quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:53 schreef shiNinG_staR het volgende:
En natuurlijk is er weer geen modje aanwezig om op een van de twee een slotje te zetten, want die zijn neuken en series kijken.
Quotes steeds in het andere topic.quote:
Inderdaad, treffende uitspraak.quote:
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:03 schreef Svensational het volgende:
Waarom is mijn topic nog steeds niet aangepast?
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:53 schreef shiNinG_staR het volgende:
En natuurlijk is er weer geen modje aanwezig om op een van de twee een slotje te zetten, want die zijn neuken en series kijken.
We moeten ze bij de eindevaluatie echt minpunten gaan geven daarvoor hoor.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:53 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ahuhquote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:07 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
We moeten ze bij de eindevaluatie echt minpunten gaan geven daarvoor hoor..
Of gewoon bij deze een nieuwe mod instellen. Ik stel voor om het eerste crewlid te nemen dat je tegenkomt in de lijst van posters.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:07 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
We moeten ze bij de eindevaluatie echt minpunten gaan geven daarvoor hoor..
Met uitzondering van de incompetente sport-crewquote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:10 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Of gewoon bij deze een nieuwe mod instellen. Ik stel voor om het eerste crewlid te nemen dat je tegenkomt in de lijst van posters.
Nee, eerder verzuurde ex-crew.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:10 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Met uitzondering van de incompetente sport-crew
Nu ga je te verquote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:11 schreef alwaysthebest het volgende:
Alles beter dan deze twee.. Ze hadden zelfs Svensational beter aan kunnen nemen.
.
Ja eigenlijk welquote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:16 schreef Svensational het volgende:
Ik weet heus wel dat jullie allemaal liever mij als mod hadden gehad.
Dan had je geen tijd meer om de fouten van mijn collega's te fixenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:16 schreef Svensational het volgende:
Ik weet heus wel dat jullie allemaal liever mij als mod hadden gehad.
Ik heb m'n handen vol aan jouw berichten, dus die tijd heb ik nu ook niet.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:22 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dan had je geen tijd meer om de fouten van mijn collega's te fixen.
Welke berichten?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb m'n handen vol aan jouw berichten, dus die tijd heb ik nu ook niet..
Diegene die ik nu aan het zoeken benquote:
Ik heb al máánden geen spelfout meer gemaakt.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Diegene die ik nu aan het zoeken ben
Crosspostenquote:
Heroes, 24, STGquote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:52 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Is er iets wat je wél tof vindt?.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Waar is die tijd, dat ik de ander ook dicht kon mikken.
Nu je de consequenties weet, zou je dan niet mee hebben gedaan aan de staking?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:14 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan niet, maar dan was ik nu ook al geen mod meer.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:18 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Nu je de consequenties weet, zou je dan niet mee hebben gedaan aan de staking?
Geinspireerd door s_squote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:28 schreef PeRi het volgende:
Deze stond niet op onze lijst Lynx.
Maar peripeer, we hebben er nu 2 hequote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:31 schreef PeRi het volgende:
Whehehe. Ik vind het niet echt erg hoor, ik zocht maar een tvp.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:16 schreef alwaysthebest het volgende:
Vast wel. Zo'n schoon en net meisje...quote:Heb je je bed al opgemaakt shining?
Een bal gehakt met puree en groene dingetjes.quote:Wat gaan jullie morgen eten als diner?
Waarschijnlijk zit ik mezelf op te vreten tijdens de finale.quote:En wat gaan jullie eten tijdens de finale?
Water.quote:En wat drinken jullie onder de finale?
Hmm, goed idee!quote:Gaan jullie jezelf dronken voeren zodat er hysterie op FOK! uitbreekt als Richy wint?
Beetje suffe spanningsboog.quote:Hebben jullie ooit het woordenboek gelezen?
Dat weet ik toch niet.quote:Vinden jullie PeRi ook zo'n enorm uithoudingsvermogen hebben?
quote:Zijn jullie ook zo fan van van Hockeylotje?
Laat maar zitten hoor.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:40 schreef PeRi het volgende:
Die van ATb gaat weer open als deze dicht is.
I know. Maar ik wil het gewoon.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:41 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Laat maar zitten hoor.. Zo'n drama is het niet.
.
Dag lieffieequote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:58 schreef alwaysthebest het volgende:
PeRi, Lynx666, Fir3fly, --Globe--, -Vaduz-, SpecialGuest, Svensational en shiNinG_staR, het was weer gezellig.. Ik heb in ieder geval genoten.
Tot morgen, met hopelijk een zinderende finale! Het wordt vast genieten!
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:20 schreef PeRi het volgende:
Stuk of 30x gestemd p.p?.
. AD-JUST FOR PRESIDENT!
.
Ad-justquote:
Gelukkigquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:20 schreef PeRi het volgende:
Stuk of 30x gestemd p.p?.
. AD-JUST FOR PRESIDENT!
.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:29 schreef SpecialGuest het volgende:
Ik ben afgehaakt na "zymose".
Slaap lekker poppie.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:58 schreef alwaysthebest het volgende:
PeRi, Lynx666, Fir3fly, --Globe--, -Vaduz-, SpecialGuest, Svensational en shiNinG_staR, het was weer gezellig.. Ik heb in ieder geval genoten.
Tot morgen, met hopelijk een zinderende finale! Het wordt vast genieten!
Een echte!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:55 schreef Tha_Erik het volgende:
HAAAI!
Jaaaaaquote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:59 schreef alwaysthebest het volgende:
Lekker geslapen.. Jullie ook?
Waarom zou iemand ooit fan van mij kunnen zijn???quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:16 schreef alwaysthebest het volgende:
Heb je je bed al opgemaakt shining?
Wat gaan jullie morgen eten als diner?
En wat gaan jullie eten tijdens de finale?
En wat drinken jullie onder de finale?
Gaan jullie jezelf dronken voeren zodat er hysterie op FOK! uitbreekt als Richy wint?
Hebben jullie ooit het woordenboek gelezen?
Vinden jullie PeRi ook zo'n enorm uithoudingsvermogen hebben?
Zijn jullie ook zo fan van van Hockeylotje?
Vanwege je tofheid.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:38 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Waarom zou iemand ooit fan van mij kunnen zijn???
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:59 schreef alwaysthebest het volgende:
Lekker geslapen.. Jullie ook?
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:25 schreef SpecialGuest het volgende:
Voelen jullie de spanning al een beetje?
Het gieeeeeeeeeeert.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:25 schreef SpecialGuest het volgende:
Hij is te grootquote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:07 schreef Svensational het volgende:
piri piri deze ook: http://wiki.fok.nl/index.php/X-Factor_-_Afvallers
Waarvoor?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:25 schreef SpecialGuest het volgende:
Met hoeveel procent Sharon gaat winnenquote:
quote:
Anders doe je 5 om 5quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:39 schreef PeRi het volgende:
[..]
Kan 'm niet aanpassen, teveel tekst..
PSV - FC Groningen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:40 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Wat is er dan vanaahaavoohoond?
Das wel lelijk.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Anders doe je 5 om 5! Sharon, Richy, X6, Anja en Christian in de bovenste, en de rest in de onderste...
Teveel werk, ik heb haast, doe het wel zoals jij zei Sven.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:42 schreef PeRi het volgende:
[..]
Das wel lelijk.. Zit te denken om voor de blijvers een aparte sticky te maken dan en de afvallers ook apart, hun eigen post elk?
Leugens! Op de brandstapel ermee!quote:
nee hoor 10quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:49 schreef alwaysthebest het volgende:
Het is al drie uur..
Jaja, nog een minuutje..
Nou nou nou, een beetje rustig mag ook wel hoor, niet zo agressief reageren zegquote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Leugens! Op de brandstapel ermee!
Nee ik ben informatie aan het zoeken, wat er allemaal te doen is in Leeds (engeland)quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:23 schreef alwaysthebest het volgende:
Zit iedereen nu vol interesse ineens die topics door te lezen? Er valt hier zo'n akelige stilte.....
Was je daar een tijd geleden ook niet heen geweest?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:29 schreef charmed_angel het volgende:
Nee ik ben informatie aan het zoeken, wat er allemaal te doen is in Leeds (engeland)
Ik ga 4 juli met de ferry naar Hull, en heb 1 overnachting in Leeds. Maar ik wil weten of je daar lekker kunt shoppen... Dus ben even het internet aan het afzoeken
We hebben al een leuk aprthotel gevondenecht superluxe...
Dat was Newcastle. Toen gingen we met de ferry van DFDS, van ijmuiden naar newcastle. Ben toen in Yorkquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:32 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Was je daar een tijd geleden ook niet heen geweest?. Of was dat wat anders?
heb ik ook gedaan....quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb hele goede herinneringen aan mijn schoolreis naar Londen met de boot.
Jaa!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heb ik ook gedaan....
Een weekje london en in een gastgezin![]()
Stenaline?
lijkt me verschrikkelijk.... op de boot kan je nog bewegenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:40 schreef Fir3fly het volgende:
Wij gingen met de bus naar Cambridge en Londen. 12 uur lang.
Wij zijn vanuit Londen met de bus naar Cambridge gegaan op de laatste dag. En het was toen ruim 30 graden. En toen kreeg de bus pech op de snelweg. En toen bleek dat de airco ontploft was ofzoquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:40 schreef Fir3fly het volgende:
Wij gingen met de bus naar Cambridge en Londen. 12 uur lang.
Ach, we zijn de tijd doorgekomen met 3 Nintendo DS'enquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:41 schreef alwaysthebest het volgende:
12 uur in een bus is echt verschrikkelijk ja..
Cambridge ben ik nog nooit geweest.....quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wij zijn vanuit Londen met de bus naar Cambridge gegaan op de laatste dag. En het was toen ruim 30 graden. En toen kreeg de bus pech op de snelweg. En toen bleek dat de airco ontploft was ofzo. En toen hadden we geen airco meer.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Cambridge ben ik nog nooit geweest.....
Is dat wat?
Whehequote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wij zijn vanuit Londen met de bus naar Cambridge gegaan op de laatste dag. En het was toen ruim 30 graden. En toen kreeg de bus pech op de snelweg. En toen bleek dat de airco ontploft was ofzo. En toen hadden we geen airco meer.
We hebben niet veel van het stadje gezien. Maar we kregen een uitgebreide rondleiding op de universiteit. En die is zo ontzettend mooi, vind ik. Ik waande me helemaal in Harry Pottersferenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Cambridge ben ik nog nooit geweest.....
Is dat wat?
Ik heb alle winkelstraten gezien daar, ik zat dan ook met twee vrouwelijke klasgenoten in een gastgezinquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kan je er leuk winkelen(ja ik ben en blijf een vrouw
)
Ik ben die week verbrand in mijn nek en kon niet op mijn rug liggen in bed, en niet fijn zitten in hoge stoelenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Whehe. Bij ons regende het natuurlijk, de hele week lang
.
Tweede fase reis!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb hele goede herinneringen aan mijn schoolreis naar Londen met de boot.
Ik ben daar ook geweestquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
We hebben niet veel van het stadje gezien. Maar we kregen een uitgebreide rondleiding op de universiteit. En die is zo ontzettend mooi, vind ik. Ik waande me helemaal in Harry Pottersferen![]()
.
Wij mochten geen café's in in Londen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:45 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Tweede fase reis!.
.
Wij zijn toen naar Praag gegaan.. Ongelooflijk hoeveel alcohol er toen door is gegaan.
.
Harry Potter Sfeerquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
We hebben niet veel van het stadje gezien. Maar we kregen een uitgebreide rondleiding op de universiteit. En die is zo ontzettend mooi, vind ik. Ik waande me helemaal in Harry Pottersferen![]()
.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:44 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik heb alle winkelstraten gezien daar, ik zat dan ook met twee vrouwelijke klasgenoten in een gastgezin.
Bij ons was het ook vooral in de stad kopen en in het hotel zuipen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Wij mochten geen café's in in Londen..
Dat heeft onze klas in Rome ook ruimschoots goedgemaakt.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:48 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Bij ons was het ook vooral in de stad kopen en in het hotel zuipen..
Harry Potterquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]
't Is toch net Hogwarts.
Wij ook niet....quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wij mochten geen café's in in Londen..
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]
't Is toch net Hogwarts.
Ik moet nog wat langer wachten... ik wil het in het nederlands lezenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:49 schreef alwaysthebest het volgende:
Hogwarts..
Kan niet wachten tot 21 juli, als het laatste boek uit is..
In Engeland 13 juli.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:52 schreef charmed_angel het volgende:
Ik moet nog wat langer wachten... ik wil het in het nederlands lezenDecember als het goed is.
De film komt ook binnekort uit toch? Lente 2007 las ik ergens?
Bovendien vind ik dat de Engelse benamingen veel leuker klinken.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:54 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
In Engeland 13 juli.
Ik lees ze altijd gewoon in het Engels, anders duurt het wachten me te lang..
Ach de Nederlandse vind ik toch altijd wel heel aardig gevonden.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bovendien vind ik dat de Engelse benamingen veel leuker klinken.
zo laat pas....quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:54 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
In Engeland 13 juli.
Ik lees ze altijd gewoon in het Engels, anders duurt het wachten me te lang..
nee hoor, ik ook nog nooit.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:56 schreef Lynx666 het volgende:
Ik ben geloof ik de laatste XFA'er die nog nooit in de UK is geweest
Schaam jequote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:56 schreef Lynx666 het volgende:
Ik ben geloof ik de laatste XFA'er die nog nooit in de UK is geweest
Inderdaad!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:57 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Daar ergerde ik me bij LOTR ook al zo aan.
of krijg ik nu de lotr-haters over me heen?
Spooksteden lijken mee ook mooi.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:00 schreef Lynx666 het volgende:
Ik zou wel eens wat (spook)kastelen willen bezoeken daar.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:00 schreef Lynx666 het volgende:
Ik zou wel eens wat (spook)kastelen willen bezoeken daar.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wij willen een keer in een spookhotel/kasteel slapenMaar we zijn een beetje schijterds soms.. en ik ben een beetje te gevoelig voor dat soort dingen
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:16 schreef BVO het volgende:
Bangerik!
Ik had een hotel gevonden. Was erg oud, en op verschillende kamers waar je sliep zijn wel geesten gezien... Ik heb die site vergeten op te slaan, maar het was in York...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:08 schreef Lynx666 het volgende:
[..]Dat wil ik dus ook iig één keer doen! Zijn er zoveel daar
. Is ook een paar keer via FOK geprobeerd zo'n meeting op te zetten maar dat werkt niet echt
. Zal hier iig niemand daarvoor meekrijgen
.
Ow kloosters, ik heb een klooster bezocht in de buurt van Newcastle. We kregen een rondleiding, en ik voelde me aangetrokken tot 1 bepaalde kamer.... Op het einde van de rondleiding gingen we dus naar die kamer, en ik kreeg het zo koud, niet normaal joh.... Bleek dus dat daar een klein meisje was vermoord... best wel een eng idee.... en me vriendin werd doodsbang door mijquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:16 schreef Californian_dreamer het volgende:
oh nee, spookkastelen zijn aan mij niet besteed. het is niet zo dat ik er bang voor ben, maar ik ben heel gevoelig voor dit soort dingen, en op dat soort locaties zal teveel activiteit te zijn om me te kunnen afsluiten. ik heb daar op mijn huidige school al moeite mee (gevestigd in een voormalig klooster)
ik kan me voorstellen dat ze niet meer terug wilde, al vind ik het zelf wel interessant. wat er bij op school gebeurt is weet ik niet, maar dat het niet goed is geweest kan ik je wel vertellen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow kloosters, ik heb een klooster bezocht in de buurt van Newcastle. We kregen een rondleiding, en ik voelde me aangetrokken tot 1 bepaalde kamer.... Op het einde van de rondleiding gingen we dus naar die kamer, en ik kreeg het zo koud, niet normaal joh.... Bleek dus dat daar een klein meisje was vermoord... best wel een eng idee.... en me vriendin werd doodsbang door mijen die wilde zo snel mogelijk weg.... de tweede keer dat we in Newcastle waren zijn we er mar niet meer naar toe gegaan...
Ik wilde wel... maar mijn vriendin niet
In York:quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had een hotel gevonden. Was erg oud, en op verschillende kamers waar je sliep zijn wel geesten gezien... Ik heb die site vergeten op te slaan, maar het was in York...En nu kan ik hem dus niet meer terugvinden... dat is wel jammer...
Maar ik ga het zeker een keer doen... Een fokmeetingin engeland... in een spookhotel
![]()
alleen het gevoel dat er iets was.... ik wilde terug om te kijken of ik nu wat zo horen of zienquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:28 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
ik kan me voorstellen dat ze niet meer terug wilde, al vind ik het zelf wel interessant. wat er bij op school gebeurt is weet ik niet, maar dat het niet goed is geweest kan ik je wel vertellen.
je hebt verder niets gehoord of gezien in die kamer?
Ik had een ander hotel gevonden... ze stonden op een lijst met haunted hotelsquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:28 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
In York:
Dean Court Hotel
The Windmill Hotel
Viking Hotel
alle 3 haunted
En nog een gezellige pub daar wat behoorlijk haunted is:
Golden Fleece
Keus zat
Ik kan er ook uren over doorgaan, vind het ook prachtig om over te lezen of er op andere manieren mee bezig te zijnquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil wel weten wat er gebeurd is.... Ik vind dat soort dingen intressant...
ik kom soms in TRU, maar als je daar iets neerzet dan krijg je telkens vn die belachelijke antwoorden en reacties
als ik zoiets zou voelen zou ik ook nieuwsgierig worden. Maar jij bent er dus ook gevoelig voor begrijp ik?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
alleen het gevoel dat er iets was.... ik wilde terug om te kijken of ik nu wat zo horen of zien
Ik wil wel weten wat er gebeurd is.... Ik vind dat soort dingen intressant...
ik kom soms in TRU, maar als je daar iets neerzet dan krijg je telkens vn die belachelijke antwoorden en reacties
dat heb ik idd ookquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:41 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik kan er ook uren over doorgaan, vind het ook prachtig om over te lezen of er op andere manieren mee bezig te zijn.
In TRU was dat balletje ook een paar keer opgegooid, om een UK meeting te houden (daar waar er wat minder getrolld werd), maar echt van de grond komen doet het niet. Verder mijd ik TRU vooral qua posten, en lurk er soms allen.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:42 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
als ik zoiets zou voelen zou ik ook nieuwsgierig worden. Maar jij bent er dus ook gevoelig voor begrijp ik?
zover ben ik nog niet. ik heb eigenlijk ineens een sterke ontwikkeling op dat gebied doorgemaakt, en heb nog niet door hoe ik mezelf voor deze invloeden kan afsluitenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar ik kan me er gelukkig heel goed voor afsluiten, dus eng vind ik het niet
Op zich is dat altijd wel leuk, kijken wat je onderbewustzijn allemaal met je kan doenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar ik kan me er gelukkig heel goed voor afsluiten, dus eng vind ik het niet
Dat is wel jammer, want ik denk wel dat ik mee zou gaan....quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:41 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik kan er ook uren over doorgaan, vind het ook prachtig om over te lezen of er op andere manieren mee bezig te zijn.
In TRU was dat balletje ook een paar keer opgegooid, om een UK meeting te houden (daar waar er wat minder getrolld werd), maar echt van de grond komen doet het niet. Verder mijd ik TRU vooral qua posten, en lurk er soms allen.
I see death peoplequote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:47 schreef alwaysthebest het volgende:
Hm, ik krijg een The Sixth Sense gevoel bij jullie..
quote:
tja, dat hoor je vaker, maar zelf geloof ik daar niet in. er is meer dan waar wij als levenden weet van hebben, daar ben ik zeker van.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:07 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik beschouw dat soort dingen overigens ook al snel als 'onzin'. Misschien dat mensen die soort verschijningen wel zien, maar dat dat vooral komt door angst die men er al voor heeft en bepaalde sferen die op plaatsen hangen. Hersenen die je soort van voor de gek houden.
wel hoorquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:17 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Die woorden lijken niet voor elkaar gemaaktze matchen niet..
Juist. Wat dat betreft sta ik er zelf wel open voor, ik geloof ook wel dat er meer is, maar wat betreft de ervaringen die ik heb, plezierig en minder plezierig, hou ik liever de conclusie "Ik weet niet wat het was" dan meteen de vinger te wijzen naar het paranormale. Daarvoor spelen er gewoon teveel factoren mee in het geheel.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat een sceptische houding juist goed is hierbij, vooral omdat je dan niet zomaar alles voor waar aanneemt, totdat je het zelf ervaart.
Datpunt moet bij mij nog komen, maar ik ben geen echte scepticus.
Hockeylotje had het waarschijnlijk over iets anders.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:19 schreef Californian_dreamer het volgende:
wel hoor
je ziet Death (de dood) (in die context althans)
Je leest wel terug hè?quote:
Echt fascinerend om te zien waar je hersenen allemaal toe in staat zijn. Vooral hallucinaties zijn mateloos interessant.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:07 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik beschouw dat soort dingen overigens ook al snel als 'onzin'. Misschien dat mensen die soort verschijningen wel zien, maar dat dat vooral komt door angst die men er al voor heeft en bepaalde sferen die op plaatsen hangen. Hersenen die je soort van voor de gek houden.
quote:
Wat slapstick-ishquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:49 schreef alwaysthebest het volgende:
Punaise
Blote voet
Dartelende Atb
Auw..
Ik had het er over dat de woorden Annelot/Hockeylotje hoe je me wilt noemen en tof niet matchenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:35 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Hockeylotje had het waarschijnlijk over iets anders..
SCHANDE!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:50 schreef PeRi het volgende:
Peer gaat zo eten en is probably vanaaf niet aanwezig.,
!!!
Dat doet zeker pijnquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:49 schreef alwaysthebest het volgende:
Punaise
Blote voet
Dartelende Atb
Auw..
Ik leef nog.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:33 schreef Woelli het volgende:
Dat doet zeker pijn![]()
Hoe gaat het nu met je![]()
Ik ben wel fan voor 2 vanavondquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:40 schreef --Globe-- het volgende:
Ik ga weg.
Veel plezier iedereen die gaat kijken!
En die niet gaan kijken natuurlijk ook.
En bij gebrek aan Richy-fans vanavond:Richy zet 'm op!
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:52 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Heel X-factor viel eigenlijk gewoon tegen.
Définitely.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:52 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
En Jerney. En met Chantal. En 10 leuke eindkandidaten.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:54 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ja, volgende keer weer Idols please. Maar wel Henk in de jury.
Die moeten ook zeker weer meedoen jaquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:55 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
En Jerney. En met Chantal. En 10 leuke eindkandidaten.
Het subforum gelukkig niet.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:52 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Het is toch Rooyakkers, Kamps en Kamps? Die zijn tof, even opnemenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:57 schreef alwaysthebest het volgende:
Dadelijk Rooyakkers, Rooyakkers & Kamps op NL3..
Ja, ik wilde meteen verbeteren, maar dat ging even mis.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:58 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Het is toch Rooyakkers, Kamps en Kamps? Die zijn tof, even opnemen.
We zijn al bij 1010.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:58 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat was als vanouds weer leuk inderdaad.
Nu al leuker dan de hele finale.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:58 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Het is toch Rooyakkers, Kamps en Kamps? Die zijn tof, even opnemen.
Jaaquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Fris en fruitig voor de uitslag zeker.
Yepquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:17 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Nu al leuker dan de hele finale.
Geinig.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Voor de meligheid: ik zit morgen in Life and Cooking.
16.45 en in het eerste blok
Owja, dan ben ik niet thuis helaasquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik denk dat het ook wel goed is dat ze hem niet constant doet. Anders gaat het een keer mis en ben je de glans helemaal kwijt!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:45 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Wanneer zou ze het weer mogen zingen? Ze heeft nu ergens in een contract staan dat het niet mag. Tenminste, niet waar opnames worden gemaakt.
*zucht* Ach ja, ik ga maar weer als een losert om 6 uur 's ochtends checken wie er heeft gewonnen. Dat opblijven 's nachts zou misschien toch niet zo'n goed idee zijn als ik maandag de hele dag met klanten op pad moet.
Da's ook zo. En niet alleen de glans, maar ook d'r stem!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook wel goed is dat ze hem niet constant doet. Anders gaat het een keer mis en ben je de glans helemaal kwijt!
zeg het morgen nog een keerquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
De soundtrack blijft briljant. Ik begin Listen ook iets meer te waarderen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Da's ook zo. En niet alleen de glans, maar ook d'r stem!![]()
Dan ben k dr nietquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zeg het morgen nog een keer
Ik ga ookquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:55 schreef alwaysthebest het volgende:
Door dat gerek is het alweer bijna 12 uur.
Tot morgen..
Gaan we weken mee door, tot echt alles stil valt.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:59 schreef Lynx666 het volgende:
Nou nou nou, we raken maar niet uitgepraat over de finale zeg!!
afgaande op vorige edities belooft het idd niet veel goedsquote:Op zondag 25 februari 2007 01:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Na alle eerdere edities verwacht ik er niet veel meer van.
Goh, heb ik wat gemistquote:Op zondag 25 februari 2007 01:33 schreef alwaysthebest het volgende:
Het kan me eerlijk gezegd ook weinig boeien. X Factor is afgelopen, de show is klaar. Van mijn part gaat ze nu in een hutje op de hei zitten.
Lees de tagquote:
echt waar?quote:
En jouw mening is belangrijk omdat?quote:
Jaquote:
Omdat het mijn mening isquote:Op zondag 25 februari 2007 01:56 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En jouw mening is belangrijk omdat?
Was dat icoon niet genoeg?quote:Op zondag 25 februari 2007 01:59 schreef Fir3fly het volgende:
Je moet er nog maar een dagje tegenaan kijken!
Da's vroeg. verstandiger als je gaat slapen danquote:Op zondag 25 februari 2007 02:14 schreef Fir3fly het volgende:
Ik zou ook moeten gaan slapen, morgen om half 10 alweer op het voetbalveld.
Je valt niet op op dat gras zo in het groenquote:Op zondag 25 februari 2007 02:14 schreef Fir3fly het volgende:
Ik zou ook moeten gaan slapen, morgen om half 10 alweer op het voetbalveld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |