I see death peoplequote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:47 schreef alwaysthebest het volgende:
Hm, ik krijg een The Sixth Sense gevoel bij jullie..
quote:
tja, dat hoor je vaker, maar zelf geloof ik daar niet in. er is meer dan waar wij als levenden weet van hebben, daar ben ik zeker van.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:07 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik beschouw dat soort dingen overigens ook al snel als 'onzin'. Misschien dat mensen die soort verschijningen wel zien, maar dat dat vooral komt door angst die men er al voor heeft en bepaalde sferen die op plaatsen hangen. Hersenen die je soort van voor de gek houden.
wel hoorquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:17 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Die woorden lijken niet voor elkaar gemaaktze matchen niet..
Juist. Wat dat betreft sta ik er zelf wel open voor, ik geloof ook wel dat er meer is, maar wat betreft de ervaringen die ik heb, plezierig en minder plezierig, hou ik liever de conclusie "Ik weet niet wat het was" dan meteen de vinger te wijzen naar het paranormale. Daarvoor spelen er gewoon teveel factoren mee in het geheel.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat een sceptische houding juist goed is hierbij, vooral omdat je dan niet zomaar alles voor waar aanneemt, totdat je het zelf ervaart.
Datpunt moet bij mij nog komen, maar ik ben geen echte scepticus.
Hockeylotje had het waarschijnlijk over iets anders.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:19 schreef Californian_dreamer het volgende:
wel hoor
je ziet Death (de dood) (in die context althans)
Je leest wel terug hè?quote:
Echt fascinerend om te zien waar je hersenen allemaal toe in staat zijn. Vooral hallucinaties zijn mateloos interessant.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:07 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik beschouw dat soort dingen overigens ook al snel als 'onzin'. Misschien dat mensen die soort verschijningen wel zien, maar dat dat vooral komt door angst die men er al voor heeft en bepaalde sferen die op plaatsen hangen. Hersenen die je soort van voor de gek houden.
quote:
Wat slapstick-ishquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:49 schreef alwaysthebest het volgende:
Punaise
Blote voet
Dartelende Atb
Auw..
Ik had het er over dat de woorden Annelot/Hockeylotje hoe je me wilt noemen en tof niet matchenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:35 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Hockeylotje had het waarschijnlijk over iets anders..
SCHANDE!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:50 schreef PeRi het volgende:
Peer gaat zo eten en is probably vanaaf niet aanwezig.,
!!!
Dat doet zeker pijnquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:49 schreef alwaysthebest het volgende:
Punaise
Blote voet
Dartelende Atb
Auw..
Ik leef nog.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:33 schreef Woelli het volgende:
Dat doet zeker pijn![]()
Hoe gaat het nu met je![]()
Ik ben wel fan voor 2 vanavondquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:40 schreef --Globe-- het volgende:
Ik ga weg.
Veel plezier iedereen die gaat kijken!
En die niet gaan kijken natuurlijk ook.
En bij gebrek aan Richy-fans vanavond:Richy zet 'm op!
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:52 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Heel X-factor viel eigenlijk gewoon tegen.
Définitely.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:52 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
En Jerney. En met Chantal. En 10 leuke eindkandidaten.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:54 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ja, volgende keer weer Idols please. Maar wel Henk in de jury.
Die moeten ook zeker weer meedoen jaquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:55 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
En Jerney. En met Chantal. En 10 leuke eindkandidaten.
Het subforum gelukkig niet.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:52 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Het is toch Rooyakkers, Kamps en Kamps? Die zijn tof, even opnemenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:57 schreef alwaysthebest het volgende:
Dadelijk Rooyakkers, Rooyakkers & Kamps op NL3..
Ja, ik wilde meteen verbeteren, maar dat ging even mis.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:58 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Het is toch Rooyakkers, Kamps en Kamps? Die zijn tof, even opnemen.
We zijn al bij 1010.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:58 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat was als vanouds weer leuk inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |