Dat wil nog wel eens gebeuren. Scheikunde in Delft, toch. Bij wie doe je je afstuderen?quote:Op zondag 25 februari 2007 23:43 schreef Mark_V het volgende:
Omdat het dus gaat om 2 testtijdstippen. Een firma is alleen maar financieel gezond als:
1. hij minstens evenveel waard is als de rest (bijv. worldonline was tijdens de beursgang reteveel waard)
2.hij deze waarde ook waarmaakt door prestaties in de toekomst(world online kon de verwachingen niet waarmaken en ging failliet)
Een bedrijf moet dus VANDAAG wat waard zijn, maar ook in de toekomst. Dus hiervoor is nodig dat de "analisten" niet negatief worden verrast. Daarom heb ik dus 3 comparatoren staan die dus t=0 vergelijken met t=1. Dit zegt dus iets over hoe de aandelen het hebben gedaan. Is dit duidelijk? Of kan ik beter iets veranderen?
Ik heb namelijk een nogal leipe meelezer voor mijn scriptie die niets snapt
Nee dat is al af, dit is voor bedrijfskunde in Rotterdamquote:Op zondag 25 februari 2007 23:49 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Dat wil nog wel eens gebeuren. Scheikunde in Delft, toch. Bij wie doe je je afstuderen?
Yup, t=0 is bijvoorbeeld 2001, en dan t=1 is 2002quote:Op zondag 25 februari 2007 23:50 schreef DiviFilius het volgende:
kortom, mbt de vergelijking :
t = 0 (vooraf)
t = 1 (achteraf)
?
Ik zou ze wat buiten de andere blokjes positioneren.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:06 schreef Mark_V het volgende:
Ok dank jullie wel, even gewoon iemand vragen die er niet heel erg inzit kan weleens opleveren dat men er geen fluit van snapt
@PR, bedoel je dat ik die vakjes iets duidelijker moet opmaken (extra entertje voor t=1) of moet de hele positie van het vak anders.
Ah, nee, dat had ik er niet uitgehaald. ik dacht dat je er een of andere verhouding mee bedoelde. Nu je het schrijft is het duidelijk.quote:Maar is het duidelijk dat ik dus het teken en de grootte van pijl 1t/m6 wil onderzoeken? Of kan ik er beter bijv:
1: +/- ?
bijzetten?
Ok, dankjewel! Die mafketel krijgt er nog een scriptie van 70 paginas bij met uitleg waar jullie het met 1 plaatje moeten doen, dus als jullie dit al enigszins begrijpen MOET hij het toch ook begrijpenquote:Op maandag 26 februari 2007 00:09 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ik zou ze wat buiten de andere blokjes positioneren.
[..]
Ah, nee, dat had ik er niet uitgehaald. ik dacht dat je er een of andere verhouding mee bedoelde. Nu je het schrijft is het duidelijk.
quote:Op maandag 26 februari 2007 00:13 schreef Mark_V het volgende:
Ah dat bedoelen jullie dus.... 1:X als in 1 staat tot X. Dat is inderdaad erg verwarrend.
Das kut maar in iedergeval iets hoger dan eerstquote:Op maandag 26 februari 2007 00:59 schreef Nesle het volgende:
Oh, heb gisteren mail gehad van mijn nederlandse lerares. Mijn herkansing tekstvan een 4.5 naar een 5.4
. Ik begrijp het echt niet, ik vond het zo verrekte lekker gaan
.
Dat is wel zo jaquote:Op maandag 26 februari 2007 01:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Das kut maar in iedergeval iets hoger dan eerst![]()
Had ik al is gemeld dat mevrouw 65 is, en gewoon zegt dat je beter moet leren?quote:Op maandag 26 februari 2007 01:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daar kun je toch uitleg over vragenDat punt wordt toch ergens op gebaseerd, dus moet je docente haar mening ook kunnen onderbouwen.
Waar?quote:Op maandag 26 februari 2007 01:27 schreef Nesle het volgende:
Ik tjek de oscars btw, nouja de red-carpet nu
Ik heb geen film 1quote:Op maandag 26 februari 2007 01:33 schreef Mikkie het volgende:
Komt niet op NL tv toch? En BBC ook niet... volgens mij wel via Canal plus of hoe heet dat tegenwoordig.
iets is beter dan nietsquote:Op maandag 26 februari 2007 01:40 schreef Nesle het volgende:
Ja, ik weet niet of de oscar uiteiking zelf ook op deze player is te zien. Is nu alleen maar gezwets over jurkenLijkt je dat leuk Yuri?
Nu ook kijktquote:Op maandag 26 februari 2007 01:46 schreef Nesle het volgende:
http://www.tvunetworks.com/downloads/player.htm
Download now klikken, installeren, dan bij ALL naar kanaal 51222 Acadamy Awards! en kijken maarwel veel reclames
Het is ook amerika in nederland mag je volgens mij niet eens zoveel reclame uitzendenquote:Op maandag 26 februari 2007 02:12 schreef Nesle het volgende:
Hmm volgens mij gaat deze stream wel door, hoop ik dan
fuk die reclames zeg
Ik ook, heb wel genoeg auto's gezien.quote:Op maandag 26 februari 2007 02:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hoop dan dathet afgelpopen is met die reclame
Ik weet aardig wat van auto's, voor een vrouw dan hequote:Op maandag 26 februari 2007 02:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Er is anders niks mis met vrouwen die iets leren over auto's
Nee écht, vroeger altijd met mn pa mee naar de garaga om de hoek.quote:Op maandag 26 februari 2007 02:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je kunt al meer onderscheiden dan een kleur, of je weet er écht iets van?
Ze hebben wel zoiets, PBS, maar daar kijken niet zo heel veel mensen naarquote:Op maandag 26 februari 2007 02:25 schreef Yurithemaster het volgende:
eigenlijk vreemd dat amerika geen publieke zenders heeft
Dat is echt publiek dat leeft van giften van particulierenquote:Op maandag 26 februari 2007 02:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ze hebben wel zoiets, PBS, maar daar kijken niet zo heel veel mensen naar
fijn dat ze me missen. heb je de groeten van me gedaan?quote:Op maandag 26 februari 2007 11:27 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Homdeck, ze vroegen laatst nog waar je was toen we in je stamcafé waren..
Uitgebreid en aan iedereen.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:42 schreef Homdeck het volgende:
[..]
fijn dat ze me missen. heb je de groeten van me gedaan?
En hoe!quote:Op maandag 26 februari 2007 11:52 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Uitgebreid en aan iedereen.
Heb je vakantie?quote:Op maandag 26 februari 2007 12:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Vanochtend een uitgebreid potje uitgeslapen zeg, heerlijk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |