Oh okay, ik dacht dat ze aan het vragen was naar hintjes wat zij zouden zien op het net van de andere bewoners, maar goed, dat is natuurlijk ook "iets vertellen"quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:37 schreef Charmian het volgende:
[..]
niks, is gewoon een uitdrukking voor 'heb je nog iets te vertellen'
nu niet allemaal gaan sturen anders krijgt ze hem zekerquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:39 schreef RSie het volgende:
zojuist ook even een mail naar PON de deur uit gestuurd:
Geachte Heer/Mevrouw,
Als trouwe kijker van De Gouden Kooi (TV-programma op Tien/Talpa) is mij ter ore gekomen dat 1 van de deelnemers graag een Volkswagen Touareg zou willen krijgen na het behalen van haar Rijbewijs.
De persoon in kwestie betreft Mevr. Natasia Blank U misschien wel bekend als de Persoon waar kamervragen over gesteld zijn i.v.m. het in de steek laten van haar kinderen.
Onlangs zijn er ook artikelen betreffende haar vermeende prostitutieverleden en haar rol in de Endstra tapes.
Natasia denkt wel even te kunnen bewerkstelligen dat zij als een sponsordealtje wel even een Touareg van de importeur (U dus) kan lospeuteren.
Ik wil U dank ook waarschuwen dit niet te doen daar dit zeer zeker geen goede publiciteit voor het merk zal zijn.
Indien U toch geinteresseerd bent in het maken van een sponsordeal met Talpa (de Gouden Kooi) wil ik U dan ook ten zeerste aanraden om de eventuele wagen aan een andere Bewoner in het programma, bij voorkeur Huub of Bart, maar de beste optie zou naar mijn mening (en die van een half miljoen kijkers van het programma) bewoonster Sylvia zijn. Dit is een integere nette bescheiden vrouw die in het geval van een sponsordeal de beste keus zou zijn.
Dus Mochten Jullie/U van mening zijn het programma te willen sponsoren hoop ik dat U mijn email even in het achterhoofd houdt.
Met vriendelijke groet,
En nu de chauffeurspotentie van Zdngmw gematerialiseerd:quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:25 schreef Wireless het volgende:
Laten we Natasia even een handje helpen en de potentie materialiseren.
De toekomstige auto van Natasia...
quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:43 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
En nu de chauffeurspotentie van Zdngmw gematerialiseerd:
[afbeelding]
Daar ruilt ze straks Wilgo voor in.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:36 schreef Clank het volgende:
En Natasia heeft het weer over de klusjesman die blijkt 54 te zijn en ze wordt helemaal blij van hem als ze hem ziet.
Ze kijken een komedie iig, weet niet welke, duurt tot 22:15quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:43 schreef avonne het volgende:
waarom is er streamlock?
Amanda leunt tegen Huub
wat kijken ze op tv?
Dat dachten we gisteren ook maar toen heb ik me tegen 3uur los moeten trekken van het scherm.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:44 schreef Charmian het volgende:
ik ga ook lekker tv hangen...gebeurt toch niks vanavond
daarom heb ik ook even duidelijk gemaakt dat mochten ze wel een sponsordeal willen maken dat ze dan de wagen beter aan een andere miljonair kunnen geven,... dit zal dan ook geweldige tv opleveren!!!quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:42 schreef Fikkert het volgende:
[..]
nu niet allemaal gaan sturen anders krijgt ze hem zeker![]()
goed idee om er een positief alternatief bij te zetten.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:39 schreef RSie het volgende:
zojuist ook even een mail naar PON de deur uit gestuurd:
Geachte Heer/Mevrouw,
Als trouwe kijker van De Gouden Kooi (TV-programma op Tien/Talpa) is mij ter ore gekomen dat 1 van de deelnemers graag een Volkswagen Touareg zou willen krijgen na het behalen van haar Rijbewijs.
De persoon in kwestie betreft Mevr. Natasia Blank U misschien wel bekend als de Persoon waar kamervragen over gesteld zijn i.v.m. het in de steek laten van haar kinderen.
Onlangs zijn er ook artikelen betreffende haar vermeende prostitutieverleden en haar rol in de Endstra tapes.
Natasia denkt wel even te kunnen bewerkstelligen dat zij als een sponsordealtje wel even een Touareg van de importeur (U dus) kan lospeuteren.
Ik wil U dank ook waarschuwen dit niet te doen daar dit zeer zeker geen goede publiciteit voor het merk zal zijn.
Indien U toch geinteresseerd bent in het maken van een sponsordeal met Talpa (de Gouden Kooi) wil ik U dan ook ten zeerste aanraden om de eventuele wagen aan een andere Bewoner in het programma, bij voorkeur Huub of Bart, maar de beste optie zou naar mijn mening (en die van een half miljoen kijkers van het programma) bewoonster Sylvia zijn. Dit is een integere nette bescheiden vrouw die in het geval van een sponsordeal de beste keus zou zijn.
Dus Mochten Jullie/U van mening zijn het programma te willen sponsoren hoop ik dat U mijn email even in het achterhoofd houdt.
Met vriendelijke groet,
Als ze opstapt mag ze van mij die auto hebben hoor.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:48 schreef Mika25 het volgende:
Unanieme stemming voor die Touareg zou super zijn, maar dan zal de zwarte heks meteen gaan dreigen dat ze opstapt en dan krijgt ze hem alsnog
Canvas, begint nu!quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:44 schreef Charmian het volgende:
ik ga ook lekker tv hangen...gebeurt toch niks vanavond
Hoe wil ze onderhoud, benzine en wegenbelasting betalen van haar uitkering? En als het een schenking is .. krijgt ze nog een leuke aanslag, mag ze hem "lenen" krijgt ze bijtelling... of mis ik nu wat?quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:51 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Als ze opstapt mag ze van mij die auto hebben hoor.
Daar krijgt alleen de dealer problemen mee, maar wij zijn dan wel van haar verlost
Productiemedewerker en fontein staat vaker gewoon aan hoorquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:47 schreef pronkjewail het volgende:
Fontein aan en er loopt iemand door de tuin?
Op stream 1 staat een auto in beeld. Is die van een 'onbekende' bezoeker ?quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Productiemedewerker en fontein staat vaker gewoon aan hoorBtw de S-lock is omdat de bewoners toch alleen maar film aan het kijken zijn, dus hebben wij voor de afwisseling ook buitenbeelden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |