Is ook zo. Hij zei heel duidelijk om 11:15 uur en niet 23:15 uur. Dus hij maakt ook helemaal geen stemming meer mee.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat hij met kwart over 11 morgenavond bedoelde zou nog kunnen idd. Hij belde vanmorgen rond 11 uur noemde dat tijdstip. Toen dacht ik dat het over 's morgens ging.
dit slaat toch nergens op dat wij de hele dag amper Bart mogen zien ?? het is een gemanipuleerd zootje daar ...ik weet nu al wie er gaat "winnen"quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:16 schreef n1ek het volgende:
Bart vertelt het aan Sylvia een gelijk een streamlock
Volgens mij heeft Ning gelijk. Regels zijn aangepast nadat Bart en Brian de laatste keer de 24 uur hadden aangevraagd. Er was toen trouwens ook nog een 3e die dat deed maar ben vergeten wie.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:17 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ook al vraag je 'm 30 keer aan dat maakt geen hol uit
waar haal je dat vandaan ?quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:16 schreef Ning het volgende:
Als je voor de tweede keer de 24 uur aan vraagt lig je er gewoon uit hoor.
Betekent vast dat het gescript is en DGK geen fout wil maken.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:16 schreef n1ek het volgende:
Bart vertelt het aan Sylvia een gelijk een streamlock
De afstand van de microfoons tot het hek is te groot. Het lijkt me sterk dat ze encryptie technologie op die microfoontjes gebruiken dus denk wel dat je met speciale (peperdure) richt apparatuur kan afluisteren. Maar dat ligt niet in de prijs-klasse van de gemiddelde FOKkerquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:18 schreef Nicoss het volgende:
ff offtoppic,
zou je die zenders kunnen afluisteren als je in de buurt bent van de kooi?
nou precies ... maar ik was er dit keer ook van overtuigd dat ie zou gaan, ook als ik dit filmpje niet had gezienquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:22 schreef n1ek het volgende:
Kijk dat telefoongesprek. Denk niet dat hij gaat bluffen tegen z'n vrienden.
Doe even normaal met je aap zeg!!!!!quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:22 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Is die aap geslaagd voor haar rijbewijs?
Misschien dat het met de afstand meevalt. Toen Nena eruit ging was het gesprek met Amanda bij de poort probleemloos te volgen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:22 schreef Mika25 het volgende:
[..]
De afstand van de microfoons tot het hek is te groot. Het lijkt me sterk dat ze encryptie technologie op die microfoontjes gebruiken dus denk wel dat je met speciale (peperdure) richt apparatuur kan afluisteren. Maar dat ligt niet in de prijs-klasse van de gemiddelde FOKker
Van het goudenkooi forum nog welquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:25 schreef Judah het volgende:
Gadverdamme, dat mens heeft dus echt nog een fan rondlopen op deze aardbol.![]()
Het is toch een lelijke aap!quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:26 schreef Sporti het volgende:
[..]
Doe even normaal met je aap zeg!!!!!
Voorbeeldje 241 dat de contacten dus niet alleen via de CTP's verlopen... Zucht.. Waar maak ik me ook eigenlijk druk om.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:26 schreef n1ek het volgende:
aan het eind van het gesprek zegt hij nog tegen Patrick
b: heeft Lesley je nog gebeld?
p: Ja gister maar ze wist nog niet of het 100% zeker was
b: ja 100%
hij heeft het dus wel met Lesley besproken dus dan zal hij wel weggaan
Zie het wel als een uitdaging, en dan in de buurt een pc plaatsen en alle signalen uploaden zodat iedereen kan kiezen waar hij naar wil luisteren..................quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Misschien dat het met de afstand meevalt. Toen Nena eruit ging was het gesprek met Amanda bij de poort probleemloos te volgen.
Een streamer is toch een kansloze nietsnut die een baan moet gaan zoeken?quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:27 schreef CARLAK het volgende:
Natasia kreeg de bloemen van een streamer. Ze weet echter niet wat dat is maar het zou wel goed zijn. Vast iemand die zij niet kende.![]()
dat was toch geen verrassing meerquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:28 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Voorbeeldje 241 dat de contacten dus niet alleen via de CTP's verlopen... Zucht.. Waar maak ik me ook eigenlijk druk om.
Welke hak dan? Er zijn verder toch geen ontslagen aangevraagd? Alleen voor Natasia door Eric toch? Ik denk dat Bart gewoon wilquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:26 schreef marky het volgende:
Ik krijg ineens weer het gevoel dat Bart de boel loopt te flessen en zo Syl en Huub en Eric een hak probeerd te zetten ofzo. En dat we toch ineens met meerderheid van stemmen mogen gaan stemmen.
Ik begrijp zoiezo niet welke mongool nasty bloemen geeft.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:29 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Een streamer is toch een kansloze nietsnut die een baan moet gaan zoeken?![]()
Het gaat meer om het bereik tussen de zenders die de bewoners om hebben en de ontvanger (die waarschijnlijk op de redaktie staat). Als er niet van encryptie gebruik gemaakt wordt moet je dat dus kunnen ontvangen met speciale apparatuur. Bij de spyshop in A'dam zal je vast wel iets kunnen vinden, maar het is gewoon te duur tenzij er een FOKker is die vrij fortuinlijk isquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Misschien dat het met de afstand meevalt. Toen Nena eruit ging was het gesprek met Amanda bij de poort probleemloos te volgen.
Vleesetend plantje? Grinn met Nasty is dat binnen een week een hele jungle!quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik begrijp zoiezo niet welke mongool nasty bloemen geeft.
Onder de zonnebankquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:31 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Wie ?quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:36 schreef Mika25 het volgende:
IP Computer Training
Iedereen opgelet? het is dus IP Computer Training.
Ok, nog 1 keer en dan is er weer genoeg reclame gemaakt: IP Computer Training.
Die vent die de zwarte heks les gaat geven. Die maakt een beetje overdreven veel reclame voor z`n werkgeverquote:
Wat een kutklote bedrijf !quote:
Ik kan me voorstellen dat HiDiHo Computer Training een verzoek tot training aan zdngmw Lachend zou hebben afgewimpeld. (Hoewel, een beetje rellen...)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |