En Jerney. En met Chantal. En 10 leuke eindkandidaten.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:54 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ja, volgende keer weer Idols please. Maar wel Henk in de jury.
Die moeten ook zeker weer meedoen jaquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:55 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
En Jerney. En met Chantal. En 10 leuke eindkandidaten.
Het subforum gelukkig niet.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:52 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Heel X-factor viel eigenlijk gewoon tegen.
Het is toch Rooyakkers, Kamps en Kamps? Die zijn tof, even opnemenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:57 schreef alwaysthebest het volgende:
Dadelijk Rooyakkers, Rooyakkers & Kamps op NL3..
Ja, ik wilde meteen verbeteren, maar dat ging even mis.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:58 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Het is toch Rooyakkers, Kamps en Kamps? Die zijn tof, even opnemen.
We zijn al bij 1010.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:58 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat was als vanouds weer leuk inderdaad.
Nu al leuker dan de hele finale.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:58 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Het is toch Rooyakkers, Kamps en Kamps? Die zijn tof, even opnemen.
Jaaquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Fris en fruitig voor de uitslag zeker.
Yepquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:17 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Nu al leuker dan de hele finale.
Geinig.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Voor de meligheid: ik zit morgen in Life and Cooking.
16.45 en in het eerste blok
Owja, dan ben ik niet thuis helaasquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik denk dat het ook wel goed is dat ze hem niet constant doet. Anders gaat het een keer mis en ben je de glans helemaal kwijt!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:45 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Wanneer zou ze het weer mogen zingen? Ze heeft nu ergens in een contract staan dat het niet mag. Tenminste, niet waar opnames worden gemaakt.
*zucht* Ach ja, ik ga maar weer als een losert om 6 uur 's ochtends checken wie er heeft gewonnen. Dat opblijven 's nachts zou misschien toch niet zo'n goed idee zijn als ik maandag de hele dag met klanten op pad moet.
Da's ook zo. En niet alleen de glans, maar ook d'r stem!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook wel goed is dat ze hem niet constant doet. Anders gaat het een keer mis en ben je de glans helemaal kwijt!
zeg het morgen nog een keerquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
De soundtrack blijft briljant. Ik begin Listen ook iets meer te waarderen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Da's ook zo. En niet alleen de glans, maar ook d'r stem!![]()
Dan ben k dr nietquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zeg het morgen nog een keer
Ik ga ookquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:55 schreef alwaysthebest het volgende:
Door dat gerek is het alweer bijna 12 uur.
Tot morgen..
Gaan we weken mee door, tot echt alles stil valt.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:59 schreef Lynx666 het volgende:
Nou nou nou, we raken maar niet uitgepraat over de finale zeg!!
afgaande op vorige edities belooft het idd niet veel goedsquote:Op zondag 25 februari 2007 01:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Na alle eerdere edities verwacht ik er niet veel meer van.
Goh, heb ik wat gemistquote:Op zondag 25 februari 2007 01:33 schreef alwaysthebest het volgende:
Het kan me eerlijk gezegd ook weinig boeien. X Factor is afgelopen, de show is klaar. Van mijn part gaat ze nu in een hutje op de hei zitten.
Lees de tagquote:
echt waar?quote:
En jouw mening is belangrijk omdat?quote:
Jaquote:
Omdat het mijn mening isquote:Op zondag 25 februari 2007 01:56 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En jouw mening is belangrijk omdat?
Was dat icoon niet genoeg?quote:Op zondag 25 februari 2007 01:59 schreef Fir3fly het volgende:
Je moet er nog maar een dagje tegenaan kijken!
Da's vroeg. verstandiger als je gaat slapen danquote:Op zondag 25 februari 2007 02:14 schreef Fir3fly het volgende:
Ik zou ook moeten gaan slapen, morgen om half 10 alweer op het voetbalveld.
Je valt niet op op dat gras zo in het groenquote:Op zondag 25 februari 2007 02:14 schreef Fir3fly het volgende:
Ik zou ook moeten gaan slapen, morgen om half 10 alweer op het voetbalveld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |