Zou kunnen, daarom zet ik het ook hier, maar wat hoorde jij dan?quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:22 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Ik hoorde het anders??![]()
zou ook kunnen maar ik weet bijna zeker dat jij zei "nodig"... oh well, wat maakt t eigenlijk uit?quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:21 schreef jacqjacq het volgende:
ik verstond:
ik heb advies gegeven
brian? wat heb je dan gezegd ?
Dat ie Brain advies heeft gegevenquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:23 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Zou kunnen, daarom zet ik het ook hier, maar wat hoorde jij dan?
Klopt! Straks weet Brian dat de stemronde voor Natasia is aangevraagd, zou me niets verbazen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:21 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Een van de dj's zegt bij het weggaan tegen collega dj dat ie Brian nog wat adviezen heeft gegeven!!
Infiltranten!!
Ik kan er ook geen kaas van maken. Eerst zeggen dat hij bluft en dat ze vooral geen stemming voor hem aan moeten vragen en even later zelf 24 uur aanvragen... Daar gaan je hersens toch van kraken?quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:22 schreef pronkjewail het volgende:
Dan nog vind ik het vreemd dat Bart vertrekt voordat duidelijk was of iemand een stemming voor hem had aangevraagd. Voor hetzelfde geld had iemand (Brian?) dat wel gedaan, dan had hij met een beetje geluk die 10.000kunnen houden. kan je leuk van op vakantie met Lesley!
[..]
Een goed advies zou zijn dat Brian ook op Natasja stemt om de villa te verlaten...quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:25 schreef Clank het volgende:
Klopt! Straks weet Brian dat de stemronde voor Natasia is aangevraagd, zou me niets verbazen.
ik zeg alleen: PARA BROTHAquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:29 schreef Prospera het volgende:
Oe, de blikken van Brian op Mandel&Huub![]()
Zou Brianquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:30 schreef snetje het volgende:
[afbeelding]
dat wordt heibel vanavond![]()
moet zijn "Angelique en Ilona"quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:30 schreef RSie het volgende:
Als ik dit stukje goed begrijp kunnen we nog 2 nieuwe Miljonairs gaan verwachten.
en Als Bartje er morgen vandoor gaat moet er nog eentje bij!
20:22 - Happy Natasia
Natasia en Herma kletsen gezellig bij in de tuin en lachen samen heel wat af. Natasia is erg blij met de onverwachte komst van haar lievelingshuishoudster. De diva legt nog even haarfijn uit waarom ze er over zeven maanden uitgaat en hoeveel Miljonairs er eventueel nog het huis inkomen: “Theoretisch zijn er nog drie plekken te vergeven: voor Evelien en Ilona is geen vervanging gekomen en straks komt er ook een plek vrij, omdat Bart de Villa gaat verlaten.” Wie weet Miljonairs, wat jullie nog te wachten staat!
bron: Tien
hoeft natuurlijk niet te kloppen. huub zegt ook dat saw 3 nog beter was maar das niet bepaald het gevalquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:32 schreef jakees het volgende:
Voor de enkeling die SAW1 niet gezien heeft.
je weet nu dankzij Nasty hoe hij afloopt!
Ik heb hem nog niet gezien maar had het op tijd op MUTEquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:32 schreef jakees het volgende:
Voor de enkeling die SAW1 niet gezien heeft.
je weet nu dankzij Nasty hoe hij afloopt!
Nee, Evelien is toch goed? Angelique is eruit gestemd via de populariteitspol en Evelien is 'gewoon' vertrokken.quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:33 schreef avonne het volgende:
[..]
moet zijn "Angelique en Ilona"
plus Bart is 3 inderdaad
Nasty is ook zo'n type die de voetbaluitslagen verklapt!quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet gezien maar had het op tijd op MUTE![]()
Owee als iemand de clou nu hier typt![]()
Voor Eveline kwam Huub in de plaatsquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:34 schreef Clank het volgende:
[..]
Nee, Evelien is toch goed? Angelique is eruit gestemd via de populariteitspol en Evelien is 'gewoon' vertrokken.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:27 schreef BwennieBren het volgende:
Wat ik net op VOL vond ..... Herma!
[afbeelding]
ja als ze gezellig allemaal op zondagavond klaarzitten. oooh dat had ik net al op internet gezien. 3-1 voor groningen wordt hetquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:35 schreef jakees het volgende:
[..]
Nasty is ook zo'n type die de voetbaluitslagen verklapt!
Daar ziet het wel naar uitquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:37 schreef Brici het volgende:
Gaat bart nu echt of niet?
quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:37 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Thomas acda denkt dat er wel ff een "feessie" voor hem georganiseerd wordt..........
Ik hoop nog steeds op een trucjequote:
Oh sorry, Bart.quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:38 schreef pronkjewail het volgende:
Thomas Acda? Over wie heb je het dan?
[..]
ik ken die hele thomas acda niet maar om de een of andere reden wist ik wel meteen dat het over bart ging dus er zullen toch wel overeenkomsten zijn die ik onbewust ooit in me heb opgenomenquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:40 schreef pronkjewail het volgende:
Da`s geen compliment voor Thomas jongen....
[..]
Ik gok a. want die zal waarschijnlijk niet terugslaan.quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:31 schreef Prospera het volgende:
Zou Brian
a. Amanda aanpakken
b. Huub aanpakken
Bart probeert hem in ieder geval goed na te doen met die gepopelde blik en die houding van hem. Het is allemaal een beetje nep.quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:40 schreef pronkjewail het volgende:
Da`s geen compliment voor Thomas jongen....
[..]
We hebben het over Amanda he? Vergeet dat niet. Amanda leest de boodschappenlijst voor als ze wil vertellen wat ze gaat koken. Zal die werkelijk haar eigen dieet kunnen samenstellen?quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:39 schreef raggende_annie het volgende:
sasquatch geeft dieettips. je mag absoluut niet zomaar gaan dieten zonder eerst met carlos daarover te praten. hoe moet dat dan voor de gewone mensch die geen contact kan opnemen met carlos. stel je voor je gaat uit eigen initiatief gezond eten en een beetje sporten. wie weet hoe het met je afloopt
quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:43 schreef Mr_Bojangles het volgende:
[..]
Bart probeert hem in ieder geval goed na te doen met die gepopelde blik en die houding van hem. Het is allemaal een beetje nep.
ik vond Saw3 ook baggerslecht.quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:35 schreef droomkoningin het volgende:
ik heb alleen saw3 gezien... deel 1 en 2 hoeven niet meer voor mij![]()
dat klopt inderdaad. die gooit zich 20 van die dieetshakes naar binnen op n dag onder het motto, daar val je toch van af!?!quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:44 schreef noekje het volgende:
[..]
We hebben het over Amanda he? Vergeet dat niet. Amanda leest de boodschappenlijst voor als ze wil vertellen wat ze gaat koken. Zal die werkelijk haar eigen dieet kunnen samenstellen?
Als ik vertel dat chocolade voor een snellere verbranding zorgt dan zit zij binnen vijf minuten te pruttelen met wangen vol chocotoffs.
hij raakt zijn pact voor langere termijn kwijt plus het koppeltje amanda en huub zint hem niet ....quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:43 schreef Ashrak het volgende:
Brainless was toch weggelopen ?
Ik zie geen beelden van hem. Zou hij al een beetje opgefokt zijn/raken ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |