Vraag me af wanneer de stop echt springt bij hem.quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:48 schreef snetje het volgende:
[..]
hij raakt zijn pact voor langere termijn kwijt plus het koppeltje amanda en huub zint hem niet ....![]()
De man/vrouw achter de camera op stream 1 verveelt zich ook...quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:52 schreef Vakkie_W het volgende:
Gaat er nog wat gebeuren vanavond?
Als ze geen knap uiterlijk gehad zou hebben dan zou ze in haar pubertijd waarschijnlijk andere vrienden gehad hebben dan die ze nu heeft, en haar hele toekomst zou anders geweest zijn...quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:54 schreef pronkjewail het volgende:
Weet je, het is eigenlijk best een angstaanjagende gedachte dat er in NL (en de rest van de wereld) nog veel meer meiden zoals Amanda zijn, maar dan zonder de uiterlijke 'voordelen' die zij heeft. Kind is echt clueless met betrekking tot zowat alles (wat is een harem? wat is een loverboy? Hoe snijd je sla? etc), maar heeft het geluk dat mannen op haar vallen en haar onder hun hoede nemen. Wat zou ze moeten zonder die mannen? Ik zie haar niet echt in staat om voor zichzelf te zorgen. Echt eng man.
Geen idee maar ik verwacht daarna ook niet veel meer.quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:57 schreef Ashley1 het volgende:
tot hoe laat duurd die film?
Ik welquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:00 schreef Marrije het volgende:
Geen idee maar ik verwacht daarna ook niet veel meer.
gefoptquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:05 schreef BwennieBren het volgende:
Amanda huilen? Wat nou weer?
ik vind hem niet zo tegenvallen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:02 schreef farceman het volgende:
Heb Eric lange tijd voordeel van de twijfel gegeven, maar vind het toch wel een miscast.
Niks van zijn stoere verhalen heeft hij waargemaakt; Nasty heeft gelijk hij is als poep onder haar schoen
pcies!quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:07 schreef Lauzie het volgende:
[..]
was wel ff een spannend moment hoor!
Ja okee , maar hij heeft nog geen moment voor tv gezorgd.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:06 schreef avonne het volgende:
[..]
ik vind hem niet zo tegenvallen.
Hij is rustig, maar zeker actief met spelletjes.
Had erger gekund... iemand die dichtklapt in de spotlights
dat gaat ze straks ongetwijfeld goed makenquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:02 schreef blomst het volgende:
Wat zitten Amanda en brian ver uit elkaar.
Vanacht was ie best grappig bezig met Huub. Ik vind 't juist wel grappig hoe hij samen met Huub 'n duo vormt, misschien niet echt gemeen maar wel humor. Ze kunnen samen echt wel irritant zijn volgens mij hoor, en laat Huub maar 't voortouw nemen, die doet 't toch wat slimmer dan Eric denk ik.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:08 schreef farceman het volgende:
[..]
Ja okee , maar hij heeft nog geen moment voor tv gezorgd.
Beetje naakt in het badje daar chokeer je niet meer mee tegenwoordig. En Nasty heeft hij ook nog geen een keer serieus weerwoord gegeven om Brian maar niet et noemen.
Hij had zijn huiswerk beter kunnen doen en Brian bv. met bepaalde dingen kunnen confronteren
Om die rede had ik hem ook graag morgen zien vertrekken. Maar ja, sommige mensen in het huis denken nog veel aan hem te hebben......quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:02 schreef farceman het volgende:
Heb Eric lange tijd voordeel van de twijfel gegeven, maar vind het toch wel een miscast.
Niks van zijn stoere verhalen heeft hij waargemaakt; Nasty heeft gelijk hij is als poep onder haar schoen
quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:10 schreef BwennieBren het volgende:
Weet je, ik wil iets met jullie delen............
IK BEN ZO ONTZETTEND ZIELIG DAT IK NAAR DIE SAAIE STREAM ZIT TE KIJKEN!
Zo dat was het eigenlijk wel.....
Nicolaas -> Nathanaelquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:34 schreef Clank het volgende:
[..]
Nee, Evelien is toch goed? Angelique is eruit gestemd via de populariteitspol en Evelien is 'gewoon' vertrokken.
Een mooie gelegenheid om Brian mee te pesten.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:14 schreef Maanvis het volgende:
Oke, wat ziet huubke in amanda?
Ja voor haar tijbewijsje en Natasia zegt tegen Brian 'Misschien mag je wel mee' (Brian woont daar)quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:12 schreef avonne het volgende:
Moet Natasia morgen naar Almere?
Braaaain opfokkenquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:14 schreef Maanvis het volgende:
Oke, wat ziet huubke in amanda?
Daaaag Brain's mammieequote:Op woensdag 21 februari 2007 22:18 schreef Kaleddis het volgende:
Denk dat Mama Brian meeleest met ons, dag mamma Brian![]()
(en er komt zo weer een bewerkstelligen aan, pas op !)
Laat hem dat maar lekker denkenquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:19 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Brain denkt dat ie in de kooi kan blijven als Tasia weg is, LOCO....
ik kom niet meer bijquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:20 schreef LoveProfusion het volgende:
Lol Natasia heeft het over partnets voor Brian
Nou jah ik heb Wilgo
En Sylvia ..nou jah dat is ook niks.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:22 schreef BwennieBren het volgende:
Brian denkt dat Eric een stemming heeft aangevraagd voor Bart, Amanda of hemzelf.
Van Lauzie, 2 posts voor die van jou (22.19 uur)quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:17 schreef avonne het volgende:
N "Het komt wel uit haar tenen. Hoezo "cry baby"? "
B "Daar maak ik me niet druk om. Dat komt van internet."
(weet iemand dit?)
ik zat het te typen en te schuddebuiken van de lachquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:22 schreef pronkjewail het volgende:
Toch grappig dat Nasty zichzelf beschouwd als een klasse-meid!
quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:23 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
ik zat het te typen en te schuddebuiken van de lach![]()
![]()
Ze staat tenminste niet (meer) MET D'R KUT ACHTER HET CENTRAAL!quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:22 schreef pronkjewail het volgende:
Toch grappig dat Nasty zichzelf beschouwd als een klasse-meid!
Hoe PARA is die gast..quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:25 schreef raggende_annie het volgende:
braaaajen maakt nog s duidelijk dat hij absoluut niks veranderd heeft aan de brief en dat huub dat verzonnen heeft
En hoe zou dat nou komen ....quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:26 schreef BwennieBren het volgende:
Volgens Brian houd Huub het niet lang uit hier en Nat zegt dat Syl het sowieso niet gaat redden. Ze zijn trots op hunzelf dat ze nog overzijn omdat ze de eerste bewoners van de villa waren
en Brian's hun en zij uitspraken moet ie ook maar eens opzoeken.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:26 schreef Ashrak het volgende:
Niet enigste 2 Brainless ... enige ... enige
Toch maar dat ABN-boekje doorlezen he
quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:28 schreef Mokum020 het volgende:
N: "Ik ga je moeder halen met mijn kindjes als ik hieruit ben en ga leuke dingen met haar doen.." Ik ga voor haar zorgen..."
B: Met je rijbewijs?
............................>>>>>>NEE SUKKEL...MET EEN AUTO!
ik denk toch eerder met de bus/treinquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:28 schreef Mokum020 het volgende:
N: "Ik ga je moeder halen met mijn kindjes als ik hieruit ben en ga leuke dingen met haar doen.." Ik ga voor haar zorgen..."
B: Met je rijbewijs?
............................>>>>>>NEE SUKKEL...MET EEN AUTO!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |