Lekkere vrienden heb jijquote:Op maandag 26 februari 2007 17:33 schreef Soempie het volgende:
Heb morgen een vergadering die ik nog moet voorbereiden en moet nog een stuk schrijven voor morgenmiddag. Hele middag de tijd voor gehad, maar niet gedaan natuurlijk
En nu word ik net gebeld of ik zin heb om met een groepje te gaan eten en Kolonisten te doen.Wat betekent dat ik nu nog een half uur heb voor wat ik de rest van de middag heb uitgesteld.
![]()
![]()
dat is niet erg handig soempquote:Op maandag 26 februari 2007 17:33 schreef Soempie het volgende:
Heb morgen een vergadering die ik nog moet voorbereiden en moet nog een stuk schrijven voor morgenmiddag. Hele middag de tijd voor gehad, maar niet gedaan natuurlijk
En nu word ik net gebeld of ik zin heb om met een groepje te gaan eten en Kolonisten te doen.Wat betekent dat ik nu nog een half uur heb voor wat ik de rest van de middag heb uitgesteld.
![]()
![]()
dan zeg je dat je niet kan en ga je braaf je vergadering voorbereidenquote:Op maandag 26 februari 2007 17:33 schreef Soempie het volgende:
![]()
![]()
Of dat inderdaad..quote:Op maandag 26 februari 2007 17:45 schreef Homdeck het volgende:
[..]
dan zeg je dat je niet kan en ga je braaf je vergadering voorbereiden![]()
wat is er mis met maat 44quote:
aha. nou vooruit dan maar.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:48 schreef Neleos het volgende:
[..]
Niks hoor.Ik was me gewoon aan het vervelen toen ik dat typte, denk ik. En het was laat.
![]()
Eigenlijk best goed. Het werk stelt niks voor. Maar het is wel erg gezellig met collega's en dat vind ik nog veel belangrijker.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:52 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Neel, hoe bevalt je job?
Helemaal niet gehad. Ik heb een middagje meegeluisterd en toen kon ik weer beginnen. Alle technische dingen waren toch nog hetzelfde...quote:Op maandag 26 februari 2007 17:54 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nou, mooi zo! Hoe lang had je 'training'?
Ja, dat is zo ja. Training is het meest leuke inderdaad...quote:Op maandag 26 februari 2007 17:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Oh ok dan.. ik herinner me dat tijdens training je nog het meest met collega's tijd kunt doorbrengen..
Ben geen die hard, maar de nummers die ik ken vind ik wel allemaal geweldig.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hm.. muziek is live bijna altijd mooier.. blijkt eens te meer..
Ik neem aan dat hier behalve Nem en mijn persoontje geen die hard Cuby & The Blizzards liefhebbers zitten?
goede muziekquote:Op maandag 26 februari 2007 18:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hm.. muziek is live bijna altijd mooier.. blijkt eens te meer..
Ik neem aan dat hier behalve Nem en mijn persoontje geen die hard Cuby & The Blizzards liefhebbers zitten?
Held!quote:Op maandag 26 februari 2007 18:15 schreef Homdeck het volgende:
[..]
goede muziek![]()
en ik woon dicht bij Grolloo![]()
Hier in Twente is het wel heetquote:Op maandag 26 februari 2007 19:08 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Op de een of andere manier dacht ik dat het buiten warm zou zijn.. not!
Veel plezier!quote:Op maandag 26 februari 2007 19:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Daar moeten we zijn dan..
Ik ga zo trainen, daar zal ik het wel warm van krijgen..
what she saidquote:Op maandag 26 februari 2007 20:24 schreef Nesle het volgende:
inderdaad, fuk the pc.
love greys anatomy
Afgezien van werk danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |