quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:53 schreef shiNinG_staR het volgende:
En natuurlijk is er weer geen modje aanwezig om op een van de twee een slotje te zetten, want die zijn neuken en series kijken.
Quotes steeds in het andere topic.quote:
Inderdaad, treffende uitspraak.quote:
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:03 schreef Svensational het volgende:
Waarom is mijn topic nog steeds niet aangepast?
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:53 schreef shiNinG_staR het volgende:
En natuurlijk is er weer geen modje aanwezig om op een van de twee een slotje te zetten, want die zijn neuken en series kijken.
We moeten ze bij de eindevaluatie echt minpunten gaan geven daarvoor hoor.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:53 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ahuhquote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:07 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
We moeten ze bij de eindevaluatie echt minpunten gaan geven daarvoor hoor..
Of gewoon bij deze een nieuwe mod instellen. Ik stel voor om het eerste crewlid te nemen dat je tegenkomt in de lijst van posters.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:07 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
We moeten ze bij de eindevaluatie echt minpunten gaan geven daarvoor hoor..
Met uitzondering van de incompetente sport-crewquote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:10 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Of gewoon bij deze een nieuwe mod instellen. Ik stel voor om het eerste crewlid te nemen dat je tegenkomt in de lijst van posters.
Nee, eerder verzuurde ex-crew.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:10 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Met uitzondering van de incompetente sport-crew
Nu ga je te verquote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:11 schreef alwaysthebest het volgende:
Alles beter dan deze twee.. Ze hadden zelfs Svensational beter aan kunnen nemen.
.
Ja eigenlijk welquote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:16 schreef Svensational het volgende:
Ik weet heus wel dat jullie allemaal liever mij als mod hadden gehad.
Dan had je geen tijd meer om de fouten van mijn collega's te fixenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:16 schreef Svensational het volgende:
Ik weet heus wel dat jullie allemaal liever mij als mod hadden gehad.
Ik heb m'n handen vol aan jouw berichten, dus die tijd heb ik nu ook niet.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:22 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dan had je geen tijd meer om de fouten van mijn collega's te fixen.
Welke berichten?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb m'n handen vol aan jouw berichten, dus die tijd heb ik nu ook niet..
Diegene die ik nu aan het zoeken benquote:
Ik heb al máánden geen spelfout meer gemaakt.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Diegene die ik nu aan het zoeken ben
Crosspostenquote:
Heroes, 24, STGquote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:52 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Is er iets wat je wél tof vindt?.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Waar is die tijd, dat ik de ander ook dicht kon mikken.
Nu je de consequenties weet, zou je dan niet mee hebben gedaan aan de staking?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:14 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan niet, maar dan was ik nu ook al geen mod meer.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:18 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Nu je de consequenties weet, zou je dan niet mee hebben gedaan aan de staking?
Geinspireerd door s_squote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:28 schreef PeRi het volgende:
Deze stond niet op onze lijst Lynx.
Maar peripeer, we hebben er nu 2 hequote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:31 schreef PeRi het volgende:
Whehehe. Ik vind het niet echt erg hoor, ik zocht maar een tvp.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:16 schreef alwaysthebest het volgende:
Vast wel. Zo'n schoon en net meisje...quote:Heb je je bed al opgemaakt shining?
Een bal gehakt met puree en groene dingetjes.quote:Wat gaan jullie morgen eten als diner?
Waarschijnlijk zit ik mezelf op te vreten tijdens de finale.quote:En wat gaan jullie eten tijdens de finale?
Water.quote:En wat drinken jullie onder de finale?
Hmm, goed idee!quote:Gaan jullie jezelf dronken voeren zodat er hysterie op FOK! uitbreekt als Richy wint?
Beetje suffe spanningsboog.quote:Hebben jullie ooit het woordenboek gelezen?
Dat weet ik toch niet.quote:Vinden jullie PeRi ook zo'n enorm uithoudingsvermogen hebben?
quote:Zijn jullie ook zo fan van van Hockeylotje?
Laat maar zitten hoor.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:40 schreef PeRi het volgende:
Die van ATb gaat weer open als deze dicht is.
I know. Maar ik wil het gewoon.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:41 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Laat maar zitten hoor.. Zo'n drama is het niet.
.
Dag lieffieequote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:58 schreef alwaysthebest het volgende:
PeRi, Lynx666, Fir3fly, --Globe--, -Vaduz-, SpecialGuest, Svensational en shiNinG_staR, het was weer gezellig.. Ik heb in ieder geval genoten.
Tot morgen, met hopelijk een zinderende finale! Het wordt vast genieten!
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:20 schreef PeRi het volgende:
Stuk of 30x gestemd p.p?.
. AD-JUST FOR PRESIDENT!
.
Ad-justquote:
Gelukkigquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:20 schreef PeRi het volgende:
Stuk of 30x gestemd p.p?.
. AD-JUST FOR PRESIDENT!
.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:29 schreef SpecialGuest het volgende:
Ik ben afgehaakt na "zymose".
Slaap lekker poppie.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:58 schreef alwaysthebest het volgende:
PeRi, Lynx666, Fir3fly, --Globe--, -Vaduz-, SpecialGuest, Svensational en shiNinG_staR, het was weer gezellig.. Ik heb in ieder geval genoten.
Tot morgen, met hopelijk een zinderende finale! Het wordt vast genieten!
Een echte!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:55 schreef Tha_Erik het volgende:
HAAAI!
Jaaaaaquote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:59 schreef alwaysthebest het volgende:
Lekker geslapen.. Jullie ook?
Waarom zou iemand ooit fan van mij kunnen zijn???quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:16 schreef alwaysthebest het volgende:
Heb je je bed al opgemaakt shining?
Wat gaan jullie morgen eten als diner?
En wat gaan jullie eten tijdens de finale?
En wat drinken jullie onder de finale?
Gaan jullie jezelf dronken voeren zodat er hysterie op FOK! uitbreekt als Richy wint?
Hebben jullie ooit het woordenboek gelezen?
Vinden jullie PeRi ook zo'n enorm uithoudingsvermogen hebben?
Zijn jullie ook zo fan van van Hockeylotje?
Vanwege je tofheid.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:38 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Waarom zou iemand ooit fan van mij kunnen zijn???
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:59 schreef alwaysthebest het volgende:
Lekker geslapen.. Jullie ook?
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:25 schreef SpecialGuest het volgende:
Voelen jullie de spanning al een beetje?
Het gieeeeeeeeeeert.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:25 schreef SpecialGuest het volgende:
Hij is te grootquote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:07 schreef Svensational het volgende:
piri piri deze ook: http://wiki.fok.nl/index.php/X-Factor_-_Afvallers
Waarvoor?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:25 schreef SpecialGuest het volgende:
Met hoeveel procent Sharon gaat winnenquote:
quote:
Anders doe je 5 om 5quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:39 schreef PeRi het volgende:
[..]
Kan 'm niet aanpassen, teveel tekst..
PSV - FC Groningen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:40 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Wat is er dan vanaahaavoohoond?
Das wel lelijk.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Anders doe je 5 om 5! Sharon, Richy, X6, Anja en Christian in de bovenste, en de rest in de onderste...
Teveel werk, ik heb haast, doe het wel zoals jij zei Sven.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:42 schreef PeRi het volgende:
[..]
Das wel lelijk.. Zit te denken om voor de blijvers een aparte sticky te maken dan en de afvallers ook apart, hun eigen post elk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |