Nou ik dus nietquote:Op zondag 25 februari 2007 18:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dat kan je nu wel zeggen maar ik vind van wel![]()
..met Ryan Flipje trouwens.. whahaquote:Op zondag 25 februari 2007 18:37 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
![]()
Vanmiddag 'Crash' gekeken.. heftige film!
quote:Op zondag 25 februari 2007 18:49 schreef Jojoortje het volgende:
Ik moet wel wennen aan je nieuwe ava en naam hoor Jay!![]()
Nee hij lag geblesseerd op de grond.. Hij had daar even geen tijd voor...quote:Op zondag 25 februari 2007 19:44 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Stekelenburg zie je niet protesteren, dat zegt genoeg.
die eerste was zeker twijfelachtig, maar als je dan op scherp staat vind ik die 2e overtreding wel een beetje domquote:Op zondag 25 februari 2007 19:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee hij lag geblesseerd op de grond.. Hij had daar even geen tijd voor...
En 1 kaart van Davids was terecht... Bij die andere raakte hij de tegenstander geen eens aan!![]()
jawel onderbeenquote:Op zondag 25 februari 2007 19:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee hij lag geblesseerd op de grond.. Hij had daar even geen tijd voor...
En 1 kaart van Davids was terecht... Bij die andere raakte hij de tegenstander geen eens aan!![]()
Ja dat klopt... Ook al heb je onterecht geel gekregen, gewoon oppassen daarna! Zelfde verhaal tegen Werder Bremenquote:Op zondag 25 februari 2007 20:01 schreef TradeMarkie het volgende:
die eerste was zeker twijfelachtig, maar als je dan op scherp staat vind ik die 2e overtreding wel een beetje dom
I respectfully disagreequote:Op zondag 25 februari 2007 20:01 schreef Plasterk het volgende:
jawel onderbeen
Die eerste ben ik het met je eens, daar deed hij weinig tot niets. Je zou nog kunnen zeggen dat de scheidsrechter het niet goed gezien heeft, want het is lastig te zien, maar dan is het weer triest dat hij het na de wedstrijd niet toe wil geven ( dat lijken ze nooit te doen )quote:Op zondag 25 februari 2007 20:06 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Een overtreding is gewoon een overtreding, maar als Davids 'm maakt willen de Nederlandse scheidsrechters heel graag geel geven. Dat vind ik triest.
Ik heb het niet over deze wedstrijd, maar alle wedstrijden sinds zijn terugkeer. Alleen de kaart na de overtreding op Buijs was terecht.quote:Op zondag 25 februari 2007 20:23 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
Die eerste ben ik het met je eens, daar deed hij weinig tot niets. Je zou nog kunnen zeggen dat de scheidsrechter het niet goed gezien heeft, want het is lastig te zien, maar dan is het weer triest dat hij het na de wedstrijd niet toe wil geven ( dat lijken ze nooit te doen )
Tweede gele kaart was overigens zeer terecht, omdat hij de bal niet eens aanraakte, en alleen de man omverliep. Vooral stom omdat je zou denken dat Davids als ervaren speler zoiets toch niet zou moeten doen..
Overigens loopt Davids nu 1 op 1, in gele kaarten
Klopt!quote:Op zondag 25 februari 2007 20:32 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hij doet me altijd denken aan Mr Bean.. met z'n eeuwige verdwaalde gezichtsuitdrukking..
Ja gelukkig komt hij een beetje op stoom, anders is het helemaal triest met Feyenoordquote:Op zondag 25 februari 2007 20:30 schreef Jojoortje het volgende:
Leuk voor Harry dat hij 2 keer heeft gescoord!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |