Sylvia weet het ook.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:18 schreef Clank het volgende:
Natasia en Brian weten dat Bart morgenvroeg wil vertrekken, de anderen niet?? Waarom niet dat was toch 'zijn' ploegje de laatste tijd?
Sorry ik heb je niet 163 cossen gevolgd, maar de enige reden waarom jij (en ook anderen) haar aap noemen, is vanwege haar afkomst(althans dat lijkt mij)....begrijp me niet verkeerd...ik heb ook pleuris/tyfus/hekel aan dat klotewijf...en ik hoop dat wanneer zij buitenkomt dat ze een gezonde dosis realitycheck krijgtquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:11 schreef Frasier het volgende:
[..]
De redeN waarom ik haar met een aap vergelijk ontgaat jou denk ik.
Dat weten ze wel, want Natasia heeft dat van de computer vernomen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:20 schreef Clank het volgende:
Brian en Natasia weten niet écht 100 procent zeker dat er een stemming is aangevraagd, maar ze vermoeden het wel. Ze hebben alleen geen idee voor wie.
op eigen terrein mag het!! zolang ze de openbare weg maar niet opgaat!quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:19 schreef Frasier het volgende:
Trouwens, Natasia rijdt bij haar binnenkomst alleen in die auto maar ze heeft nog helemaal geen rijbewijs. Dat geldt als een overtreding en dus mag ze dat briefje van rijgeschiktheid (waar je nog helemaal niet mee mag rijden) weer mooi inleveren.
Op eigen terrein wel ja maar ze reed ook al voor de poort waar het nog geen eigen terrein is.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:22 schreef RSie het volgende:
[..]
op eigen terrein mag het!! zolang ze de openbare weg maar niet opgaat!
en ze wil nu iedere week een uurtje autorijden om te oefenen,... laat haar maar lekker rondjes om de fontein rijden in een afgetrapte Volkswagen Jetta!!!
Ze had net een gesprekje met Brian waarin ze zei dat ze rondvraag bij iedereen had gedaan. Niemand had een aanvraag toegegeven maar ze had sterk de indruk dat er wel een stemronde was aangevraagd.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:21 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Dat weten ze wel, want Natasia heeft dat van de computer vernomen.
Okay thanxquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:07 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Wijnincident met Nena? Volgens mij heeft hij nooit een officiele waarschuwing gekregen eerlijk gezegd, terwijl hij er al 10 verdiend heeft, maar goed..
volgens mij wel er staat ook nog een groot groen scherm voor volgens mij.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:23 schreef Frasier het volgende:
[..]
Op eigen terrein wel ja maar ze reed ook al voor de poort waar het nog geen eigen terrein is.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:23 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Dit heb ik net verstuurd naar Pon/Volkswagen om een kleine poging te doen
dat mevrouw bedelnataasia geen touareg af troggelt.
Wie hem ook wil versturen info@pon.nl
Mevrouw/Meneer
Na vanmiddag een en ander te hebben gevolgd op de streams van Talpa, heb ik gezien
dat bewoonster van de gouden kooi, Natasja u heeft benaderd om een auto van u te krijgen.
Dat werd in niet zo veel bewoordingen gezegd maar het is zeker wel de achterliggende
gedachte, wat ook op de streams te zien is geweest.
Nou is deze bewoner niet bepaald voorbeeldig in gedrag en de dagelijkse scheldkannonades
van deze mevrouw zijn niet van de lucht. Daarbij heeft bewoonster Natasja gewoon twee
kleine kindjes thuis achter gelaten en dat zijn acties die niet bij de uitstraling van Pon of
Volkswagen passen.
Ik neem dan ook aan dat Pon of een eventuele Volkswagen dealer niet aan deze bedelacties meewerkt en zich niet laat verleiden tot negatieve publiciteit.
Met vriendelijk groet
De tekst die ik te zien krijg is eigenlijk "Beste dude, Welkom bij Tien.tv"quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, Ik krijg wel en welkom maar niet met 'dude'. En het videoschermpje blijft grijs.
Voor de poort is ook eigen terein volgens mij. er zit een behoorlijk lap grond om de vila heen dus kan het goed wezen dat de poort niet aan de openbare weg ligt.............quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:23 schreef Frasier het volgende:
[..]
Op eigen terrein wel ja maar ze reed ook al voor de poort waar het nog geen eigen terrein is.
Ja maar dat stuk valt gewoon onder de openbare wegquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:25 schreef Ashley1 het volgende:
[..]
volgens mij wel er staat ook nog een groot groen scherm voor volgens mij.
Ik ben laatst langs die weg gereden en je kan gewoon voor de poort langs rijden (gebied voor de poort is wel afgezet met groene schermen).quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:26 schreef Nicoss het volgende:
[..]
Voor de poort is ook eigen terein volgens mij. er zit een behoorlijk lap grond om de vila heen dus kan het goed wezen dat de poort niet aan de openbare weg ligt.............
Heb de laatste nieuwe er pas opgezet (na een crash, misschien ligt het daaraan), maar het schermpje blijft grijs.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:25 schreef avonne het volgende:
[..]
De tekst die ik te zien krijg is eigenlijk "Beste dude, Welkom bij Tien.tv"
daarna klik ik op gouden kooi
dan op "meer video's"
misschien moet je mediaplayer opnieuw installeren? anders weet ik het niet
Als er een filmpje van is moet iemand dat maar even naar de verkeerspolitie in Driebergen sturenquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:27 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik ben laatst langs die weg gereden en je kan gewoon voor de poort langs rijden (gebied voor de poort is wel afgezet met groene schermen).
Kortom Natasia heeft zonder rijbewijs gereden en dat wordt gezien als een misdrijf.
Ja dat zou echt een naaistreek zijn. Heeft waarschijnlijk ook totaal geen zin. Maar wel grappig.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:31 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Als er een filmpje van is moet iemand dat maar even naar de verkeerspolitie in Driebergen sturen
Het is op eigen terrein..quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:31 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Als er een filmpje van is moet iemand dat maar even naar de verkeerspolitie in Driebergen sturen
Wat een rat hè !quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:34 schreef Villalux het volgende:
wat je ook van brainless kan zeggen........ hij valt altijd aan van achteren!
Nena jong meisje.. en nu Eric..een relnicht Wat een echte kerel he!
hoort voor zover ik weet allemaal bij de oprit van het huis!quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:23 schreef Frasier het volgende:
[..]
Het heeft zelfs een eigen straatnaam (Gooyergracht Zuid).quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:35 schreef RSie het volgende:
[..]
hoort voor zover ik weet allemaal bij de oprit van het huis!
erik heeft dat toch een stemronde aangevraagd? hij ontkent gewoon, wees dan een vent en zeg het gewoonquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:24 schreef Clank het volgende:
[..]
Ze had net een gesprekje met Brian waarin ze zei dat ze rondvraag bij iedereen had gedaan. Niemand had een aanvraag toegegeven maar ze had sterk de indruk dat er wel een stemronde was aangevraagd.
Is een afspraak met de anderen dat hij dat niet zal doen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:37 schreef robert2006 het volgende:
[..]
erik heeft dat toch een stemronde aangevraagd? hij ontkent gewoon, wees dan een vent en zeg het gewoon
Omdat ze zo met Brian gaat neukenquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:37 schreef blomst het volgende:
Waarom trek Amanda een nachtpon aan?
De stemronde op zich is nuttelloos en dat weet Eric en Huub en de rest. Het geeft ze alleen maar een kans om nog eens de ongezouten mening over zdngmw te spuien.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:37 schreef robert2006 het volgende:
[..]
erik heeft dat toch een stemronde aangevraagd? hij ontkent gewoon, wees dan een vent en zeg het gewoon
Je zou de disclaimer eens moeten lezen bij Live Streams op de DGK site.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:59 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Dat is nog het ergste... Die regiekeuzes, zelfs een stagiëre niveau amanda zou dat beter doen... Dus doen ze het expres!!
...En bedankt..![]()
Dan kan ze die beter uittrekken.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:38 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Omdat ze zo met Brian gaat neuken
en naakt door de villa wandelen?quote:
Beetje late reaktie, maar goed beter laat dan ooit.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:51 schreef HiDiHo het volgende:
ffff dddd ssss aaaa jjjj kkkk lllll
Volgens mij doet een typeprogramma zoiets, in het begin.
typen trut![]()
Amanda heeft zichzelf als doel gesteld een lange tijd niet meer te neuken (serieus). Dus ik denk het niet.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:38 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Omdat ze zo met Brian gaat neuken
Zoals Eric vannachtquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:42 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
en naakt door de villa wandelen?![]()
Jij snap het jennen niet wat vanavond OP zeker komt! das opzich al leuk!quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:37 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Daarom denk ik dat Scan zich vergist met het "voorlopig niet neuken". Als ze vanavond even alleen zijn hebben we weer duracel-konijntjes.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:43 schreef petraa het volgende:
Smerige foto van die 2 die aan het tongen waren trouwens op de tien site.
nee toch?quote:
daar heb ik nu geen last van Framequote:Op woensdag 21 februari 2007 16:07 schreef Forme het volgende:
[..]
Ze werken nu wel maar ze haperen de hele tijd.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Amanda heeft zichzelf als doel gesteld
ben ik helemaal met jou eensquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:21 schreef elsie het volgende:
[..]
dit slaat toch nergens op dat wij de hele dag amper Bart mogen zien ?? het is een gemanipuleerd zootje daar ...ik weet nu al wie er gaat "winnen"die Nat ass want het is duidelijk dat die over al mee geholpen word ...met alles !!
![]()
Weet je ook welk nummer? Mijn oma heeft daar gewoond en ik heb daar vroeger veel gespeeld en gelopen...quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:36 schreef Frasier het volgende:
[..]
Het heeft zelfs een eigen straatnaam (Gooyergracht Zuid).
Natasia vraagt nu ook al: Is het geen nachtponnetje?quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:37 schreef blomst het volgende:
Waarom trek Amanda een nachtpon aan?
Ze loopt erbij alsof het een hittegolf op de antillen is? Niet voor brainless?quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Amanda heeft zichzelf als doel gesteld een lange tijd niet meer te neuken (serieus). Dus ik denk het niet.
Weet je zeker dat het niet de "Van Ballegooyengracht Zuid" is ?quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:36 schreef Frasier het volgende:
[..]
Het heeft zelfs een eigen straatnaam (Gooyergracht Zuid).
Bart de hele dag al op bed met een boek, Huub zonnebank, Erik aan tafel.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:50 schreef Suikeroom het volgende:
waar zijn de boys?
quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:53 schreef blomst het volgende:
Ligt Huub nog steeds te roosteren onder de zonnebank?
Voor de mensen die nu nieuwsgierig worden, hier is ie:quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:43 schreef petraa het volgende:
Smerige foto van die 2 die aan het tongen waren trouwens op de tien site.
bedoel je deze?quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:40 schreef akveor het volgende:
[..]
Je zou de disclaimer eens moeten lezen bij Live Streams op de DGK site.
GETVERquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Voor de mensen die nu nieuwsgierig worden, hier is ie:
[afbeelding]
Normaal gesproken eten wij omstreeks deze tijdquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kans op konijntjes vanavond is dan toch groot, niet dan???quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die reed mee in de vakantie.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:56 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Natasia hoorde van het kindje van haar intructeur..... ( Oh was het ook al gezellig bij de intructeur thuis!!!!!)
ECHT NIET, VET NIET WAAR!! EN WAT ZIJN JOUW DOELEN EIGENLIJK???quote:
ze heeft niets over thuis verteld hoor dat kind reed gewoon meequote:Op woensdag 21 februari 2007 17:56 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Natasia hoorde van het kindje van haar intructeur..... ( Oh was het ook al gezellig bij de intructeur thuis!!!!!)
quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:00 schreef Sporti het volgende:
[..]
ze heeft niets over thuis verteld hoor dat kind reed gewoon mee![]()
dat eeuwige gelul over doelen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:00 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
ECHT NIET, VET NIET WAAR!! EN WAT ZIJN JOUW DOELEN EIGENLIJK???
ECHT NIET, VET NIET WAAR!! EN WAT ZIJN JOUW DOELEN EIGENLIJK???
![]()
Nee hoor, ik kijk nog 7 dagen en dan zet ik de streams uit! Echt waar hoor!quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:03 schreef avonne het volgende:
[..]
dat eeuwige gelul over doelen.
"mijn doel is te winnen, de rest is vrijetijdsbesteding" is het enige correcte antwoord
idd, het leven is zo zinloosquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
FOK is traag , de streams haperen, wat is er godverdrie aan de hand met het www.
hier werkt alles nog normaalquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
FOK is traag , de streams haperen, wat is er godverdrie aan de hand met het www.
Flikker hem het raam uit, nu !quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kut Chello, kut kompjoeter of allebei. Weetikveel.
Hoezo probleem? Huub en Sylvia hebben elkaar toch? De enige die er eventueel uitgestemd kan worden is Eric...quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:07 schreef LiisaB het volgende:
Als Bart weg gaat, moet er wel een paar anderen inkomen, anders hebben Huub, Syl en Eric een vet probleem volgende maand bij een ontslagronde
Ik vraag me af of dat nog zin heeft zolang er geen stemmingen z'n waarbij de meerderheid geldt ipv een unanieme stemming. En imo het feit dat het BAN clubje geholpen wordt door de redactie is ook al zo iets dat niet veel meehelpt.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:07 schreef LiisaB het volgende:
Als Bart weg gaat, moet er wel een paar anderen inkomen, anders hebben Huub, Syl en Eric een vet probleem volgende maand bij een ontslagronde
Nee hoor dit is haar hele verzamelingquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:09 schreef avonne het volgende:
Heeft Sylvia weer een hele nieuwe stapel kaarten gekregen?
Of is dit nog een oude stapel.
Veel post krijgt ze hoor.
Jij ook al niet. Wat is dat met die kutkompjoeters?quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:18 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik kan dat filmpje van brian en eric niet bekijken op de tien site heeft iemand een linkje voor me waar ik hem wel kan zien?
Ze wil iedereen ziek makenquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:18 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Is dat vlees voorgekookt? Gaat wel heel snel onder de grill vandaan...
ik kan niks vindenquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
HiDiHo had al een linkje geplaatst een stukje verder terug in deze COS en die kon ik wel zien.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |