Het stukje zelfreflectie is toch niet doorgedrongen bij Brainless.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:30 schreef GoldenGuy het volgende:
he bah die Brian en Natasja kruipen steeds verder in elkaars kont Niet om aan te horen...
en als één iemand het kan weten, nou, nou, nou dan is het Brian wel.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:31 schreef raggende_annie het volgende:
braaajen maakt ook nog maar s ff duidelijk dat amanda een makkelijke prooi is
ze kunnen iedereen wel gaan afschrijven omdat ze zich zo sterk voelen met z'n tweeen, maar als de grote mannen besluiten dat er iemand op meerderheid van stemmen uit kan gaan vliegen kun je er donder op zeggen dat het een van bovengenoemde zijn. de week daarna zal direct de ander volgen en kunnen ze zoch buiten weer als een sterk geheel bij elkaar voegenquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:31 schreef avonne het volgende:
Brian "ze kunnen Amanda heel makkelijk overhalen, om te switchen"
Natasia "ze is dom"
Amanda is dus afgeschreven
Dammit waren ze nu maar voor Amanda gegaanquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:31 schreef avonne het volgende:
Brian "ze kunnen Amanda heel makkelijk overhalen, om te switchen"
Natasia "ze is dom"
Amanda is dus afgeschreven
Wilde het net postenquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:33 schreef noekje het volgende:
Jezus zeg. Ze blijft anders net zo lang als Brian zodat ze zeker weet dat Brian niks kan gebeuren.
En dat heeft kinderen. Fucking hell!
ik luisterde half, maar dat hoorde ik ookquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:33 schreef BwennieBren het volgende:
Ze gaat dus over 7 maand NIET naar huis want ze speelt een spelletje met iedereen, zegt ze net zelf!
Ja. Ze heeft hartstikke leuke kinderen. Niet aan de kinderen komen, dat vind ik echt zielig.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:33 schreef Ilmagnifico het volgende:
Gaat het te ver dat er wel ffies iets met Jairootjes gezondheid is................................heel ffies maar, net genoeg om haar de villa uit te laten gaan. En daarna issie weer kiplekker voor de rest van zijn leven.
Gaat dat te ver?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |