idd, het leven is zo zinloosquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
FOK is traag , de streams haperen, wat is er godverdrie aan de hand met het www.
hier werkt alles nog normaalquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
FOK is traag , de streams haperen, wat is er godverdrie aan de hand met het www.
Flikker hem het raam uit, nu !quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kut Chello, kut kompjoeter of allebei. Weetikveel.
Hoezo probleem? Huub en Sylvia hebben elkaar toch? De enige die er eventueel uitgestemd kan worden is Eric...quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:07 schreef LiisaB het volgende:
Als Bart weg gaat, moet er wel een paar anderen inkomen, anders hebben Huub, Syl en Eric een vet probleem volgende maand bij een ontslagronde
Ik vraag me af of dat nog zin heeft zolang er geen stemmingen z'n waarbij de meerderheid geldt ipv een unanieme stemming. En imo het feit dat het BAN clubje geholpen wordt door de redactie is ook al zo iets dat niet veel meehelpt.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:07 schreef LiisaB het volgende:
Als Bart weg gaat, moet er wel een paar anderen inkomen, anders hebben Huub, Syl en Eric een vet probleem volgende maand bij een ontslagronde
Nee hoor dit is haar hele verzamelingquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:09 schreef avonne het volgende:
Heeft Sylvia weer een hele nieuwe stapel kaarten gekregen?
Of is dit nog een oude stapel.
Veel post krijgt ze hoor.
Jij ook al niet. Wat is dat met die kutkompjoeters?quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:18 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik kan dat filmpje van brian en eric niet bekijken op de tien site heeft iemand een linkje voor me waar ik hem wel kan zien?
Ze wil iedereen ziek makenquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:18 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Is dat vlees voorgekookt? Gaat wel heel snel onder de grill vandaan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |