Het gieeeeeeeeeeert.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:25 schreef SpecialGuest het volgende:
Voelen jullie de spanning al een beetje?
Hij is te grootquote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:07 schreef Svensational het volgende:
piri piri deze ook: http://wiki.fok.nl/index.php/X-Factor_-_Afvallers
Waarvoor?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:25 schreef SpecialGuest het volgende:
Voelen jullie de spanning al een beetje?
Met hoeveel procent Sharon gaat winnenquote:
quote:
Anders doe je 5 om 5quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:39 schreef PeRi het volgende:
[..]
Kan 'm niet aanpassen, teveel tekst..
PSV - FC Groningen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:40 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Wat is er dan vanaahaavoohoond?
Das wel lelijk.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Anders doe je 5 om 5! Sharon, Richy, X6, Anja en Christian in de bovenste, en de rest in de onderste...
Teveel werk, ik heb haast, doe het wel zoals jij zei Sven.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:42 schreef PeRi het volgende:
[..]
Das wel lelijk.. Zit te denken om voor de blijvers een aparte sticky te maken dan en de afvallers ook apart, hun eigen post elk?
Leugens! Op de brandstapel ermee!quote:
nee hoor 10quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:49 schreef alwaysthebest het volgende:
Het is al drie uur..
Jaja, nog een minuutje..
Nou nou nou, een beetje rustig mag ook wel hoor, niet zo agressief reageren zegquote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Leugens! Op de brandstapel ermee!
Nee ik ben informatie aan het zoeken, wat er allemaal te doen is in Leeds (engeland)quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:23 schreef alwaysthebest het volgende:
Zit iedereen nu vol interesse ineens die topics door te lezen? Er valt hier zo'n akelige stilte.....
Was je daar een tijd geleden ook niet heen geweest?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:29 schreef charmed_angel het volgende:
Nee ik ben informatie aan het zoeken, wat er allemaal te doen is in Leeds (engeland)
Ik ga 4 juli met de ferry naar Hull, en heb 1 overnachting in Leeds. Maar ik wil weten of je daar lekker kunt shoppen... Dus ben even het internet aan het afzoeken
We hebben al een leuk aprthotel gevondenecht superluxe...
Dat was Newcastle. Toen gingen we met de ferry van DFDS, van ijmuiden naar newcastle. Ben toen in Yorkquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:32 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Was je daar een tijd geleden ook niet heen geweest?. Of was dat wat anders?
heb ik ook gedaan....quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb hele goede herinneringen aan mijn schoolreis naar Londen met de boot.
Jaa!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heb ik ook gedaan....
Een weekje london en in een gastgezin![]()
Stenaline?
lijkt me verschrikkelijk.... op de boot kan je nog bewegenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:40 schreef Fir3fly het volgende:
Wij gingen met de bus naar Cambridge en Londen. 12 uur lang.
Wij zijn vanuit Londen met de bus naar Cambridge gegaan op de laatste dag. En het was toen ruim 30 graden. En toen kreeg de bus pech op de snelweg. En toen bleek dat de airco ontploft was ofzoquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:40 schreef Fir3fly het volgende:
Wij gingen met de bus naar Cambridge en Londen. 12 uur lang.
Ach, we zijn de tijd doorgekomen met 3 Nintendo DS'enquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:41 schreef alwaysthebest het volgende:
12 uur in een bus is echt verschrikkelijk ja..
Cambridge ben ik nog nooit geweest.....quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wij zijn vanuit Londen met de bus naar Cambridge gegaan op de laatste dag. En het was toen ruim 30 graden. En toen kreeg de bus pech op de snelweg. En toen bleek dat de airco ontploft was ofzo. En toen hadden we geen airco meer.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Cambridge ben ik nog nooit geweest.....
Is dat wat?
Whehequote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wij zijn vanuit Londen met de bus naar Cambridge gegaan op de laatste dag. En het was toen ruim 30 graden. En toen kreeg de bus pech op de snelweg. En toen bleek dat de airco ontploft was ofzo. En toen hadden we geen airco meer.
We hebben niet veel van het stadje gezien. Maar we kregen een uitgebreide rondleiding op de universiteit. En die is zo ontzettend mooi, vind ik. Ik waande me helemaal in Harry Pottersferenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Cambridge ben ik nog nooit geweest.....
Is dat wat?
Ik heb alle winkelstraten gezien daar, ik zat dan ook met twee vrouwelijke klasgenoten in een gastgezinquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kan je er leuk winkelen(ja ik ben en blijf een vrouw
)
Ik ben die week verbrand in mijn nek en kon niet op mijn rug liggen in bed, en niet fijn zitten in hoge stoelenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Whehe. Bij ons regende het natuurlijk, de hele week lang
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |