Dus je vindt haar een MILF..... pervertquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:37 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik wou dat ik me digicam bij me had, kom ik die mooi naar een of ander MILF-roddelblad sturen![]()
zei ik dat?, neequote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:38 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dus je vindt haar een MILF..... pervert![]()
dat nou net niet, maar ze ''praatte''wel met het kind terwijl ze net klaar was met een heisquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:40 schreef Swetsenegger het volgende:
Blaasde ze de wolken van genot de kinderwagen in dan
Maar ze had de rook al uitgeblazen?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:41 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
dat nou net niet, maar ze ''praatte''wel met het kind terwijl ze net klaar was met een heis
ze zijn oud genoeg om zelf na te denken nietwaar?quote:
weet ik veel,ze zat 8 tafels van me vandaanquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:41 schreef alors het volgende:
Aah dat zie ik ook zo vaak, duivelse paupers!
En Rafaella is al helemaal een pauperwijf, was t babytje wel licht genoeg trouwens? hadden ze dr haar al gerelaxed enzo?
Blies.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:40 schreef Swetsenegger het volgende:
Blaasde ze de wolken van genot de kinderwagen in dan
neequote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maar ze had de rook al uitgeblazen?
couleur localequote:
Eerst zeg je dat ze geen wolken van genot in die bak blies en nu weer wel?quote:
ze had de kankerwolk van plezier nog over dr longen aan het heen walmen gelatenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
couleur locale
[..]
Eerst zeg je dat ze geen wolken van genot in die bak blies en nu weer wel?
lees mijn 2de postquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:44 schreef SuperRogier het volgende:
Foto van maken en naar zoeen roddelblad sturen en geld cashen
Leert zij misschien ook van..
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik bbekijk de dingen altidj liever van de positieve kant.
Ze heeft niet gezongen, wees blij!
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:45 schreef alwaysthebest het volgende:
Schande inderdaad.
Voor je het weet gaat haar zangkunst eronder lijden.
Dat kan niet.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:45 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ze had de kankerwolk van plezier nog over dr longen aan het heen walmen gelaten![]()
tenzij ze een beste dirty sanchez gehad heeft, was het een negerinquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat kan niet.
Zodra je gaat lullen blaas je die wolken uit.
Wat heb je nou eigenlijk gezien? Was het uberhaupt wel een negerin die je gezien hebt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |