ben ik helemaal met jou eensquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:21 schreef elsie het volgende:
[..]
dit slaat toch nergens op dat wij de hele dag amper Bart mogen zien ?? het is een gemanipuleerd zootje daar ...ik weet nu al wie er gaat "winnen"die Nat ass want het is duidelijk dat die over al mee geholpen word ...met alles !!
![]()
Weet je ook welk nummer? Mijn oma heeft daar gewoond en ik heb daar vroeger veel gespeeld en gelopen...quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:36 schreef Frasier het volgende:
[..]
Het heeft zelfs een eigen straatnaam (Gooyergracht Zuid).
Natasia vraagt nu ook al: Is het geen nachtponnetje?quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:37 schreef blomst het volgende:
Waarom trek Amanda een nachtpon aan?
Ze loopt erbij alsof het een hittegolf op de antillen is? Niet voor brainless?quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Amanda heeft zichzelf als doel gesteld een lange tijd niet meer te neuken (serieus). Dus ik denk het niet.
Weet je zeker dat het niet de "Van Ballegooyengracht Zuid" is ?quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:36 schreef Frasier het volgende:
[..]
Het heeft zelfs een eigen straatnaam (Gooyergracht Zuid).
Bart de hele dag al op bed met een boek, Huub zonnebank, Erik aan tafel.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:50 schreef Suikeroom het volgende:
waar zijn de boys?
quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:53 schreef blomst het volgende:
Ligt Huub nog steeds te roosteren onder de zonnebank?
Voor de mensen die nu nieuwsgierig worden, hier is ie:quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:43 schreef petraa het volgende:
Smerige foto van die 2 die aan het tongen waren trouwens op de tien site.
bedoel je deze?quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:40 schreef akveor het volgende:
[..]
Je zou de disclaimer eens moeten lezen bij Live Streams op de DGK site.
GETVERquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Voor de mensen die nu nieuwsgierig worden, hier is ie:
[afbeelding]
Normaal gesproken eten wij omstreeks deze tijdquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kans op konijntjes vanavond is dan toch groot, niet dan???quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die reed mee in de vakantie.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:56 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Natasia hoorde van het kindje van haar intructeur..... ( Oh was het ook al gezellig bij de intructeur thuis!!!!!)
ECHT NIET, VET NIET WAAR!! EN WAT ZIJN JOUW DOELEN EIGENLIJK???quote:
ze heeft niets over thuis verteld hoor dat kind reed gewoon meequote:Op woensdag 21 februari 2007 17:56 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Natasia hoorde van het kindje van haar intructeur..... ( Oh was het ook al gezellig bij de intructeur thuis!!!!!)
quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:00 schreef Sporti het volgende:
[..]
ze heeft niets over thuis verteld hoor dat kind reed gewoon mee![]()
dat eeuwige gelul over doelen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:00 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
ECHT NIET, VET NIET WAAR!! EN WAT ZIJN JOUW DOELEN EIGENLIJK???
ECHT NIET, VET NIET WAAR!! EN WAT ZIJN JOUW DOELEN EIGENLIJK???
![]()
Nee hoor, ik kijk nog 7 dagen en dan zet ik de streams uit! Echt waar hoor!quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:03 schreef avonne het volgende:
[..]
dat eeuwige gelul over doelen.
"mijn doel is te winnen, de rest is vrijetijdsbesteding" is het enige correcte antwoord
idd, het leven is zo zinloosquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
FOK is traag , de streams haperen, wat is er godverdrie aan de hand met het www.
hier werkt alles nog normaalquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
FOK is traag , de streams haperen, wat is er godverdrie aan de hand met het www.
Flikker hem het raam uit, nu !quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kut Chello, kut kompjoeter of allebei. Weetikveel.
Hoezo probleem? Huub en Sylvia hebben elkaar toch? De enige die er eventueel uitgestemd kan worden is Eric...quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:07 schreef LiisaB het volgende:
Als Bart weg gaat, moet er wel een paar anderen inkomen, anders hebben Huub, Syl en Eric een vet probleem volgende maand bij een ontslagronde
Ik vraag me af of dat nog zin heeft zolang er geen stemmingen z'n waarbij de meerderheid geldt ipv een unanieme stemming. En imo het feit dat het BAN clubje geholpen wordt door de redactie is ook al zo iets dat niet veel meehelpt.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:07 schreef LiisaB het volgende:
Als Bart weg gaat, moet er wel een paar anderen inkomen, anders hebben Huub, Syl en Eric een vet probleem volgende maand bij een ontslagronde
Nee hoor dit is haar hele verzamelingquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:09 schreef avonne het volgende:
Heeft Sylvia weer een hele nieuwe stapel kaarten gekregen?
Of is dit nog een oude stapel.
Veel post krijgt ze hoor.
Jij ook al niet. Wat is dat met die kutkompjoeters?quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:18 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik kan dat filmpje van brian en eric niet bekijken op de tien site heeft iemand een linkje voor me waar ik hem wel kan zien?
Ze wil iedereen ziek makenquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:18 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Is dat vlees voorgekookt? Gaat wel heel snel onder de grill vandaan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |