Die anderequote:
Wat een onzinquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:57 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Quotes steeds in het andere topic..
http://dojo.fi/~rancid/loituma__.swfquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:58 schreef shiNinG_staR het volgende:
Er zit een nieuw lied in mn hoofd: meisje met de prei!
Ik heb een toet-toet-toeter op mn waaaterscooter, daarmee toet-toet-toeter ik naar jou!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:58 schreef shiNinG_staR het volgende:
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:59 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
http://dojo.fi/~rancid/loituma__.swf
Ik vind het schijtirritantquote:
Mijn ringtonequote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:58 schreef shiNinG_staR het volgende:
Die was ik ook net aan het zoekenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:01 schreef alwaysthebest het volgende:
De mensen die dat liedje zingen.
Komt dat door mijn opmerkingquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:58 schreef shiNinG_staR het volgende:
quote:
Tof! Die ene vrouw lijkt een beetje op een oudere versie van Kelly Clarkson zonder make-up.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:01 schreef alwaysthebest het volgende:
De mensen die dat liedje zingen.
Misschien wel onbewustquote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Komt dat door mijn opmerking?
[..]
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:07 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Tof! Die ene vrouw lijkt een beetje op een oudere versie van Kelly Clarkson zonder make-up.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:39 schreef alwaysthebest het volgende:
En toen was het stil....
Waar heb je die olifant geparkeerd?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:51 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ja sorry, mijn olifant blies het topic per ongeluk uit..
In de koelkast.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Waar heb je die olifant geparkeerd?
De oren zitten tussen de klep.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:17 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
In de koelkast. [afbeelding].
Nee, ga ik morgen doen denk ik!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:16 schreef alwaysthebest het volgende:
Heb je je bed al opgemaakt shining?
Zaterdag broodjesdag!quote:Wat gaan jullie morgen eten als diner?
Niks, anders word ik dikquote:En wat gaan jullie eten tijdens de finale?
Ik ga voor de zoete witte wijnquote:En wat drinken jullie onder de finale?
Misschien ben ik dat al na de wijnquote:Gaan jullie jezelf dronken voeren zodat er hysterie op FOK! uitbreekt als Richy wint?
Nee, jij wel?quote:Hebben jullie ooit het woordenboek gelezen?
Ja, enorm.quote:Vinden jullie PeRi ook zo'n enorm uithoudingsvermogen hebben?
Nee, vind d'r strontvervelend.quote:Zijn jullie ook zo fan van van Hockeylotje?
Bedankt voor uw tijd.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
(boeiend vraag-antwoord gesprek)
Zo soepel zijn de oren ook weer niet.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:20 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
dan vouw je ze toch dubbel?
Graag gedaan, ik hou van leuke vragen beantwoordenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:21 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Bedankt voor uw tijd.. [handje schud, drie kusjes geeft]
Mocht het gevoelige informatie bevatten, is de pm-functie ook beschikbaar.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:22 schreef Lynx666 het volgende:
Moet de rest dat cu2 lijstje ook inleveren?
Zit er nog geen schimmel op danquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:24 schreef alwaysthebest het volgende:
Zeg, we hebben nog taart over van PeRi's verjaardagsfeestje, iemand een stukje?
Getver, zit een pootafdruk van een olifant in.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:24 schreef alwaysthebest het volgende:
Zeg, we hebben nog taart over van PeRi's verjaardagsfeestje, iemand een stukje?
Geen ideequote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:16 schreef alwaysthebest het volgende:
Heb je je bed al opgemaakt shining?
Pizzaquote:Wat gaan jullie morgen eten als diner?
finale korfbal: chips, finale X-Factor: knakworstenquote:En wat gaan jullie eten tijdens de finale?
Pilsquote:En wat drinken jullie onder de finale?
Ik proost dan op Richyquote:Gaan jullie jezelf dronken voeren zodat er hysterie op FOK! uitbreekt als Richy wint?
Selectief lezen welquote:Hebben jullie ooit het woordenboek gelezen?
Ik snap niet dat haar vriend het al zolang volhoudt.quote:Vinden jullie PeRi ook zo'n enorm uithoudingsvermogen hebben?
Ik wil ook een fanboek van haarquote:Zijn jullie ook zo fan van van Hockeylotje?
Ah joh, dat is er zo af te schrapen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Zit er nog geen schimmel op dan
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik wil ook een fanboek van haar
Pizza of iets met rijst.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:16 schreef alwaysthebest het volgende:
Wat gaan jullie morgen eten als diner?
Boterkoek en borrelnootjes.quote:En wat gaan jullie eten tijdens de finale?
C1000 huiswijn.quote:En wat drinken jullie onder de finale?
Ja.quote:Gaan jullie jezelf dronken voeren zodat er hysterie op FOK! uitbreekt als Richy wint?
Ik ben afgehaakt na "zymose".quote:Hebben jullie ooit het woordenboek gelezen?
Ja.quote:Vinden jullie PeRi ook zo'n enorm uithoudingsvermogen hebben?
Hoe kun je daar géén fan van zijn?quote:Zijn jullie ook zo fan van van Hockeylotje?
Met het zweet op dr voorhoofd...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:29 schreef alwaysthebest het volgende:
Zo te zien is PeRi eindelijk klaar.
Zitten we nu weer op een kostschool?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:29 schreef alwaysthebest het volgende:
Zo te zien is PeRi eindelijk klaar.
Snel, iedereen in een rijtje om haar te verwelkomen.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:40 schreef PeRi het volgende:
Die van ATb gaat weer open als deze dicht is.
Je bent groen!quote:Op zondag 25 februari 2007 10:59 schreef Fir3fly het volgende:
He, nu hoef ik hier ook geen slechte tvp te plaatsen. Wat handig.
Solliciteren bij de sport-crewquote:Op zondag 25 februari 2007 11:10 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Je bent groen!.
.
Dat wil ik ook..
Weet ik veel..quote:Heb je je bed al opgemaakt shining?
Pizza (het gaat over zaterdag toch??)quote:Wat gaan jullie morgen eten als diner?
chips! cheese onionquote:En wat gaan jullie eten tijdens de finale?
Passoa Pommes (passoa met appelsap)quote:En wat drinken jullie onder de finale?
neequote:Gaan jullie jezelf dronken voeren zodat er hysterie op FOK! uitbreekt als Richy wint?
Een klein stukjequote:Hebben jullie ooit het woordenboek gelezen?
Ja geweldig groot!quote:Vinden jullie PeRi ook zo'n enorm uithoudingsvermogen hebben?
Natuurlijk ben ik fan van mezelfquote:Zijn jullie ook zo fan van van Hockeylotje?
dagquote:
Het werd afgelast omdat de velden verzopen zijnquote:
Wat een watjes, die voetballers tegenwoordigquote:Op zondag 25 februari 2007 12:39 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het werd afgelast omdat de velden verzopen zijn.
Het was maar een vriendschappelijke wedstrijdquote:Op zondag 25 februari 2007 12:40 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Wat een watjes, die voetballers tegenwoordig.
Vroeger! Vroeger was voetbal nog oorlog!quote:Op zondag 25 februari 2007 12:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het was maar een vriendschappelijke wedstrijd.
Het was echt megakeispannend!quote:Op zondag 25 februari 2007 12:54 schreef --Globe-- het volgende:
Goedemiddag!
Sharon heeft gewonnen, verrassend.
Was de uitzending nog wat aan?
Weet jij alles van.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:47 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Vroeger! Vroeger was voetbal nog oorlog!
Ja, ik hoorde al zoiets.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:56 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Het was echt megakeispannend!
Ah ja, hoe laat is dat ook al weer?quote:Op zondag 25 februari 2007 13:23 schreef BVO het volgende:
Straks CDPPPPPPPPPPPPPPPPPP!
Hij moet wel de groeten doen hoor.
Ik laat het hier sowieso even opnemen, ga zo de stad in dus weet niet of ik het red om te kijken. Dus als je het vergeet, weet ik je te vinden.quote:Op zondag 25 februari 2007 13:53 schreef Lynx666 het volgende:
Ik maak wel caps
als ik het niet vergeet
*ril*quote:Op zondag 25 februari 2007 13:54 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik laat het hier sowieso even opnemen, ga zo de stad in dus weet niet of ik het red om te kijken. Dus als je het vergeet, weet ik je te vinden..
quote:CDP, de groeten aan XFA op FOK!Forum anders maak ik je meteen zwart. Kusjes, Peer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |