Zal wel zwartrijden worden!quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:29 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
ik denk toch eerder met de bus/trein
Dat is toch ook vals spel dan, ze mogen Huub op alles pakken, maar de kindjes zijn heilig. (ben het er deels mee eens, maar het is verre van fair)quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:39 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
![]()
En omdat dat van de redaktie niet mag. Huub zei dat zelf.
Dat heeft ze tegen de verkeerde lul gezegd, die in zijn broek heeft het niet gehoord.quote:
quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:39 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
![]()
Dus die gore slabek (Natasia) mag wel van alles zeggen? Typical.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:39 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
![]()
ze zouden toch nog terug bellen over Almere?quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:40 schreef noekje het volgende:
Telefoon ging. Oooh redactie, pruts toch niet zo. Wat nu weer? 22.37 uur is toch geen tijd om nog te bellen.
Eric wil altijd wel van bil.................gaat ie daar maar heen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:41 schreef scanman01 het volgende:
Dus nu Brian weet dat Amanda het rustiger aan wil doen op seks gebied, heeft zij voor hem afgedaan? Zeer opvallend. Maar het zal niemand verbazen van deze aso nummer 1.
Wat jammerquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:42 schreef pronkjewail het volgende:
Brian heeft de rekeningen voor zijn domeinen niet betaald en nu is zijn poetry-site niet meer bereikbaar.
knippen plakken enter wijst uit dat ie niet meer werkt.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:42 schreef Black_king het volgende:
Wat zei Brian nu over domeinnamen ? Is briankubatz.com uit de lucht ?
heb daar vanmiddag ff in gekeken maar het laatste bericht daarin was van voor de gouden kooiquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:43 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Dus Brian mocht wel op zijn eigen site? Daar heeft hij toch ook een gastenboek enzo?
Ik zit hier toch al vanaf 1999 hoor maar ben vaak onzichtbaarquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:24 schreef AutumnTears het volgende:
Ik zie hier allemaal mensen die ik niet ken.. ben 3 daagjes carnaval vieren en ben opeens vreemd hier waar is iedereen??![]()
Yep; brianspoetry.com ook uit de lucht !!!!quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:43 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
knippen plakken enter wijst uit dat ie niet meer werkt.
Nou, wat een gemis.. Wat kan het leven toch een bitch zijn.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:42 schreef pronkjewail het volgende:
Brian heeft de rekeningen voor zijn domeinen niet betaald en nu is zijn poetry-site niet meer bereikbaar.
lekkkerrr geslapen onder zonnebankquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:45 schreef Carlaa het volgende:
Huub is een "ietsepietsie" verbrand...
Dat soort dingen merk je vaker... een korte streamlock.. en plots een heel andere wending in een gesprek... ( Nu hoorden we toevallig nog net het telefoontje)quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:41 schreef noekje het volgende:
Gescript! Ze moeten het nu even over Eric hebben en waarom Brian zo vaak achter was.
Hier geloof ik dus weer geen flikker van na een telefoontje.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:44 schreef tipsch het volgende:
IkWeetNiets, dit is je kans - http://www.brianspoetry.com/ is nu beschikbaar
Jammer dat we niet weten welke provider hij heeft anders konden we even doorgeven waar Brian Kubatz zich nu bevind..quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:45 schreef Ilmagnifico het volgende:
Toen Bra's mama er was met kerst wist zij hem ff te vertellen dat er een telefoorekening openstond van over de 5.000 euries.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |