quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:27 schreef BwennieBren het volgende:
Wat ik net op VOL vond ..... Herma!
[afbeelding]
ja als ze gezellig allemaal op zondagavond klaarzitten. oooh dat had ik net al op internet gezien. 3-1 voor groningen wordt hetquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:35 schreef jakees het volgende:
[..]
Nasty is ook zo'n type die de voetbaluitslagen verklapt!
Daar ziet het wel naar uitquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:37 schreef Brici het volgende:
Gaat bart nu echt of niet?
quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:37 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Thomas acda denkt dat er wel ff een "feessie" voor hem georganiseerd wordt..........
Ik hoop nog steeds op een trucjequote:
Oh sorry, Bart.quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:38 schreef pronkjewail het volgende:
Thomas Acda? Over wie heb je het dan?
[..]
ik ken die hele thomas acda niet maar om de een of andere reden wist ik wel meteen dat het over bart ging dus er zullen toch wel overeenkomsten zijn die ik onbewust ooit in me heb opgenomenquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:40 schreef pronkjewail het volgende:
Da`s geen compliment voor Thomas jongen....
[..]
Ik gok a. want die zal waarschijnlijk niet terugslaan.quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:31 schreef Prospera het volgende:
Zou Brian
a. Amanda aanpakken
b. Huub aanpakken
Bart probeert hem in ieder geval goed na te doen met die gepopelde blik en die houding van hem. Het is allemaal een beetje nep.quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:40 schreef pronkjewail het volgende:
Da`s geen compliment voor Thomas jongen....
[..]
We hebben het over Amanda he? Vergeet dat niet. Amanda leest de boodschappenlijst voor als ze wil vertellen wat ze gaat koken. Zal die werkelijk haar eigen dieet kunnen samenstellen?quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:39 schreef raggende_annie het volgende:
sasquatch geeft dieettips. je mag absoluut niet zomaar gaan dieten zonder eerst met carlos daarover te praten. hoe moet dat dan voor de gewone mensch die geen contact kan opnemen met carlos. stel je voor je gaat uit eigen initiatief gezond eten en een beetje sporten. wie weet hoe het met je afloopt
quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:43 schreef Mr_Bojangles het volgende:
[..]
Bart probeert hem in ieder geval goed na te doen met die gepopelde blik en die houding van hem. Het is allemaal een beetje nep.
ik vond Saw3 ook baggerslecht.quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:35 schreef droomkoningin het volgende:
ik heb alleen saw3 gezien... deel 1 en 2 hoeven niet meer voor mij![]()
dat klopt inderdaad. die gooit zich 20 van die dieetshakes naar binnen op n dag onder het motto, daar val je toch van af!?!quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:44 schreef noekje het volgende:
[..]
We hebben het over Amanda he? Vergeet dat niet. Amanda leest de boodschappenlijst voor als ze wil vertellen wat ze gaat koken. Zal die werkelijk haar eigen dieet kunnen samenstellen?
Als ik vertel dat chocolade voor een snellere verbranding zorgt dan zit zij binnen vijf minuten te pruttelen met wangen vol chocotoffs.
hij raakt zijn pact voor langere termijn kwijt plus het koppeltje amanda en huub zint hem niet ....quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:43 schreef Ashrak het volgende:
Brainless was toch weggelopen ?
Ik zie geen beelden van hem. Zou hij al een beetje opgefokt zijn/raken ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |