Daaaag Brain's mammieequote:Op woensdag 21 februari 2007 22:18 schreef Kaleddis het volgende:
Denk dat Mama Brian meeleest met ons, dag mamma Brian![]()
(en er komt zo weer een bewerkstelligen aan, pas op !)
Laat hem dat maar lekker denkenquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:19 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Brain denkt dat ie in de kooi kan blijven als Tasia weg is, LOCO....
ik kom niet meer bijquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:20 schreef LoveProfusion het volgende:
Lol Natasia heeft het over partnets voor Brian
Nou jah ik heb Wilgo
En Sylvia ..nou jah dat is ook niks.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:22 schreef BwennieBren het volgende:
Brian denkt dat Eric een stemming heeft aangevraagd voor Bart, Amanda of hemzelf.
Van Lauzie, 2 posts voor die van jou (22.19 uur)quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:17 schreef avonne het volgende:
N "Het komt wel uit haar tenen. Hoezo "cry baby"? "
B "Daar maak ik me niet druk om. Dat komt van internet."
(weet iemand dit?)
ik zat het te typen en te schuddebuiken van de lachquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:22 schreef pronkjewail het volgende:
Toch grappig dat Nasty zichzelf beschouwd als een klasse-meid!
quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:23 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
ik zat het te typen en te schuddebuiken van de lach![]()
![]()
Ze staat tenminste niet (meer) MET D'R KUT ACHTER HET CENTRAAL!quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:22 schreef pronkjewail het volgende:
Toch grappig dat Nasty zichzelf beschouwd als een klasse-meid!
Hoe PARA is die gast..quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:25 schreef raggende_annie het volgende:
braaaajen maakt nog s duidelijk dat hij absoluut niks veranderd heeft aan de brief en dat huub dat verzonnen heeft
En hoe zou dat nou komen ....quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:26 schreef BwennieBren het volgende:
Volgens Brian houd Huub het niet lang uit hier en Nat zegt dat Syl het sowieso niet gaat redden. Ze zijn trots op hunzelf dat ze nog overzijn omdat ze de eerste bewoners van de villa waren
en Brian's hun en zij uitspraken moet ie ook maar eens opzoeken.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:26 schreef Ashrak het volgende:
Niet enigste 2 Brainless ... enige ... enige
Toch maar dat ABN-boekje doorlezen he
quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:28 schreef Mokum020 het volgende:
N: "Ik ga je moeder halen met mijn kindjes als ik hieruit ben en ga leuke dingen met haar doen.." Ik ga voor haar zorgen..."
B: Met je rijbewijs?
............................>>>>>>NEE SUKKEL...MET EEN AUTO!
ik denk toch eerder met de bus/treinquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:28 schreef Mokum020 het volgende:
N: "Ik ga je moeder halen met mijn kindjes als ik hieruit ben en ga leuke dingen met haar doen.." Ik ga voor haar zorgen..."
B: Met je rijbewijs?
............................>>>>>>NEE SUKKEL...MET EEN AUTO!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |