Okay dan begrijp ik het, ik dacht nl. dat er maar 1 stemmingsronde mocht zijn voor 1 persoon, niet 2 maar dat mag dus wel 2 stemmingsrondes aanvragen. Thanx!quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:50 schreef happyme28 het volgende:
Er is nog geen psycholoog geweest en pas daarna gaat de 24 uur in. Kan dus best dat die pas vanavond om 22.00 uur komt ofzo, dan gaat Bart dus pas na de stemming.
Dan komt Natasia in stemming als Bart voor de stemming van Natasia stemt (4 voor, 2 tegen). Als Bart er niet meer is dan weet ik niet wat ze gaan doen want dan is het 3 voor Natasia en 3 voor Eric en dan is er dus geen meerderheid.
Nee dat weet ze niet want ze ging net al overal verhaal halen voor wie de was.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:00 schreef Copycat het volgende:
Dus Natasia weet via de computer dat er een ontslagronde is aangevraagd? Weet ze ook dat die voor haar is aangevraagd?
Geen idee, maar ze zei wel meteen dat een ontslagronde voor haar geen nut heeft.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:00 schreef Copycat het volgende:
Dus Natasia weet via de computer dat er een ontslagronde is aangevraagd? Weet ze ook dat die voor haar is aangevraagd?
Volgens mij alleen dat er een stemming is aangevraagd, al zou ik niet raar staan te kijken als ze ook weet dat het om haarzelf gaatquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:00 schreef Copycat het volgende:
nee. Ze denkt dat Eric het heeft gedaan.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:00 schreef Copycat het volgende:
Welkom in de echte wereld...quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:02 schreef Vakkie_W het volgende:
Hoe kan Natasia het nou weten via de PC? Het hele GDK gebeuren gaat steeds meer op een doorgestoken kaart lijken.
Eerst haar geen 10.000 euro in laten leggen om mee te mogen doen, en daarna Wilgo 7500 euro geven om de relatie even heel te houden met haar.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:04 schreef LiisaB het volgende:
![]()
Betreffende zwarte aap en de redactie daar zit een vies luchtje aan
Hou eens op met dat 'aap'quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:04 schreef LiisaB het volgende:
![]()
Ze werken nu wel maar ze haperen de hele tijd.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:06 schreef CARLAK het volgende:
Ik heb helaas geen streams. Hebben meer mensen hier last van momenteel?![]()
Heeft zij geen 10.000 euro ingelegd?quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:05 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Eerst haar geen 10.000 euro in laten leggen om mee te mogen doen, en daarna Wilgo 7500 euro geven om de relatie even heel te houden met haar.
![]()
Lijkt er op want er is niemand hier. stilquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:06 schreef CARLAK het volgende:
Ik heb helaas geen streams. Hebben meer mensen hier last van momenteel?![]()
Inside info van iemand hier op FOK! die een redactielid kent.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:07 schreef koemleit het volgende:
[..]
Heeft zij geen 10.000 euro ingelegd?
Hoezo niet? Waarom niet? en hoe weten jullie dit?
bij eerdere stemmingen ging die 24 uur pas in na een gesprek met de psycholoog. Volgens mij is het altijd zo dat iemand 's avonds vertrekt. En als die psycholoog pas 22:00 komt ofzo dan kan hij nog wel meestemmen. Volgens mij is er nog niemand overdag weggegaan. Kan het mis hebben.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:58 schreef scanman01 het volgende:
Huub heeft niet door dat Bart morgenavond al weg is
Ik vind die aap best een beetje passé nu hoorquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:04 schreef LiisaB het volgende:
![]()
Dat is voor mij ook nieuw.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:07 schreef koemleit het volgende:
[..]
Heeft zij geen 10.000 euro ingelegd?
Hoezo niet? Waarom niet? en hoe weten jullie dit?
dan zou je de rest wel verbaast zien opkijken. Die weten nog steeds niks van de 24 uurquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:10 schreef Brici het volgende:
mischien is bart nu bij de psycholoog?
Bart is back
Dat hebben ze ook een keer gedaan toen Mr. en Mrs. Braindead tegen een hoogtepunt zaten.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:10 schreef Nicoss het volgende:
De fontijnen staan aan, wat gaat er gebeuren???
Ik zie het al, laat maar.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Heeft Natasia al af gereden?
Baviaan vanaf nu....quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:08 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ik vind die app best een beetje passé nu hoor![]()
Bart heeft toch zelf gezegd dat ie om 11.15u de villa wil verlaten? De keus is dus aan Brian. Liever Natasia dan Bart? En om eerlijk te zijn: Wat voegt Bart de laatste maanden toe aan het huis? Jammer dat ie gaat maar een nieuwe bewoner zal toch niet snel richting Brian en Natsia gaan? Met alle info overal te vinden?quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:08 schreef n1ek het volgende:
[..]
bij eerdere stemmingen ging die 24 uur pas in na een gesprek met de psycholoog. Volgens mij is het altijd zo dat iemand 's avonds vertrekt. En als die psycholoog pas 22:00 komt ofzo dan kan hij nog wel meestemmen. Volgens mij is er nog niemand overdag weggegaan. Kan het mis hebben.
edit: ok ik zie dat happyme ook zoiets al zei
Die 24 uur gaat gewoon in vanaf het moment dat je het doorgeeft hoor. Bart heeft vanmorgen gebeld en gezegd dat hij morgenochtend om kwart over 11 de villa zal verlaten.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:07 schreef snetje het volgende:
als bart bluft ...dan bluft tie goed
had hij de 24 uur later aangevraagd zou brian er niet op ingegaan zijn.. wetende dat bart dan altijd na de stemming nog kan blijven
nu de psycholoog er al is kan brian uitrekenen dat bart al voor de stemming weg kan zijn .... en dat zal hem niet in de koude kleren gaan zitten vermoed ik ....
Hou is op met dat aap en weet ik wat voor een gedoe puberquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:13 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Baviaan vanaf nu....
[afbeelding]
ook al vraag je 'm 30 keer aan dat maakt geen hol uitquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:16 schreef Ning het volgende:
Als je voor de tweede keer de 24 uur aan vraagt lig je er gewoon uit hoor.
Dat hij met kwart over 11 morgenavond bedoelde zou nog kunnen idd. Hij belde vanmorgen rond 11 uur noemde dat tijdstip. Toen dacht ik dat het over 's morgens ging.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:16 schreef Ashley1 het volgende:
volgens mij zei bart net dat de 24 uur vanavond om 11.15 ingaat
Ben ik helemaal met je eens. Ik begrijp ook totaal niet dat er geen bewoner een ontslag voor Bart heeft aangevraagd. Het moet wel bijna zo zijn dat DGK dit zou blokkeren. Anders had ie zich die 10K kunnen besparen. Kan verder alleen maar bedenken dat ie Brian de keus wil geven of hem of Natasia. Maar wat heeft ie eraan als ie 's ochtends al weg moet. Raar spelletje.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:15 schreef partyyboyy het volgende:
Volgens mij is het toch een bluf van Bart. Het is wel heel toevallig dat het samen met de stemming valt. Waarom niet even afwachten of er iemand uitgaat?
Is ook zo. Hij zei heel duidelijk om 11:15 uur en niet 23:15 uur. Dus hij maakt ook helemaal geen stemming meer mee.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat hij met kwart over 11 morgenavond bedoelde zou nog kunnen idd. Hij belde vanmorgen rond 11 uur noemde dat tijdstip. Toen dacht ik dat het over 's morgens ging.
dit slaat toch nergens op dat wij de hele dag amper Bart mogen zien ?? het is een gemanipuleerd zootje daar ...ik weet nu al wie er gaat "winnen"quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:16 schreef n1ek het volgende:
Bart vertelt het aan Sylvia een gelijk een streamlock
Volgens mij heeft Ning gelijk. Regels zijn aangepast nadat Bart en Brian de laatste keer de 24 uur hadden aangevraagd. Er was toen trouwens ook nog een 3e die dat deed maar ben vergeten wie.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:17 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ook al vraag je 'm 30 keer aan dat maakt geen hol uit
waar haal je dat vandaan ?quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:16 schreef Ning het volgende:
Als je voor de tweede keer de 24 uur aan vraagt lig je er gewoon uit hoor.
Betekent vast dat het gescript is en DGK geen fout wil maken.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:16 schreef n1ek het volgende:
Bart vertelt het aan Sylvia een gelijk een streamlock
De afstand van de microfoons tot het hek is te groot. Het lijkt me sterk dat ze encryptie technologie op die microfoontjes gebruiken dus denk wel dat je met speciale (peperdure) richt apparatuur kan afluisteren. Maar dat ligt niet in de prijs-klasse van de gemiddelde FOKkerquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:18 schreef Nicoss het volgende:
ff offtoppic,
zou je die zenders kunnen afluisteren als je in de buurt bent van de kooi?
nou precies ... maar ik was er dit keer ook van overtuigd dat ie zou gaan, ook als ik dit filmpje niet had gezienquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:22 schreef n1ek het volgende:
Kijk dat telefoongesprek. Denk niet dat hij gaat bluffen tegen z'n vrienden.
Doe even normaal met je aap zeg!!!!!quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:22 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Is die aap geslaagd voor haar rijbewijs?
Misschien dat het met de afstand meevalt. Toen Nena eruit ging was het gesprek met Amanda bij de poort probleemloos te volgen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:22 schreef Mika25 het volgende:
[..]
De afstand van de microfoons tot het hek is te groot. Het lijkt me sterk dat ze encryptie technologie op die microfoontjes gebruiken dus denk wel dat je met speciale (peperdure) richt apparatuur kan afluisteren. Maar dat ligt niet in de prijs-klasse van de gemiddelde FOKker
Van het goudenkooi forum nog welquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:25 schreef Judah het volgende:
Gadverdamme, dat mens heeft dus echt nog een fan rondlopen op deze aardbol.![]()
Het is toch een lelijke aap!quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:26 schreef Sporti het volgende:
[..]
Doe even normaal met je aap zeg!!!!!
Voorbeeldje 241 dat de contacten dus niet alleen via de CTP's verlopen... Zucht.. Waar maak ik me ook eigenlijk druk om.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:26 schreef n1ek het volgende:
aan het eind van het gesprek zegt hij nog tegen Patrick
b: heeft Lesley je nog gebeld?
p: Ja gister maar ze wist nog niet of het 100% zeker was
b: ja 100%
hij heeft het dus wel met Lesley besproken dus dan zal hij wel weggaan
Zie het wel als een uitdaging, en dan in de buurt een pc plaatsen en alle signalen uploaden zodat iedereen kan kiezen waar hij naar wil luisteren..................quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Misschien dat het met de afstand meevalt. Toen Nena eruit ging was het gesprek met Amanda bij de poort probleemloos te volgen.
Een streamer is toch een kansloze nietsnut die een baan moet gaan zoeken?quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:27 schreef CARLAK het volgende:
Natasia kreeg de bloemen van een streamer. Ze weet echter niet wat dat is maar het zou wel goed zijn. Vast iemand die zij niet kende.![]()
dat was toch geen verrassing meerquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:28 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Voorbeeldje 241 dat de contacten dus niet alleen via de CTP's verlopen... Zucht.. Waar maak ik me ook eigenlijk druk om.
Welke hak dan? Er zijn verder toch geen ontslagen aangevraagd? Alleen voor Natasia door Eric toch? Ik denk dat Bart gewoon wilquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:26 schreef marky het volgende:
Ik krijg ineens weer het gevoel dat Bart de boel loopt te flessen en zo Syl en Huub en Eric een hak probeerd te zetten ofzo. En dat we toch ineens met meerderheid van stemmen mogen gaan stemmen.
Ik begrijp zoiezo niet welke mongool nasty bloemen geeft.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:29 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Een streamer is toch een kansloze nietsnut die een baan moet gaan zoeken?![]()
Het gaat meer om het bereik tussen de zenders die de bewoners om hebben en de ontvanger (die waarschijnlijk op de redaktie staat). Als er niet van encryptie gebruik gemaakt wordt moet je dat dus kunnen ontvangen met speciale apparatuur. Bij de spyshop in A'dam zal je vast wel iets kunnen vinden, maar het is gewoon te duur tenzij er een FOKker is die vrij fortuinlijk isquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Misschien dat het met de afstand meevalt. Toen Nena eruit ging was het gesprek met Amanda bij de poort probleemloos te volgen.
Vleesetend plantje? Grinn met Nasty is dat binnen een week een hele jungle!quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik begrijp zoiezo niet welke mongool nasty bloemen geeft.
Onder de zonnebankquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:31 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Wie ?quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:36 schreef Mika25 het volgende:
IP Computer Training
Iedereen opgelet? het is dus IP Computer Training.
Ok, nog 1 keer en dan is er weer genoeg reclame gemaakt: IP Computer Training.
Die vent die de zwarte heks les gaat geven. Die maakt een beetje overdreven veel reclame voor z`n werkgeverquote:
Wat een kutklote bedrijf !quote:
Ik kan me voorstellen dat HiDiHo Computer Training een verzoek tot training aan zdngmw Lachend zou hebben afgewimpeld. (Hoewel, een beetje rellen...)quote:
Ja hoor, ik leer haar wel waar de any key zitquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat HiDiHo Computer Training een verzoek tot training aan zdngmw Lachend zou hebben afgewimpeld. (Hoewel, een beetje rellen...)
Die 18 lessen waren bezoeken aan Wilgo.........quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:41 schreef Kinga het volgende:
40 lessen?! was het niet 58?
Ze krijgt deze cursus: Speciaal typcursus voor bijzonder laagopgeleide mensenquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat HiDiHo Computer Training een verzoek tot training aan zdngmw Lachend zou hebben afgewimpeld. (Hoewel, een beetje rellen...)
Wedden dat zij het voor elkaar gaat krijgen, ze mag en kan allesquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:43 schreef akveor het volgende:
Owww Natasia zegt nu dat ze per week een uurtje wil rijden om de opgedane vaardigheden bij te houden. Het moet niet gekker worden zeg.
Het uitdrukking is toch: errlijke mensen weddeen niet? Probeer het eens bij Natasia en Brian.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:43 schreef Forme het volgende:
[..]
Wedden dat zij het voor elkaar gaat krijgen, ze mag en kan alles![]()
Jep,.. als je op de juiste frequentie zit wel ja!quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:18 schreef Nicoss het volgende:
ff offtoppic,
zou je die zenders kunnen afluisteren als je in de buurt bent van de kooi?
Nastasi kent het woord schamen helemaal laat staan doodschamenquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:48 schreef pronkjewail het volgende:
Waarom heeft Nasty welooit typeles nodig? Enige wat je daarvoor nodig hebt, is toch een cdtje met programma?
Ik zou me doodschamen als er speciaal iemand langs zou moeten komen om mij typeles te geven...
Tuurlijk krijgt ze dat voor elkaar dat "kijkcijferkanon", denken ze althans. Zodra Nat eruit gaat hebben we wat mij betreft een nationale feestdag erbij en gaan dan ook de vlaggen uit hier.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:43 schreef Forme het volgende:
[..]
Wedden dat zij het voor elkaar gaat krijgen, ze mag en kan alles![]()
Ze zullen wel wachten tot na de stemming, want anders gaat de nieuwe bewoonster er meteen uit.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:41 schreef scanman01 het volgende:
Ik snap ook niet dat TIEN zo lang wacht met een nieuwe bewoner trouwens. Er had al lang een nieuwe moeten zijn voor Ilona. Hebben ze dan echt geen geschikte psychopaten meer over?
Ze hadden die andere nieuwe bewoner ook wel samen met Eric het huis in kunnen laten gaan. Eric wordt er ook niet uitgestemd, dus die andere had ook kansen genoeg gehad.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:50 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ze zullen wel wachten tot na de stemming, want anders gaat de nieuwe bewoonster er meteen uit.
Volgens mij krijgt elke bewoner een verjaardag, maar er was gezegt maximaal 4 personen. Dus eens kijken wat er allemaal georganiseerd gaat worden voor de zogenaamde "diva"...quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:51 schreef Lieve het volgende:
Ik neem aan dat al een Talpa Gouden Kooi team bezig is om de verjaardag van dat klerewijf te organiseren?
Ik heb hem voor je aangepast:quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:13 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Baviaan vanaf nu....
[afbeelding]
2 nieuwe bewoners tegelijk in het huis is veels te verwarrend voor de tv kijkers, ze moeten het natuurlijk wel allemaal kunnen bijhouden. Het mag niet te ingewikkeld gaan wordenquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze hadden die andere nieuwe bewoner ook wel samen met Eric het huis in kunnen laten gaan. Eric wordt er ook niet uitgestemd, dus die andere had ook kansen genoeg gehad.
Ik hoorde Natasia vanmiddag een keer zeggen , dat ze het stiekum had gezien dat marc kwam koken zondagquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:53 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Volgens mij krijgt elke bewoner een verjaardag, maar er was gezegt maximaal 4 personen. Dus eens kijken wat er allemaal georganiseerd gaat worden voor de zogenaamde "diva"...
Gisteren zei Bart tegen Brian dat als hij zijn 24 uur aan zou vragen het gesprek met een psycholoog ook niet meer nodig zou zijn.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:08 schreef n1ek het volgende:
[..]
bij eerdere stemmingen ging die 24 uur pas in na een gesprek met de psycholoog. Volgens mij is het altijd zo dat iemand 's avonds vertrekt. En als die psycholoog pas 22:00 komt ofzo dan kan hij nog wel meestemmen. Volgens mij is er nog niemand overdag weggegaan. Kan het mis hebben.
edit: ok ik zie dat happyme ook zoiets al zei
quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:55 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik denk dat Natasia verschrikkelijker is dan alle nare TV-personen die we gekend hebben bij elkaar.
Yeahquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:49 schreef Sporti het volgende:
[quote]Op woensdag 21 februari 2007 16:47 schreef Frasier het volgende:
[..]
Uhm het is ook een aap, niets meer, niets minder.
[/quote
Uhhhhhmmmm............Ajax fan????????
Welja fok de boel ff lekker op alles beter dan streams van typelesquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:55 schreef jakees het volgende:
Eric gaat eruit! Op talpa staat het filmpje met die klap.
Brian pakte eric ook vast dus met mazzel vliegt hij er ook uit en dan is het dag taas dag delletje.
Ik vind brainless nog ERGER.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:55 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik denk dat Natasia verschrikkelijker is dan alle nare TV-personen die we gekend hebben bij elkaar.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik vind brainless nog ERNGER.
Dat is nog het ergste... Die regiekeuzes, zelfs een stagiëre niveau amanda zou dat beter doen... Dus doen ze het expres!!quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:57 schreef Sporti het volgende:
[..]
Welja fok de boel ff lekker op alles beter dan streams van typeles![]()
ik dacht dat je haar niet mocht vergelijken met aap, vindt het overigens wel beledigend voor medefokkers die ook zwart zijn.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:49 schreef Sporti het volgende:
[quote]Op woensdag 21 februari 2007 16:47 schreef Frasier het volgende:
[..]
[/quote
Uhhhhhmmmm............Ajax fan????????
Linkje?quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:00 schreef pronkjewail het volgende:
Ik heb het filmpje van Eric net gezien en ik zie helemaal niks van geweld. Brian stort zich klierend op Eric en Eric geeft klierend aan dat hij het niet leuk vind.
Als Eric om deze actie eruit gezet wordt, kijk ik echt niet meer..
Ik heb het filmpje even bekeken. Dat is absoluut geen fysiek geweldquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:55 schreef jakees het volgende:
Brian pakte eric ook vast dus met mazzel vliegt hij er ook uit en dan is het dag taas dag delletje.
beide een gele kaart voor dit incident.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:55 schreef jakees het volgende:
Ik ben ook zwart, nou ja bruin dan, en t zal me jeuken, ik vind het alleen zo passé omdat de vergelijking al vanaf het begin al wordt gezegd. Kom met wat nieuws zou ik zeggen, ik ga nog steeds voor kadaverquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:59 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik dacht dat je haar niet mocht vergelijken met aap, vindt het overigens wel beledigend voor medefokkers die ook zwart zijn.
moet je voorstellen als eric bepaalde scheldnamen toegeworpen krijgt,..dan gaat er wel wat gebeuren...
het meest kinderachtige is nog het feit dat brainless tot 3 keer toe zegt: he, je moet me niet slaan johquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:00 schreef pronkjewail het volgende:
Ik heb het filmpje van Eric net gezien en ik zie helemaal niks van geweld. Brian stort zich klierend op Eric en Eric geeft klierend aan dat hij het niet leuk vind.
Dan hadden ze Huub er ook wel uit kunnen laten na dat gebeuren met NLquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:00 schreef pronkjewail het volgende:
Er zijn ook witte apen hoor... dus dat jij gelijk je conclusie trekt over kleurtjes ... dat moet je ook bij jezelf eens ten rade gaan. Verder vind ik de discussie op kleur hier niet echt gepast.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:59 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik dacht dat je haar niet mocht vergelijken met aap, vindt het overigens wel beledigend voor medefokkers die ook zwart zijn.
moet je voorstellen als eric bepaalde scheldnamen toegeworpen krijgt,..dan gaat er wel wat gebeuren...
hoe weet je dat van die 7500 euro?quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:05 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Eerst haar geen 10.000 euro in laten leggen om mee te mogen doen, en daarna Wilgo 7500 euro geven om de relatie even heel te houden met haar.
![]()
vindt het meer een gevalletje sessuele intimidasie van brian's kant, anti-homo actie zeg maar, eruit met die homofoobquote:
Dacht ik ook maar waarvoor heeft ie nou ook alweer de 1ste gele kaart voor gehad?quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:01 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
beide een gele kaart voor dit incident.
dat is dan brian's 2e en exit ..... bye bye brian
Als een speciale handeling niet goed doet, maar wel gewoon veilig doet (dus goed kijken, en weten waar je mee bezig bent) dan zak je daar niet op.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:02 schreef n1ek het volgende:
ik ken mensen die voor minder gezakt zijn![]()
jezus waarvoor zitten er anders speciale handelingen in het rijexamen
linkjequote:
75 kilo???? Ze heeft een reet van hier tot Tokyoquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:05 schreef jacqjacq het volgende:
natas is 16,5 kg afgevallen zegt ze
toen ze hier kwam woog ze 86 kil, en nu 67 kilo ????
oh nee, zegt ze daarna , 75 kg.
volgens mij is 86 - 16,5 nog altijd 69,5 kilo
rekenen kan ze dus ook al niet
Ik heb een probleempje met mijn computer. Ik kan die filmpjes niet zien, krijg alleen maar een grijs scherm.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:05 schreef pronkjewail het volgende:
Staat gewoon op www.tien.tv Heet iets van fysiek geweld? geloof ik
[..]
Wijnincident met Nena? Volgens mij heeft hij nooit een officiele waarschuwing gekregen eerlijk gezegd, terwijl hij er al 10 verdiend heeft, maar goed..quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:05 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Dacht ik ook maar waarvoor heeft ie nou ook alweer de 2ste gele kaart voor gehad?
quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:05 schreef jacqjacq het volgende:
komt zelden voor dat een aap wordt geassocieerd met een blank persoon.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:02 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Er zijn ook witte apen hoor... dus dat jij gelijk je conclusie trekt over kleurtjes ... dat moet je ook bij jezelf eens ten rade gaan. Verder vind ik de discussie op kleur hier niet echt gepast.
Aapgedrag vertonen is wat anders als kleur.
ja en die 75 geloof jij?quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:05 schreef jacqjacq het volgende:
ja maar alle verrichtingen die ze moest doen moesten over waren (net) niet goed. Aantal vrienden van mij zakten voor veel minderquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:05 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Als een speciale handeling niet goed doet, maar wel gewoon veilig doet (dus goed kijken, en weten waar je mee bezig bent) dan zak je daar niet op.
Ik ook. Jammer, had die jankerd (Brain) willen horen scheeuwen toen hij een klap ving van een homoquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb een probleempje met mijn computer. Ik kan die filmpjes niet zien, krijg alleen maar een grijs scherm.
Inderdaad daar zag je weer de ware Brian,. Wat zal mama weer trost geweest zijn!quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:02 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
het meest kinderachtige is nog het feit dat brainless tot 3 keer toe zegt: he, je moet me niet slaan joh
hij zegt het 3 keer luid, zodat hij er zeker van is dat de redaktie het iig 1 keertje gehoord heeft, loser !
ik weeg 59 kilo en ben 1,67 meter, gewoon een maat 38 dus.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:06 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
75 kilo???? Ze heeft een reet van hier tot Tokyo
Ze doet het inderdaad goed, ze krijgt heel Fok binnen no time op de kast en maakt ondertussen de dienst uit binnen de gouden kooi.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:55 schreef LuNaTiC het volgende:
je moet 1 bijzondere verrichting goed uitvoeren,.. mislukt de eerste,. dan krijg je een 2e kans,.. een 3e zit er niet in! normaal gesproken ben je dan gezakt en mag je direct omdraaien en terugrijden naar het CBR.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:01 schreef Dogga het volgende:
Natasia heeft fout geparkeerd en kon geen u turn maken? en als nog geslaagt wtf?
Zal wel erg triest zijn als Eric er hierom uit moet. Brian valt hem (hoe typisch) in de rug aan.quote:
De harder de klap aankomt als ze weer in de "echte" wereld terecht komt waar ze helemaal niks voorstelt.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:09 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Ze doet het inderdaad goed, ze krijgt heel Fok binnen no time op de kast en maakt ondertussen de dienst uit binnen de gouden kooi.
Ik zie dat je Ajaxfan bent...dus voetballers als Babel, Emanuelson, Davids en Maduro zijn ook apen?quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:47 schreef Frasier het volgende:
[..]
Om vervolgens bij Natasia in de auto te stappen en het ook direct aan haar te vertellen en dat hij gaat bellen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:02 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
het meest kinderachtige is nog het feit dat brainless tot 3 keer toe zegt: he, je moet me niet slaan joh
hij zegt het 3 keer luid, zodat hij er zeker van is dat de redaktie het iig 1 keertje gehoord heeft, loser !
De rede waarom ik haar met een aap vergelijk ontgaat jou denk ik.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:10 schreef Pulu het volgende:
[..]
Ik zie dat je Ajaxfan bent...dus voetballers als Babel, Emanuelson, Davids en Maduro zijn ook apen?
Ze vergeet er steeds bij te vertellen dat ze ook weer 5 kilo is aangekomen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:05 schreef jacqjacq het volgende:
Maar Erik is al lang weer los op het moment dat ie Brian die tik geeft.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zal wel erg triest zijn als Eric er hierom uit moet. Brian valt hem (hoe typisch) in de rug aan.
Maar steeds meer mensen schakelen de streams uit als de zwarte heks er op staat. En dan doe je als redaktie toch iets verkeerd. Het is normaal gesproken positief dat je een irritant persoon als haar hebt, maar je moet de kijkers niet gaan wegjagen, want toch een beetje aan het gebeuren is. Ok...de kijkcijfers gaan dan wel omhoog, maar dat kwam voornamelijk door de media-aandacht omtrent Nena, Huub en NL. Natasia heeft daar verder geen invloed op gehad.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:09 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Ze doet het inderdaad goed, ze krijgt heel Fok binnen no time op de kast en maakt ondertussen de dienst uit binnen de gouden kooi.
Ja, ik begrijp ook niet wat brian nou ineens bij erik moest.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zal wel erg triest zijn als Eric er hierom uit moet. Brian valt hem (hoe typisch) in de rug aan.
"dreinen" noemen we dat.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:02 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
Hoe zou het zitten met de regels van Sexuele intimidatie ?quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:12 schreef avonne het volgende:
[..]
"dreinen" noemen we dat.
kinderachtig is het sleutelwoord.
Die brian is altijd op zoek naar manieren om de regels uit te testen
Thanks HiDiHo. Was helemaal NIKS te bekenen van een slag, het was een veegje. De reactie van brainless kan hij gebruiken voor een sollicitatie voor het beroepsvoetbal.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mee eens!!quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:09 schreef RSie het volgende:
[..]
je moet 1 bijzondere verrichting goed uitvoeren,.. mislukt de eerste,. dan krijg je een 2e kans,.. een 3e zit er niet in! normaal gesproken ben je dan gezakt en mag je direct omdraaien en terugrijden naar het CBR.
maar goed,.. er wordt al van alles geschreeuwd dat het onmogelijk is dat zij haar rijbewijs gehaald heeft zonder dat er steekpenningen betaald zijn,.. das natuurlijk grote bullshit! alsof het JdM wat kan schelen of zij het nou wel of niet in 1 keer haalt.
ze zal gewoon goed genoeg hebben gereden en heeft het gewoon netjes gehaald.
Ik mag haar niet,... maar eerlijk is eerlijk als zij het goed gedaan heeft dan heeft ze dat papiertje verdiend en daar mag ze best blij om zijn (hoe frustrerend dan ook) !
okay, ik begrijp je wel, maar er zijn meerdere mensen op het forum die haar aap noemen,en ik denk zeker niet om jouw reden.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:11 schreef Frasier het volgende:
[..]
De rede waarom ik haar met een aap vergelijk ontgaat jou denk ik.
doe je de login rechtsboven?quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb een probleempje met mijn computer. Ik kan die filmpjes niet zien, krijg alleen maar een grijs scherm.
Dat is waar. En dom van Eric. Maar het begón bij de rugaanval van Brian.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:11 schreef _Boo_ het volgende:
Maar Erik is al lang weer los op het moment dat ie Brian die tik geeft.
Mijn ideequote:Op woensdag 21 februari 2007 17:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Thanks HiDiHo. Was helemaal NIKS te bekenen van een slag, het was een veegje. De reactie van brainless kan hij gebruiken voor een sollicitatie voor het beroepsvoetbal.
Volgens mij ligt Bart nog op bed, en Huub onder de zonnebank saai dusssssquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:18 schreef n1ek het volgende:
4 streams op hetzelfde. Er gebeurt toch wel meer.....
Nee, Ik krijg wel en welkom maar niet met 'dude'. En het videoschermpje blijft grijs.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:16 schreef avonne het volgende:
[..]
doe je de login rechtsboven?
je krijgt dan een scherm met
"welkom dude"
Sylvia weet het ookquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:18 schreef Clank het volgende:
Natasia en Brian weten dat Bart morgenvroeg wil vertrekken, de anderen niet?? Waarom niet dat was toch 'zijn' ploegje de laatste tijd?
wijngooien naar nenaquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:05 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Dacht ik ook maar waarvoor heeft ie nou ook alweer de 1ste gele kaart voor gehad?
Sylvia weet het ook.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:18 schreef Clank het volgende:
Natasia en Brian weten dat Bart morgenvroeg wil vertrekken, de anderen niet?? Waarom niet dat was toch 'zijn' ploegje de laatste tijd?
Sorry ik heb je niet 163 cossen gevolgd, maar de enige reden waarom jij (en ook anderen) haar aap noemen, is vanwege haar afkomst(althans dat lijkt mij)....begrijp me niet verkeerd...ik heb ook pleuris/tyfus/hekel aan dat klotewijf...en ik hoop dat wanneer zij buitenkomt dat ze een gezonde dosis realitycheck krijgtquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:11 schreef Frasier het volgende:
[..]
De redeN waarom ik haar met een aap vergelijk ontgaat jou denk ik.
Dat weten ze wel, want Natasia heeft dat van de computer vernomen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:20 schreef Clank het volgende:
Brian en Natasia weten niet écht 100 procent zeker dat er een stemming is aangevraagd, maar ze vermoeden het wel. Ze hebben alleen geen idee voor wie.
op eigen terrein mag het!! zolang ze de openbare weg maar niet opgaat!quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:19 schreef Frasier het volgende:
Trouwens, Natasia rijdt bij haar binnenkomst alleen in die auto maar ze heeft nog helemaal geen rijbewijs. Dat geldt als een overtreding en dus mag ze dat briefje van rijgeschiktheid (waar je nog helemaal niet mee mag rijden) weer mooi inleveren.
Op eigen terrein wel ja maar ze reed ook al voor de poort waar het nog geen eigen terrein is.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:22 schreef RSie het volgende:
[..]
op eigen terrein mag het!! zolang ze de openbare weg maar niet opgaat!
en ze wil nu iedere week een uurtje autorijden om te oefenen,... laat haar maar lekker rondjes om de fontein rijden in een afgetrapte Volkswagen Jetta!!!
Ze had net een gesprekje met Brian waarin ze zei dat ze rondvraag bij iedereen had gedaan. Niemand had een aanvraag toegegeven maar ze had sterk de indruk dat er wel een stemronde was aangevraagd.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:21 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Dat weten ze wel, want Natasia heeft dat van de computer vernomen.
Okay thanxquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:07 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Wijnincident met Nena? Volgens mij heeft hij nooit een officiele waarschuwing gekregen eerlijk gezegd, terwijl hij er al 10 verdiend heeft, maar goed..
volgens mij wel er staat ook nog een groot groen scherm voor volgens mij.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:23 schreef Frasier het volgende:
[..]
Op eigen terrein wel ja maar ze reed ook al voor de poort waar het nog geen eigen terrein is.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:23 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Dit heb ik net verstuurd naar Pon/Volkswagen om een kleine poging te doen
dat mevrouw bedelnataasia geen touareg af troggelt.
Wie hem ook wil versturen info@pon.nl
Mevrouw/Meneer
Na vanmiddag een en ander te hebben gevolgd op de streams van Talpa, heb ik gezien
dat bewoonster van de gouden kooi, Natasja u heeft benaderd om een auto van u te krijgen.
Dat werd in niet zo veel bewoordingen gezegd maar het is zeker wel de achterliggende
gedachte, wat ook op de streams te zien is geweest.
Nou is deze bewoner niet bepaald voorbeeldig in gedrag en de dagelijkse scheldkannonades
van deze mevrouw zijn niet van de lucht. Daarbij heeft bewoonster Natasja gewoon twee
kleine kindjes thuis achter gelaten en dat zijn acties die niet bij de uitstraling van Pon of
Volkswagen passen.
Ik neem dan ook aan dat Pon of een eventuele Volkswagen dealer niet aan deze bedelacties meewerkt en zich niet laat verleiden tot negatieve publiciteit.
Met vriendelijk groet
De tekst die ik te zien krijg is eigenlijk "Beste dude, Welkom bij Tien.tv"quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, Ik krijg wel en welkom maar niet met 'dude'. En het videoschermpje blijft grijs.
Voor de poort is ook eigen terein volgens mij. er zit een behoorlijk lap grond om de vila heen dus kan het goed wezen dat de poort niet aan de openbare weg ligt.............quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:23 schreef Frasier het volgende:
[..]
Op eigen terrein wel ja maar ze reed ook al voor de poort waar het nog geen eigen terrein is.
Ja maar dat stuk valt gewoon onder de openbare wegquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:25 schreef Ashley1 het volgende:
[..]
volgens mij wel er staat ook nog een groot groen scherm voor volgens mij.
Ik ben laatst langs die weg gereden en je kan gewoon voor de poort langs rijden (gebied voor de poort is wel afgezet met groene schermen).quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:26 schreef Nicoss het volgende:
[..]
Voor de poort is ook eigen terein volgens mij. er zit een behoorlijk lap grond om de vila heen dus kan het goed wezen dat de poort niet aan de openbare weg ligt.............
Heb de laatste nieuwe er pas opgezet (na een crash, misschien ligt het daaraan), maar het schermpje blijft grijs.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:25 schreef avonne het volgende:
[..]
De tekst die ik te zien krijg is eigenlijk "Beste dude, Welkom bij Tien.tv"
daarna klik ik op gouden kooi
dan op "meer video's"
misschien moet je mediaplayer opnieuw installeren? anders weet ik het niet
Als er een filmpje van is moet iemand dat maar even naar de verkeerspolitie in Driebergen sturenquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:27 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik ben laatst langs die weg gereden en je kan gewoon voor de poort langs rijden (gebied voor de poort is wel afgezet met groene schermen).
Kortom Natasia heeft zonder rijbewijs gereden en dat wordt gezien als een misdrijf.
Ja dat zou echt een naaistreek zijn. Heeft waarschijnlijk ook totaal geen zin. Maar wel grappig.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:31 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Als er een filmpje van is moet iemand dat maar even naar de verkeerspolitie in Driebergen sturen
Het is op eigen terrein..quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:31 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Als er een filmpje van is moet iemand dat maar even naar de verkeerspolitie in Driebergen sturen
Wat een rat hè !quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:34 schreef Villalux het volgende:
wat je ook van brainless kan zeggen........ hij valt altijd aan van achteren!
Nena jong meisje.. en nu Eric..een relnicht Wat een echte kerel he!
hoort voor zover ik weet allemaal bij de oprit van het huis!quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:23 schreef Frasier het volgende:
[..]
Het heeft zelfs een eigen straatnaam (Gooyergracht Zuid).quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:35 schreef RSie het volgende:
[..]
hoort voor zover ik weet allemaal bij de oprit van het huis!
erik heeft dat toch een stemronde aangevraagd? hij ontkent gewoon, wees dan een vent en zeg het gewoonquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:24 schreef Clank het volgende:
[..]
Ze had net een gesprekje met Brian waarin ze zei dat ze rondvraag bij iedereen had gedaan. Niemand had een aanvraag toegegeven maar ze had sterk de indruk dat er wel een stemronde was aangevraagd.
Is een afspraak met de anderen dat hij dat niet zal doen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:37 schreef robert2006 het volgende:
[..]
erik heeft dat toch een stemronde aangevraagd? hij ontkent gewoon, wees dan een vent en zeg het gewoon
Omdat ze zo met Brian gaat neukenquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:37 schreef blomst het volgende:
Waarom trek Amanda een nachtpon aan?
De stemronde op zich is nuttelloos en dat weet Eric en Huub en de rest. Het geeft ze alleen maar een kans om nog eens de ongezouten mening over zdngmw te spuien.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:37 schreef robert2006 het volgende:
[..]
erik heeft dat toch een stemronde aangevraagd? hij ontkent gewoon, wees dan een vent en zeg het gewoon
Je zou de disclaimer eens moeten lezen bij Live Streams op de DGK site.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:59 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Dat is nog het ergste... Die regiekeuzes, zelfs een stagiëre niveau amanda zou dat beter doen... Dus doen ze het expres!!
...En bedankt..![]()
Dan kan ze die beter uittrekken.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:38 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Omdat ze zo met Brian gaat neuken
en naakt door de villa wandelen?quote:
Beetje late reaktie, maar goed beter laat dan ooit.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:51 schreef HiDiHo het volgende:
ffff dddd ssss aaaa jjjj kkkk lllll
Volgens mij doet een typeprogramma zoiets, in het begin.
typen trut![]()
Amanda heeft zichzelf als doel gesteld een lange tijd niet meer te neuken (serieus). Dus ik denk het niet.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:38 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Omdat ze zo met Brian gaat neuken
Zoals Eric vannachtquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:42 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
en naakt door de villa wandelen?![]()
Jij snap het jennen niet wat vanavond OP zeker komt! das opzich al leuk!quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:37 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Daarom denk ik dat Scan zich vergist met het "voorlopig niet neuken". Als ze vanavond even alleen zijn hebben we weer duracel-konijntjes.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:43 schreef petraa het volgende:
Smerige foto van die 2 die aan het tongen waren trouwens op de tien site.
nee toch?quote:
daar heb ik nu geen last van Framequote:Op woensdag 21 februari 2007 16:07 schreef Forme het volgende:
[..]
Ze werken nu wel maar ze haperen de hele tijd.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Amanda heeft zichzelf als doel gesteld
ben ik helemaal met jou eensquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:21 schreef elsie het volgende:
[..]
dit slaat toch nergens op dat wij de hele dag amper Bart mogen zien ?? het is een gemanipuleerd zootje daar ...ik weet nu al wie er gaat "winnen"die Nat ass want het is duidelijk dat die over al mee geholpen word ...met alles !!
![]()
Weet je ook welk nummer? Mijn oma heeft daar gewoond en ik heb daar vroeger veel gespeeld en gelopen...quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:36 schreef Frasier het volgende:
[..]
Het heeft zelfs een eigen straatnaam (Gooyergracht Zuid).
Natasia vraagt nu ook al: Is het geen nachtponnetje?quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:37 schreef blomst het volgende:
Waarom trek Amanda een nachtpon aan?
Ze loopt erbij alsof het een hittegolf op de antillen is? Niet voor brainless?quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Amanda heeft zichzelf als doel gesteld een lange tijd niet meer te neuken (serieus). Dus ik denk het niet.
Weet je zeker dat het niet de "Van Ballegooyengracht Zuid" is ?quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:36 schreef Frasier het volgende:
[..]
Het heeft zelfs een eigen straatnaam (Gooyergracht Zuid).
Bart de hele dag al op bed met een boek, Huub zonnebank, Erik aan tafel.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:50 schreef Suikeroom het volgende:
waar zijn de boys?
quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:53 schreef blomst het volgende:
Ligt Huub nog steeds te roosteren onder de zonnebank?
Voor de mensen die nu nieuwsgierig worden, hier is ie:quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:43 schreef petraa het volgende:
Smerige foto van die 2 die aan het tongen waren trouwens op de tien site.
bedoel je deze?quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:40 schreef akveor het volgende:
[..]
Je zou de disclaimer eens moeten lezen bij Live Streams op de DGK site.
GETVERquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Voor de mensen die nu nieuwsgierig worden, hier is ie:
[afbeelding]
Normaal gesproken eten wij omstreeks deze tijdquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kans op konijntjes vanavond is dan toch groot, niet dan???quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die reed mee in de vakantie.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:56 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Natasia hoorde van het kindje van haar intructeur..... ( Oh was het ook al gezellig bij de intructeur thuis!!!!!)
ECHT NIET, VET NIET WAAR!! EN WAT ZIJN JOUW DOELEN EIGENLIJK???quote:
ze heeft niets over thuis verteld hoor dat kind reed gewoon meequote:Op woensdag 21 februari 2007 17:56 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Natasia hoorde van het kindje van haar intructeur..... ( Oh was het ook al gezellig bij de intructeur thuis!!!!!)
quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:00 schreef Sporti het volgende:
[..]
ze heeft niets over thuis verteld hoor dat kind reed gewoon mee![]()
dat eeuwige gelul over doelen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:00 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
ECHT NIET, VET NIET WAAR!! EN WAT ZIJN JOUW DOELEN EIGENLIJK???
ECHT NIET, VET NIET WAAR!! EN WAT ZIJN JOUW DOELEN EIGENLIJK???
![]()
Nee hoor, ik kijk nog 7 dagen en dan zet ik de streams uit! Echt waar hoor!quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:03 schreef avonne het volgende:
[..]
dat eeuwige gelul over doelen.
"mijn doel is te winnen, de rest is vrijetijdsbesteding" is het enige correcte antwoord
idd, het leven is zo zinloosquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
FOK is traag , de streams haperen, wat is er godverdrie aan de hand met het www.
hier werkt alles nog normaalquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
FOK is traag , de streams haperen, wat is er godverdrie aan de hand met het www.
Flikker hem het raam uit, nu !quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kut Chello, kut kompjoeter of allebei. Weetikveel.
Hoezo probleem? Huub en Sylvia hebben elkaar toch? De enige die er eventueel uitgestemd kan worden is Eric...quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:07 schreef LiisaB het volgende:
Als Bart weg gaat, moet er wel een paar anderen inkomen, anders hebben Huub, Syl en Eric een vet probleem volgende maand bij een ontslagronde
Ik vraag me af of dat nog zin heeft zolang er geen stemmingen z'n waarbij de meerderheid geldt ipv een unanieme stemming. En imo het feit dat het BAN clubje geholpen wordt door de redactie is ook al zo iets dat niet veel meehelpt.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:07 schreef LiisaB het volgende:
Als Bart weg gaat, moet er wel een paar anderen inkomen, anders hebben Huub, Syl en Eric een vet probleem volgende maand bij een ontslagronde
Nee hoor dit is haar hele verzamelingquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:09 schreef avonne het volgende:
Heeft Sylvia weer een hele nieuwe stapel kaarten gekregen?
Of is dit nog een oude stapel.
Veel post krijgt ze hoor.
Jij ook al niet. Wat is dat met die kutkompjoeters?quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:18 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik kan dat filmpje van brian en eric niet bekijken op de tien site heeft iemand een linkje voor me waar ik hem wel kan zien?
Ze wil iedereen ziek makenquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:18 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Is dat vlees voorgekookt? Gaat wel heel snel onder de grill vandaan...
ik kan niks vindenquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
HiDiHo had al een linkje geplaatst een stukje verder terug in deze COS en die kon ik wel zien.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |