemaster het volgende:
Wie kijkt er net5 wat een vuile afzetterij
K heb het over die belspellenquote:Op maandag 26 februari 2007 16:43 schreef Etcetera het volgende:
het is momenteel 1 van de betere zenders in mijn ogen
leuke series, goeie films
)
dat is niet alleen net5quote:Op maandag 26 februari 2007 16:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
K heb het over die belspellen
quote:
Iemand gaf haar ook een stift... Had ik ook gedaan!quote:Op maandag 26 februari 2007 17:00 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ze hebben toch zo'n oortje in? Iemand had haar wel mogen behoeden..
Ach ja.. Het niveauverschil onderling is gigantisch groot blijkt maar weerquote:Op maandag 26 februari 2007 17:03 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Het is blijkbaar een collega van je..
Toch heb ik liever iemand die initiatief neemt dan iemand die dit niet doet. Dan ga je wel eens de mist in.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ach ja.. Het niveauverschil onderling is gigantisch groot blijkt maar weer
Wat bedoel je daar meequote:Op maandag 26 februari 2007 17:08 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Toch heb ik liever iemand die initiatief neemt dan iemand die dit niet doet. Dan ga je wel eens de mist in.
Geeft niet.
Maar niet op zo'n knullige manierquote:Op maandag 26 februari 2007 17:13 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Dat doen we allemaal wel eens.
dan ken je The Kinksquote:
Inderdaad knullig..quote:Op maandag 26 februari 2007 17:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Maar niet op zo'n knullige manier![]()
"Als juf kan ik dit natuurlijk niet toestaan"
"Anders gaan de kinderen zeggen; ja juf Nienke... je kan het zelf geen eens spellen"
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |