Ik denk dat dat héél weinig uit gaat makenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
1 maart pas. Tenzij het nog heel goed loopt. [hint hint]
Meen ik wel.quote:
Ja hoor, slaap lekkerquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:43 schreef babette21 het volgende:
mag ik nu dan ein-de-lijk naar bed?!
Slaap lekker! Droom maar fijn van Chris Z.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:43 schreef babette21 het volgende:
mag ik nu dan ein-de-lijk naar bed?!
ja duh als je 100 singles verkoopt sta je al op 1 tegenwoordigquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:39 schreef Koen66 het volgende:
Durf er helaas heel wat op in te zetten dat dit nummer op nr. 1 binnen komt !!!!!
Ah, als dat zo is kan er vast ook nog wel eentje voor mij afquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:41 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Rek maar tot 25 maart. Mag je een verjaardagstopic voor me openen..
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Slaap lekker! Droom maar fijn van Chris Z.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Meen ik wel.
J.Hud gaat niet And I'm Telling You doen
Of, als er weer een categorie Dorien is: Tena-lady.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:40 schreef buzzer het volgende:
Volgend jaar maakt Rexona plaats voor Libresse
De eerste namen van de finalisten zijn al uitgelektquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Of, als er weer een categorie Dorien is: Tena-lady.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:47 schreef buzzer het volgende:
De eerste namen van de finalisten zijn al uitgelekt
Had je anders verwacht?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:46 schreef SpecialGuest het volgende:
Wat een voorspelbare, trieste reacties weer op de FP.
ah dank, toch nog wat moois vanavond!!quote:
het genoegen was wederzijdsquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
ah dank, toch nog wat moois vanavond!!
slaap lekker allen... 't was me weer 'n waar genoegen, tot volgens jaar, bij welke Factor dan ook
alleen die 2? moet ik ff kijken of ik die heb (hebben pas sinds 2 weken digitale tv, dus heb geen idee)quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ga maandag voor de 5e keer heen.
Je weet dat Best Actress in a Supporting Role nu helemaal naar achterin de show is verschoven ipv als eerste categorie?
en FILM1 en ProSieben zenden het uit.
Film1 heb je sowieso als het goed is. Die zenden het ongecodeerd uit via digi-tv.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:53 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
alleen die 2? moet ik ff kijken of ik die heb (hebben pas sinds 2 weken digitale tv, dus heb geen idee)
Sanne van X6 was samen met Richy wel een winnaars feestje aan het vieren met de prachtige (uuuuhm) troffee... Nouja dat ding is iig beter dan sommige idols prijzenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:33 schreef Koen66 het volgende:
Ach de verliezers moeten als muurbloempjes achter de winnares staan...................
Die paar laagjes plexiglas?quote:Op zondag 25 februari 2007 00:00 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Nouja dat ding is iig beter dan sommige idols prijzen
3 euro voor een kutsinglequote:Op zondag 25 februari 2007 00:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb het liedje al gedownloaded.... HEERLIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hij staat ook al op Limewire.. ging ik even kijken of die daar toevallig stond, dat is dus ook zo! Ga hem misschien ook nog wel kopenquote:
Daarom was Phil Collins er ook, omdat het een kutsingle is....quote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 00:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Daarom was Phil Collins er ook, omdat het een kutsingle is....
Die meid is nu al te goed voor de Nederlandse Platenmaatschappij. (maar dat is mijn mening)
ze gebruikt ze net even te veel, zo van "kijk mij eens even goed de hoogte in gaan", daardoor wordt het 'n beetje irritant. Eén onwijze uithaal per nummer is perfect, maar nu staat ze toch vooral te krijsen. Jammer wel...quote:Op zondag 25 februari 2007 14:27 schreef Natalie het volgende:
Die hoge noten van Sharon zijn prachtig, maar je moet ze niet te vaak horen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |