Vanacht was ie best grappig bezig met Huub. Ik vind 't juist wel grappig hoe hij samen met Huub 'n duo vormt, misschien niet echt gemeen maar wel humor. Ze kunnen samen echt wel irritant zijn volgens mij hoor, en laat Huub maar 't voortouw nemen, die doet 't toch wat slimmer dan Eric denk ik.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:08 schreef farceman het volgende:
[..]
Ja okee , maar hij heeft nog geen moment voor tv gezorgd.
Beetje naakt in het badje daar chokeer je niet meer mee tegenwoordig. En Nasty heeft hij ook nog geen een keer serieus weerwoord gegeven om Brian maar niet et noemen.
Hij had zijn huiswerk beter kunnen doen en Brian bv. met bepaalde dingen kunnen confronteren
Om die rede had ik hem ook graag morgen zien vertrekken. Maar ja, sommige mensen in het huis denken nog veel aan hem te hebben......quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:02 schreef farceman het volgende:
Heb Eric lange tijd voordeel van de twijfel gegeven, maar vind het toch wel een miscast.
Niks van zijn stoere verhalen heeft hij waargemaakt; Nasty heeft gelijk hij is als poep onder haar schoen
quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:10 schreef BwennieBren het volgende:
Weet je, ik wil iets met jullie delen............
IK BEN ZO ONTZETTEND ZIELIG DAT IK NAAR DIE SAAIE STREAM ZIT TE KIJKEN!
Zo dat was het eigenlijk wel.....
Nicolaas -> Nathanaelquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:34 schreef Clank het volgende:
[..]
Nee, Evelien is toch goed? Angelique is eruit gestemd via de populariteitspol en Evelien is 'gewoon' vertrokken.
Een mooie gelegenheid om Brian mee te pesten.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:14 schreef Maanvis het volgende:
Oke, wat ziet huubke in amanda?
Ja voor haar tijbewijsje en Natasia zegt tegen Brian 'Misschien mag je wel mee' (Brian woont daar)quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:12 schreef avonne het volgende:
Moet Natasia morgen naar Almere?
Braaaain opfokkenquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:14 schreef Maanvis het volgende:
Oke, wat ziet huubke in amanda?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |