Die anderequote:
Wat een onzinquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:57 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Quotes steeds in het andere topic..
http://dojo.fi/~rancid/loituma__.swfquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:58 schreef shiNinG_staR het volgende:
Er zit een nieuw lied in mn hoofd: meisje met de prei!
Ik heb een toet-toet-toeter op mn waaaterscooter, daarmee toet-toet-toeter ik naar jou!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:58 schreef shiNinG_staR het volgende:
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:59 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
http://dojo.fi/~rancid/loituma__.swf
Ik vind het schijtirritantquote:
Mijn ringtonequote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:58 schreef shiNinG_staR het volgende:
Die was ik ook net aan het zoekenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:01 schreef alwaysthebest het volgende:
De mensen die dat liedje zingen.
Komt dat door mijn opmerkingquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:58 schreef shiNinG_staR het volgende:
quote:
Tof! Die ene vrouw lijkt een beetje op een oudere versie van Kelly Clarkson zonder make-up.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:01 schreef alwaysthebest het volgende:
De mensen die dat liedje zingen.
Misschien wel onbewustquote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Komt dat door mijn opmerking?
[..]
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:07 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Tof! Die ene vrouw lijkt een beetje op een oudere versie van Kelly Clarkson zonder make-up.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:39 schreef alwaysthebest het volgende:
En toen was het stil....
Waar heb je die olifant geparkeerd?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:51 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ja sorry, mijn olifant blies het topic per ongeluk uit..
In de koelkast.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Waar heb je die olifant geparkeerd?
De oren zitten tussen de klep.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:17 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
In de koelkast. [afbeelding].
Nee, ga ik morgen doen denk ik!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:16 schreef alwaysthebest het volgende:
Heb je je bed al opgemaakt shining?
Zaterdag broodjesdag!quote:Wat gaan jullie morgen eten als diner?
Niks, anders word ik dikquote:En wat gaan jullie eten tijdens de finale?
Ik ga voor de zoete witte wijnquote:En wat drinken jullie onder de finale?
Misschien ben ik dat al na de wijnquote:Gaan jullie jezelf dronken voeren zodat er hysterie op FOK! uitbreekt als Richy wint?
Nee, jij wel?quote:Hebben jullie ooit het woordenboek gelezen?
Ja, enorm.quote:Vinden jullie PeRi ook zo'n enorm uithoudingsvermogen hebben?
Nee, vind d'r strontvervelend.quote:Zijn jullie ook zo fan van van Hockeylotje?
Bedankt voor uw tijd.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
(boeiend vraag-antwoord gesprek)
Zo soepel zijn de oren ook weer niet.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:20 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
dan vouw je ze toch dubbel?
Graag gedaan, ik hou van leuke vragen beantwoordenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:21 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Bedankt voor uw tijd.. [handje schud, drie kusjes geeft]
Mocht het gevoelige informatie bevatten, is de pm-functie ook beschikbaar.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:22 schreef Lynx666 het volgende:
Moet de rest dat cu2 lijstje ook inleveren?
Zit er nog geen schimmel op danquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:24 schreef alwaysthebest het volgende:
Zeg, we hebben nog taart over van PeRi's verjaardagsfeestje, iemand een stukje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |