Welke hak dan? Er zijn verder toch geen ontslagen aangevraagd? Alleen voor Natasia door Eric toch? Ik denk dat Bart gewoon wilquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:26 schreef marky het volgende:
Ik krijg ineens weer het gevoel dat Bart de boel loopt te flessen en zo Syl en Huub en Eric een hak probeerd te zetten ofzo. En dat we toch ineens met meerderheid van stemmen mogen gaan stemmen.
Ik begrijp zoiezo niet welke mongool nasty bloemen geeft.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:29 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Een streamer is toch een kansloze nietsnut die een baan moet gaan zoeken?![]()
Het gaat meer om het bereik tussen de zenders die de bewoners om hebben en de ontvanger (die waarschijnlijk op de redaktie staat). Als er niet van encryptie gebruik gemaakt wordt moet je dat dus kunnen ontvangen met speciale apparatuur. Bij de spyshop in A'dam zal je vast wel iets kunnen vinden, maar het is gewoon te duur tenzij er een FOKker is die vrij fortuinlijk isquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Misschien dat het met de afstand meevalt. Toen Nena eruit ging was het gesprek met Amanda bij de poort probleemloos te volgen.
Vleesetend plantje? Grinn met Nasty is dat binnen een week een hele jungle!quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik begrijp zoiezo niet welke mongool nasty bloemen geeft.
Onder de zonnebankquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:31 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Wie ?quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:36 schreef Mika25 het volgende:
IP Computer Training
Iedereen opgelet? het is dus IP Computer Training.
Ok, nog 1 keer en dan is er weer genoeg reclame gemaakt: IP Computer Training.
Die vent die de zwarte heks les gaat geven. Die maakt een beetje overdreven veel reclame voor z`n werkgeverquote:
Wat een kutklote bedrijf !quote:
Ik kan me voorstellen dat HiDiHo Computer Training een verzoek tot training aan zdngmw Lachend zou hebben afgewimpeld. (Hoewel, een beetje rellen...)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |