Tuurlijk krijgt ze dat voor elkaar dat "kijkcijferkanon", denken ze althans. Zodra Nat eruit gaat hebben we wat mij betreft een nationale feestdag erbij en gaan dan ook de vlaggen uit hier.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:43 schreef Forme het volgende:
[..]
Wedden dat zij het voor elkaar gaat krijgen, ze mag en kan alles![]()
Ze zullen wel wachten tot na de stemming, want anders gaat de nieuwe bewoonster er meteen uit.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:41 schreef scanman01 het volgende:
Ik snap ook niet dat TIEN zo lang wacht met een nieuwe bewoner trouwens. Er had al lang een nieuwe moeten zijn voor Ilona. Hebben ze dan echt geen geschikte psychopaten meer over?
Ze hadden die andere nieuwe bewoner ook wel samen met Eric het huis in kunnen laten gaan. Eric wordt er ook niet uitgestemd, dus die andere had ook kansen genoeg gehad.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:50 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ze zullen wel wachten tot na de stemming, want anders gaat de nieuwe bewoonster er meteen uit.
Volgens mij krijgt elke bewoner een verjaardag, maar er was gezegt maximaal 4 personen. Dus eens kijken wat er allemaal georganiseerd gaat worden voor de zogenaamde "diva"...quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:51 schreef Lieve het volgende:
Ik neem aan dat al een Talpa Gouden Kooi team bezig is om de verjaardag van dat klerewijf te organiseren?
Ik heb hem voor je aangepast:quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:13 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Baviaan vanaf nu....
[afbeelding]
2 nieuwe bewoners tegelijk in het huis is veels te verwarrend voor de tv kijkers, ze moeten het natuurlijk wel allemaal kunnen bijhouden. Het mag niet te ingewikkeld gaan wordenquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze hadden die andere nieuwe bewoner ook wel samen met Eric het huis in kunnen laten gaan. Eric wordt er ook niet uitgestemd, dus die andere had ook kansen genoeg gehad.
Ik hoorde Natasia vanmiddag een keer zeggen , dat ze het stiekum had gezien dat marc kwam koken zondagquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:53 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Volgens mij krijgt elke bewoner een verjaardag, maar er was gezegt maximaal 4 personen. Dus eens kijken wat er allemaal georganiseerd gaat worden voor de zogenaamde "diva"...
Gisteren zei Bart tegen Brian dat als hij zijn 24 uur aan zou vragen het gesprek met een psycholoog ook niet meer nodig zou zijn.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:08 schreef n1ek het volgende:
[..]
bij eerdere stemmingen ging die 24 uur pas in na een gesprek met de psycholoog. Volgens mij is het altijd zo dat iemand 's avonds vertrekt. En als die psycholoog pas 22:00 komt ofzo dan kan hij nog wel meestemmen. Volgens mij is er nog niemand overdag weggegaan. Kan het mis hebben.
edit: ok ik zie dat happyme ook zoiets al zei
quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:55 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik denk dat Natasia verschrikkelijker is dan alle nare TV-personen die we gekend hebben bij elkaar.
Yeahquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:49 schreef Sporti het volgende:
[quote]Op woensdag 21 februari 2007 16:47 schreef Frasier het volgende:
[..]
Uhm het is ook een aap, niets meer, niets minder.
[/quote
Uhhhhhmmmm............Ajax fan????????
Welja fok de boel ff lekker op alles beter dan streams van typelesquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:55 schreef jakees het volgende:
Eric gaat eruit! Op talpa staat het filmpje met die klap.
Brian pakte eric ook vast dus met mazzel vliegt hij er ook uit en dan is het dag taas dag delletje.
Ik vind brainless nog ERGER.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:55 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik denk dat Natasia verschrikkelijker is dan alle nare TV-personen die we gekend hebben bij elkaar.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik vind brainless nog ERNGER.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |