van de DJ's, die krijgen geen airtimequote:Op woensdag 21 februari 2007 20:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Op stream 1 staat een auto in beeld. Is die van een 'onbekende' bezoeker ?
Hmm...mss van Herma? (weet niet of ze de villa al had verlaten nl)quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Op stream 1 staat een auto in beeld. Is die van een 'onbekende' bezoeker ?
Ik heb het gevoel dat er nog iets gaat komen na de filmquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:55 schreef Vakkie_W het volgende:
Waarom?
Zo te zien heb je de stagiere bij de regie op een idee gebrachtquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:55 schreef n1ek het volgende:
[..]
van de DJ's, die krijgen geen airtime
Graag gedaan en leuk dat je meeleest!quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:58 schreef Apple-tje het volgende:
Goedenavond allen! Lees al een tijdje mee en ben superblij met jullie schrijfsels! Streamen en apple gaan niet zo goed samen en op deze manier kan ik het toch redelijk volgen allemaal. Dus bij deze: ontzettend bedankt!
dat 100% ging over zijn exit. Maargoed elke theorie is welkomquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:58 schreef Apple-tje het volgende:
Combineer de opmerking van Bart: "Ik wou dat ik het met jullie kon delen, jongens: met
[quote]Op woensdag 21 februari 2007 16:26 schreef n1ek het volgende:
aan het eind van het gesprek zegt hij nog tegen Patrick
b: heeft Lesley je nog gebeld?
p: Ja gister maar ze wist nog niet of het 100% zeker was
b: ja 100%
Naast AmanDel en Eric is Lesley misschien de enige die echt zwanger is en is dat de reden voor Bart's vertrek?
Het is maar een ideetje...
Goedenavond allen! Lees al een tijdje mee en ben superblij met jullie schrijfsels! Streamen en apple gaan niet zo goed samen en op deze manier kan ik het toch redelijk volgen allemaal. Dus bij deze: ontzettend bedankt!
quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:10 schreef schatje het volgende:
Natasia gaat een slipcursus aanvragen.
Dat is nog helemaal niet zo'n slecht idee na al die remsporen in haar slip.quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:10 schreef schatje het volgende:
Volgens mij is het gewoon dit: Hij heeft veel over voor het winnen. Maar het gaat hem nu ten koste van familie en vrienden (hele gebeuren rond Lesley) en dat was niet helemaal zoals verwacht denk ik. Mensen in de buitenwereld die er niks mee te maken willen hebben worden er ook bij betrokken. Daarnaast is hij op krijg ik het idee. Geen energie meer om steeds weer in die poppenkast mee te moeten doen. De eerste groep (Nicolaas, Stephan) waren nog wel mensen waar hij het denk ik langer mee had uitgehouden.quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:07 schreef Apple-tje het volgende:
Tsja... probeer net als jullie de logica van Bart zijn aktie te ontrafelen. Heb net alle Cossen doorgelezen en dit was het eerste wat in me op kwam. Maar zal er waarschijnlijk finaal naast zitten.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:11 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat is nog helemaal niet zo'n slecht idee na al die remsporen in haar slip.
Ik vond hem wel okejquote:(slechtste tvp ooit)
quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:11 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat is nog helemaal niet zo'n slecht idee na al die remsporen in haar slip.
Ja maar jij bent gewoon lief dus jij vindt alles oké.quote:
Dat is het nieuwe code-woord voor haar wekelijks bezoekje aan Wilgo.quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:10 schreef schatje het volgende:
quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:16 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja maar jij bent gewoon lief dus jij vindt alles oké.![]()
Elke woensdag heeft hij samen met Bart DJ les, maar erg veel suc6 heeft het idd tot dusver nietquote:Gaan ze Brian leren draaien? Beetje laat niet?![]()
Oh well, reality will hit her in the face als ze eruit komt. Zo geliefd is ze niet bij de DGK kijkers.quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:14 schreef Myriam1978 het volgende:
Natasia wil gewoon een BN-er worden...Doelen zijn de excuus...
Ik denk dat Bart aansluiting mist. Hij kan met niemand echt lekker van gedachten wisselen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:13 schreef n1ek het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon dit: Hij heeft veel over voor het winnen. Maar het gaat hem nu ten koste van familie en vrienden (hele gebeuren rond Lesley) en dat was niet helemaal zoals verwacht denk ik. Mensen in de buitenwereld die er niks mee te maken willen hebben worden er ook bij betrokken. Daarnaast is hij op krijg ik het idee. Geen energie meer om steeds weer in die poppenkast mee te moeten doen. De eerste groep (Nicolaas, Stephan) waren nog wel mensen waar hij het denk ik langer mee had uitgehouden.
ik ben benieuwd of ze die krijgt.quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:10 schreef schatje het volgende:
quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat is het nieuwe code-woord voor haar wekelijks bezoekje aan Wilgo.
Dit is inderdaad veel aannemelijker en een hele goede, zo niet de beste reden om te vertrekken uit dat zooitje ongeregeld. Vond het wel leuk een hersenspinseltje ertegen aan te gooien, ze zijn tenslotte toch 4 uur samen geweest zonder camera'squote:Op woensdag 21 februari 2007 21:13 schreef n1ek het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon dit: Hij heeft veel over voor het winnen. Maar het gaat hem nu ten koste van familie en vrienden (hele gebeuren rond Lesley) en dat was niet helemaal zoals verwacht denk ik. Mensen in de buitenwereld die er niks mee te maken willen hebben worden er ook bij betrokken. Daarnaast is hij op krijg ik het idee.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat is het nieuwe code-woord voor haar wekelijks bezoekje aan Wilgo.
Weet ze wel wat een boek is!!!!!quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:14 schreef Prospera het volgende:
Heb jij veel boeken gelezen vraagt Amandel aan Huub.
Ach een paar.
Amanda aait met haar rechterhand haar dij, terwijl Huub haar linkerhand vasthoudt.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:18 schreef Apple-tje het volgende:
[..]
Dit is inderdaad veel aannemelijker en een hele goede, zo niet de beste reden om te vertrekken uit dat zooitje ongeregeld. Vond het wel leuk een hersenspinseltje ertegen aan te gooien, ze zijn tenslotte toch 4 uur samen geweest zonder camera's![]()
Ik hoorde het anders??quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:20 schreef BwennieBren het volgende:
Hoorde je dat? Ik heb/hij heeft advies nodig ... zegt die ene DJ
Zegt die andere DJ: Brian? Hoeft ie dat gezegd?
Zou kunnen, daarom zet ik het ook hier, maar wat hoorde jij dan?quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:22 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Ik hoorde het anders??![]()
zou ook kunnen maar ik weet bijna zeker dat jij zei "nodig"... oh well, wat maakt t eigenlijk uit?quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:21 schreef jacqjacq het volgende:
ik verstond:
ik heb advies gegeven
brian? wat heb je dan gezegd ?
Dat ie Brain advies heeft gegevenquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:23 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Zou kunnen, daarom zet ik het ook hier, maar wat hoorde jij dan?
Klopt! Straks weet Brian dat de stemronde voor Natasia is aangevraagd, zou me niets verbazen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:21 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Een van de dj's zegt bij het weggaan tegen collega dj dat ie Brian nog wat adviezen heeft gegeven!!
Infiltranten!!
Ik kan er ook geen kaas van maken. Eerst zeggen dat hij bluft en dat ze vooral geen stemming voor hem aan moeten vragen en even later zelf 24 uur aanvragen... Daar gaan je hersens toch van kraken?quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:22 schreef pronkjewail het volgende:
Dan nog vind ik het vreemd dat Bart vertrekt voordat duidelijk was of iemand een stemming voor hem had aangevraagd. Voor hetzelfde geld had iemand (Brian?) dat wel gedaan, dan had hij met een beetje geluk die 10.000kunnen houden. kan je leuk van op vakantie met Lesley!
[..]
Een goed advies zou zijn dat Brian ook op Natasja stemt om de villa te verlaten...quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:25 schreef Clank het volgende:
Klopt! Straks weet Brian dat de stemronde voor Natasia is aangevraagd, zou me niets verbazen.
ik zeg alleen: PARA BROTHAquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:29 schreef Prospera het volgende:
Oe, de blikken van Brian op Mandel&Huub![]()
Zou Brianquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:30 schreef snetje het volgende:
[afbeelding]
dat wordt heibel vanavond![]()
moet zijn "Angelique en Ilona"quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:30 schreef RSie het volgende:
Als ik dit stukje goed begrijp kunnen we nog 2 nieuwe Miljonairs gaan verwachten.
en Als Bartje er morgen vandoor gaat moet er nog eentje bij!
20:22 - Happy Natasia
Natasia en Herma kletsen gezellig bij in de tuin en lachen samen heel wat af. Natasia is erg blij met de onverwachte komst van haar lievelingshuishoudster. De diva legt nog even haarfijn uit waarom ze er over zeven maanden uitgaat en hoeveel Miljonairs er eventueel nog het huis inkomen: “Theoretisch zijn er nog drie plekken te vergeven: voor Evelien en Ilona is geen vervanging gekomen en straks komt er ook een plek vrij, omdat Bart de Villa gaat verlaten.” Wie weet Miljonairs, wat jullie nog te wachten staat!
bron: Tien
hoeft natuurlijk niet te kloppen. huub zegt ook dat saw 3 nog beter was maar das niet bepaald het gevalquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:32 schreef jakees het volgende:
Voor de enkeling die SAW1 niet gezien heeft.
je weet nu dankzij Nasty hoe hij afloopt!
Ik heb hem nog niet gezien maar had het op tijd op MUTEquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:32 schreef jakees het volgende:
Voor de enkeling die SAW1 niet gezien heeft.
je weet nu dankzij Nasty hoe hij afloopt!
Nee, Evelien is toch goed? Angelique is eruit gestemd via de populariteitspol en Evelien is 'gewoon' vertrokken.quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:33 schreef avonne het volgende:
[..]
moet zijn "Angelique en Ilona"
plus Bart is 3 inderdaad
Nasty is ook zo'n type die de voetbaluitslagen verklapt!quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet gezien maar had het op tijd op MUTE![]()
Owee als iemand de clou nu hier typt![]()
Voor Eveline kwam Huub in de plaatsquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:34 schreef Clank het volgende:
[..]
Nee, Evelien is toch goed? Angelique is eruit gestemd via de populariteitspol en Evelien is 'gewoon' vertrokken.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:27 schreef BwennieBren het volgende:
Wat ik net op VOL vond ..... Herma!
[afbeelding]
ja als ze gezellig allemaal op zondagavond klaarzitten. oooh dat had ik net al op internet gezien. 3-1 voor groningen wordt hetquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:35 schreef jakees het volgende:
[..]
Nasty is ook zo'n type die de voetbaluitslagen verklapt!
Daar ziet het wel naar uitquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:37 schreef Brici het volgende:
Gaat bart nu echt of niet?
quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:37 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Thomas acda denkt dat er wel ff een "feessie" voor hem georganiseerd wordt..........
Ik hoop nog steeds op een trucjequote:
Oh sorry, Bart.quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:38 schreef pronkjewail het volgende:
Thomas Acda? Over wie heb je het dan?
[..]
ik ken die hele thomas acda niet maar om de een of andere reden wist ik wel meteen dat het over bart ging dus er zullen toch wel overeenkomsten zijn die ik onbewust ooit in me heb opgenomenquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:40 schreef pronkjewail het volgende:
Da`s geen compliment voor Thomas jongen....
[..]
Ik gok a. want die zal waarschijnlijk niet terugslaan.quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:31 schreef Prospera het volgende:
Zou Brian
a. Amanda aanpakken
b. Huub aanpakken
Bart probeert hem in ieder geval goed na te doen met die gepopelde blik en die houding van hem. Het is allemaal een beetje nep.quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:40 schreef pronkjewail het volgende:
Da`s geen compliment voor Thomas jongen....
[..]
We hebben het over Amanda he? Vergeet dat niet. Amanda leest de boodschappenlijst voor als ze wil vertellen wat ze gaat koken. Zal die werkelijk haar eigen dieet kunnen samenstellen?quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:39 schreef raggende_annie het volgende:
sasquatch geeft dieettips. je mag absoluut niet zomaar gaan dieten zonder eerst met carlos daarover te praten. hoe moet dat dan voor de gewone mensch die geen contact kan opnemen met carlos. stel je voor je gaat uit eigen initiatief gezond eten en een beetje sporten. wie weet hoe het met je afloopt
quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:43 schreef Mr_Bojangles het volgende:
[..]
Bart probeert hem in ieder geval goed na te doen met die gepopelde blik en die houding van hem. Het is allemaal een beetje nep.
ik vond Saw3 ook baggerslecht.quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:35 schreef droomkoningin het volgende:
ik heb alleen saw3 gezien... deel 1 en 2 hoeven niet meer voor mij![]()
dat klopt inderdaad. die gooit zich 20 van die dieetshakes naar binnen op n dag onder het motto, daar val je toch van af!?!quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:44 schreef noekje het volgende:
[..]
We hebben het over Amanda he? Vergeet dat niet. Amanda leest de boodschappenlijst voor als ze wil vertellen wat ze gaat koken. Zal die werkelijk haar eigen dieet kunnen samenstellen?
Als ik vertel dat chocolade voor een snellere verbranding zorgt dan zit zij binnen vijf minuten te pruttelen met wangen vol chocotoffs.
hij raakt zijn pact voor langere termijn kwijt plus het koppeltje amanda en huub zint hem niet ....quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:43 schreef Ashrak het volgende:
Brainless was toch weggelopen ?
Ik zie geen beelden van hem. Zou hij al een beetje opgefokt zijn/raken ?
Vraag me af wanneer de stop echt springt bij hem.quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:48 schreef snetje het volgende:
[..]
hij raakt zijn pact voor langere termijn kwijt plus het koppeltje amanda en huub zint hem niet ....![]()
De man/vrouw achter de camera op stream 1 verveelt zich ook...quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:52 schreef Vakkie_W het volgende:
Gaat er nog wat gebeuren vanavond?
Als ze geen knap uiterlijk gehad zou hebben dan zou ze in haar pubertijd waarschijnlijk andere vrienden gehad hebben dan die ze nu heeft, en haar hele toekomst zou anders geweest zijn...quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:54 schreef pronkjewail het volgende:
Weet je, het is eigenlijk best een angstaanjagende gedachte dat er in NL (en de rest van de wereld) nog veel meer meiden zoals Amanda zijn, maar dan zonder de uiterlijke 'voordelen' die zij heeft. Kind is echt clueless met betrekking tot zowat alles (wat is een harem? wat is een loverboy? Hoe snijd je sla? etc), maar heeft het geluk dat mannen op haar vallen en haar onder hun hoede nemen. Wat zou ze moeten zonder die mannen? Ik zie haar niet echt in staat om voor zichzelf te zorgen. Echt eng man.
Geen idee maar ik verwacht daarna ook niet veel meer.quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:57 schreef Ashley1 het volgende:
tot hoe laat duurd die film?
Ik welquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:00 schreef Marrije het volgende:
Geen idee maar ik verwacht daarna ook niet veel meer.
gefoptquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:05 schreef BwennieBren het volgende:
Amanda huilen? Wat nou weer?
ik vind hem niet zo tegenvallen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:02 schreef farceman het volgende:
Heb Eric lange tijd voordeel van de twijfel gegeven, maar vind het toch wel een miscast.
Niks van zijn stoere verhalen heeft hij waargemaakt; Nasty heeft gelijk hij is als poep onder haar schoen
pcies!quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:07 schreef Lauzie het volgende:
[..]
was wel ff een spannend moment hoor!
Ja okee , maar hij heeft nog geen moment voor tv gezorgd.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:06 schreef avonne het volgende:
[..]
ik vind hem niet zo tegenvallen.
Hij is rustig, maar zeker actief met spelletjes.
Had erger gekund... iemand die dichtklapt in de spotlights
dat gaat ze straks ongetwijfeld goed makenquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:02 schreef blomst het volgende:
Wat zitten Amanda en brian ver uit elkaar.
Vanacht was ie best grappig bezig met Huub. Ik vind 't juist wel grappig hoe hij samen met Huub 'n duo vormt, misschien niet echt gemeen maar wel humor. Ze kunnen samen echt wel irritant zijn volgens mij hoor, en laat Huub maar 't voortouw nemen, die doet 't toch wat slimmer dan Eric denk ik.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:08 schreef farceman het volgende:
[..]
Ja okee , maar hij heeft nog geen moment voor tv gezorgd.
Beetje naakt in het badje daar chokeer je niet meer mee tegenwoordig. En Nasty heeft hij ook nog geen een keer serieus weerwoord gegeven om Brian maar niet et noemen.
Hij had zijn huiswerk beter kunnen doen en Brian bv. met bepaalde dingen kunnen confronteren
Om die rede had ik hem ook graag morgen zien vertrekken. Maar ja, sommige mensen in het huis denken nog veel aan hem te hebben......quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:02 schreef farceman het volgende:
Heb Eric lange tijd voordeel van de twijfel gegeven, maar vind het toch wel een miscast.
Niks van zijn stoere verhalen heeft hij waargemaakt; Nasty heeft gelijk hij is als poep onder haar schoen
quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:10 schreef BwennieBren het volgende:
Weet je, ik wil iets met jullie delen............
IK BEN ZO ONTZETTEND ZIELIG DAT IK NAAR DIE SAAIE STREAM ZIT TE KIJKEN!
Zo dat was het eigenlijk wel.....
Nicolaas -> Nathanaelquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:34 schreef Clank het volgende:
[..]
Nee, Evelien is toch goed? Angelique is eruit gestemd via de populariteitspol en Evelien is 'gewoon' vertrokken.
Een mooie gelegenheid om Brian mee te pesten.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:14 schreef Maanvis het volgende:
Oke, wat ziet huubke in amanda?
Ja voor haar tijbewijsje en Natasia zegt tegen Brian 'Misschien mag je wel mee' (Brian woont daar)quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:12 schreef avonne het volgende:
Moet Natasia morgen naar Almere?
Braaaain opfokkenquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:14 schreef Maanvis het volgende:
Oke, wat ziet huubke in amanda?
Daaaag Brain's mammieequote:Op woensdag 21 februari 2007 22:18 schreef Kaleddis het volgende:
Denk dat Mama Brian meeleest met ons, dag mamma Brian![]()
(en er komt zo weer een bewerkstelligen aan, pas op !)
Laat hem dat maar lekker denkenquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:19 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Brain denkt dat ie in de kooi kan blijven als Tasia weg is, LOCO....
ik kom niet meer bijquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:20 schreef LoveProfusion het volgende:
Lol Natasia heeft het over partnets voor Brian
Nou jah ik heb Wilgo
En Sylvia ..nou jah dat is ook niks.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:22 schreef BwennieBren het volgende:
Brian denkt dat Eric een stemming heeft aangevraagd voor Bart, Amanda of hemzelf.
Van Lauzie, 2 posts voor die van jou (22.19 uur)quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:17 schreef avonne het volgende:
N "Het komt wel uit haar tenen. Hoezo "cry baby"? "
B "Daar maak ik me niet druk om. Dat komt van internet."
(weet iemand dit?)
ik zat het te typen en te schuddebuiken van de lachquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:22 schreef pronkjewail het volgende:
Toch grappig dat Nasty zichzelf beschouwd als een klasse-meid!
quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:23 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
ik zat het te typen en te schuddebuiken van de lach![]()
![]()
Ze staat tenminste niet (meer) MET D'R KUT ACHTER HET CENTRAAL!quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:22 schreef pronkjewail het volgende:
Toch grappig dat Nasty zichzelf beschouwd als een klasse-meid!
Hoe PARA is die gast..quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:25 schreef raggende_annie het volgende:
braaaajen maakt nog s duidelijk dat hij absoluut niks veranderd heeft aan de brief en dat huub dat verzonnen heeft
En hoe zou dat nou komen ....quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:26 schreef BwennieBren het volgende:
Volgens Brian houd Huub het niet lang uit hier en Nat zegt dat Syl het sowieso niet gaat redden. Ze zijn trots op hunzelf dat ze nog overzijn omdat ze de eerste bewoners van de villa waren
en Brian's hun en zij uitspraken moet ie ook maar eens opzoeken.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:26 schreef Ashrak het volgende:
Niet enigste 2 Brainless ... enige ... enige
Toch maar dat ABN-boekje doorlezen he
quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:28 schreef Mokum020 het volgende:
N: "Ik ga je moeder halen met mijn kindjes als ik hieruit ben en ga leuke dingen met haar doen.." Ik ga voor haar zorgen..."
B: Met je rijbewijs?
............................>>>>>>NEE SUKKEL...MET EEN AUTO!
ik denk toch eerder met de bus/treinquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:28 schreef Mokum020 het volgende:
N: "Ik ga je moeder halen met mijn kindjes als ik hieruit ben en ga leuke dingen met haar doen.." Ik ga voor haar zorgen..."
B: Met je rijbewijs?
............................>>>>>>NEE SUKKEL...MET EEN AUTO!
Het stukje zelfreflectie is toch niet doorgedrongen bij Brainless.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:30 schreef GoldenGuy het volgende:
he bah die Brian en Natasja kruipen steeds verder in elkaars kont Niet om aan te horen...
en als één iemand het kan weten, nou, nou, nou dan is het Brian wel.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:31 schreef raggende_annie het volgende:
braaajen maakt ook nog maar s ff duidelijk dat amanda een makkelijke prooi is
ze kunnen iedereen wel gaan afschrijven omdat ze zich zo sterk voelen met z'n tweeen, maar als de grote mannen besluiten dat er iemand op meerderheid van stemmen uit kan gaan vliegen kun je er donder op zeggen dat het een van bovengenoemde zijn. de week daarna zal direct de ander volgen en kunnen ze zoch buiten weer als een sterk geheel bij elkaar voegenquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:31 schreef avonne het volgende:
Brian "ze kunnen Amanda heel makkelijk overhalen, om te switchen"
Natasia "ze is dom"
Amanda is dus afgeschreven
Dammit waren ze nu maar voor Amanda gegaanquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:31 schreef avonne het volgende:
Brian "ze kunnen Amanda heel makkelijk overhalen, om te switchen"
Natasia "ze is dom"
Amanda is dus afgeschreven
Wilde het net postenquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:33 schreef noekje het volgende:
Jezus zeg. Ze blijft anders net zo lang als Brian zodat ze zeker weet dat Brian niks kan gebeuren.
En dat heeft kinderen. Fucking hell!
ik luisterde half, maar dat hoorde ik ookquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:33 schreef BwennieBren het volgende:
Ze gaat dus over 7 maand NIET naar huis want ze speelt een spelletje met iedereen, zegt ze net zelf!
Ja. Ze heeft hartstikke leuke kinderen. Niet aan de kinderen komen, dat vind ik echt zielig.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:33 schreef Ilmagnifico het volgende:
Gaat het te ver dat er wel ffies iets met Jairootjes gezondheid is................................heel ffies maar, net genoeg om haar de villa uit te laten gaan. En daarna issie weer kiplekker voor de rest van zijn leven.
Gaat dat te ver?
tuurlijk gaat ze niet die blijft voor de hoofdprijs, als je een jaar zit blijf jedie paar maanden langer ook als je kans hebt op 2milj + tegen die tijdquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:35 schreef avonne het volgende:
[..]
ik luisterde half, maar dat hoorde ik ook
"ik ga over 7 maanden naar huis, nou echt niet"
Als ik B & N mag geloven gaat jullie burgemeester de rode loper voor ze uitleggen en worden ze door een feestende menigte verwelkomtquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:35 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
NNeeee niet samen Almere representen!!!!
Ik woon er ook nog. ik schaam me bjina. De LUL
Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, ja in Almere is werkelijk niets te doen....quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:35 schreef Sense het volgende:
Brian en Natasia gaan samen "terug naar de hometown...Almere representen"
Godkelere![]()
Almere![]()
Jorritsma is er gek genoeg voorquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:36 schreef Sense het volgende:
[..]
Als ik B & N mag geloven gaat jullie burgemeester de rode loper voor ze uitleggen en worden ze door een feestende menigte verwelkomt![]()
dat mag niet meer van Mamaquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
Brainless schrikt een beetje. Hoe moet dat met het konijnen als zdngmw vanavond bij hem komt liggen?
He? Blijft Bart wel dan?quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:36 schreef raggende_annie het volgende:
als ze al die onzin die ze nu over bart lullen morgen nog s kunnen herhalen als blijkt dat bart toch blijft
denk dat huub, maar zeker eric nog wel over die drempel gaan stappen als het te lang gaat durenquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:38 schreef mootie het volgende:
Ze hebben zo'n mazzel dat de andere bewoners beschaafd genoeg zijn om de kinderen er niet bij te betrekken....
quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:38 schreef mootie het volgende:
Ze hebben zo'n mazzel dat de andere bewoners beschaafd genoeg zijn om de kinderen er niet bij te betrekken....
ik geloof het pas als ie met beide benen buiten die poort staatquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:38 schreef Taurus het volgende:
[..]
He? Blijft Bart wel dan?Hij was toch zo zeker?
Zal wel zwartrijden worden!quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:29 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
ik denk toch eerder met de bus/trein
Dat is toch ook vals spel dan, ze mogen Huub op alles pakken, maar de kindjes zijn heilig. (ben het er deels mee eens, maar het is verre van fair)quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:39 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
![]()
En omdat dat van de redaktie niet mag. Huub zei dat zelf.
Dat heeft ze tegen de verkeerde lul gezegd, die in zijn broek heeft het niet gehoord.quote:
quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:39 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
![]()
Dus die gore slabek (Natasia) mag wel van alles zeggen? Typical.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:39 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
![]()
ze zouden toch nog terug bellen over Almere?quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:40 schreef noekje het volgende:
Telefoon ging. Oooh redactie, pruts toch niet zo. Wat nu weer? 22.37 uur is toch geen tijd om nog te bellen.
Eric wil altijd wel van bil.................gaat ie daar maar heen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:41 schreef scanman01 het volgende:
Dus nu Brian weet dat Amanda het rustiger aan wil doen op seks gebied, heeft zij voor hem afgedaan? Zeer opvallend. Maar het zal niemand verbazen van deze aso nummer 1.
Wat jammerquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:42 schreef pronkjewail het volgende:
Brian heeft de rekeningen voor zijn domeinen niet betaald en nu is zijn poetry-site niet meer bereikbaar.
knippen plakken enter wijst uit dat ie niet meer werkt.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:42 schreef Black_king het volgende:
Wat zei Brian nu over domeinnamen ? Is briankubatz.com uit de lucht ?
heb daar vanmiddag ff in gekeken maar het laatste bericht daarin was van voor de gouden kooiquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:43 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Dus Brian mocht wel op zijn eigen site? Daar heeft hij toch ook een gastenboek enzo?
Ik zit hier toch al vanaf 1999 hoor maar ben vaak onzichtbaarquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:24 schreef AutumnTears het volgende:
Ik zie hier allemaal mensen die ik niet ken.. ben 3 daagjes carnaval vieren en ben opeens vreemd hier waar is iedereen??![]()
Yep; brianspoetry.com ook uit de lucht !!!!quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:43 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
knippen plakken enter wijst uit dat ie niet meer werkt.
Nou, wat een gemis.. Wat kan het leven toch een bitch zijn.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:42 schreef pronkjewail het volgende:
Brian heeft de rekeningen voor zijn domeinen niet betaald en nu is zijn poetry-site niet meer bereikbaar.
lekkkerrr geslapen onder zonnebankquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:45 schreef Carlaa het volgende:
Huub is een "ietsepietsie" verbrand...
Dat soort dingen merk je vaker... een korte streamlock.. en plots een heel andere wending in een gesprek... ( Nu hoorden we toevallig nog net het telefoontje)quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:41 schreef noekje het volgende:
Gescript! Ze moeten het nu even over Eric hebben en waarom Brian zo vaak achter was.
Hier geloof ik dus weer geen flikker van na een telefoontje.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:44 schreef tipsch het volgende:
IkWeetNiets, dit is je kans - http://www.brianspoetry.com/ is nu beschikbaar
Jammer dat we niet weten welke provider hij heeft anders konden we even doorgeven waar Brian Kubatz zich nu bevind..quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:45 schreef Ilmagnifico het volgende:
Toen Bra's mama er was met kerst wist zij hem ff te vertellen dat er een telefoorekening openstond van over de 5.000 euries.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |