Als een speciale handeling niet goed doet, maar wel gewoon veilig doet (dus goed kijken, en weten waar je mee bezig bent) dan zak je daar niet op.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:02 schreef n1ek het volgende:
ik ken mensen die voor minder gezakt zijn![]()
jezus waarvoor zitten er anders speciale handelingen in het rijexamen
linkjequote:
75 kilo???? Ze heeft een reet van hier tot Tokyoquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:05 schreef jacqjacq het volgende:
natas is 16,5 kg afgevallen zegt ze
toen ze hier kwam woog ze 86 kil, en nu 67 kilo ????
oh nee, zegt ze daarna , 75 kg.
volgens mij is 86 - 16,5 nog altijd 69,5 kilo
rekenen kan ze dus ook al niet
Ik heb een probleempje met mijn computer. Ik kan die filmpjes niet zien, krijg alleen maar een grijs scherm.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:05 schreef pronkjewail het volgende:
Staat gewoon op www.tien.tv Heet iets van fysiek geweld? geloof ik
[..]
Wijnincident met Nena? Volgens mij heeft hij nooit een officiele waarschuwing gekregen eerlijk gezegd, terwijl hij er al 10 verdiend heeft, maar goed..quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:05 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Dacht ik ook maar waarvoor heeft ie nou ook alweer de 2ste gele kaart voor gehad?
quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:05 schreef jacqjacq het volgende:
komt zelden voor dat een aap wordt geassocieerd met een blank persoon.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:02 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Er zijn ook witte apen hoor... dus dat jij gelijk je conclusie trekt over kleurtjes ... dat moet je ook bij jezelf eens ten rade gaan. Verder vind ik de discussie op kleur hier niet echt gepast.
Aapgedrag vertonen is wat anders als kleur.
ja en die 75 geloof jij?quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:05 schreef jacqjacq het volgende:
ja maar alle verrichtingen die ze moest doen moesten over waren (net) niet goed. Aantal vrienden van mij zakten voor veel minderquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:05 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Als een speciale handeling niet goed doet, maar wel gewoon veilig doet (dus goed kijken, en weten waar je mee bezig bent) dan zak je daar niet op.
Ik ook. Jammer, had die jankerd (Brain) willen horen scheeuwen toen hij een klap ving van een homoquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb een probleempje met mijn computer. Ik kan die filmpjes niet zien, krijg alleen maar een grijs scherm.
Inderdaad daar zag je weer de ware Brian,. Wat zal mama weer trost geweest zijn!quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:02 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
het meest kinderachtige is nog het feit dat brainless tot 3 keer toe zegt: he, je moet me niet slaan joh
hij zegt het 3 keer luid, zodat hij er zeker van is dat de redaktie het iig 1 keertje gehoord heeft, loser !
ik weeg 59 kilo en ben 1,67 meter, gewoon een maat 38 dus.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:06 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
75 kilo???? Ze heeft een reet van hier tot Tokyo
Ze doet het inderdaad goed, ze krijgt heel Fok binnen no time op de kast en maakt ondertussen de dienst uit binnen de gouden kooi.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:55 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik denk dat Natasia verschrikkelijker is dan alle nare TV-personen die we gekend hebben bij elkaar.
je moet 1 bijzondere verrichting goed uitvoeren,.. mislukt de eerste,. dan krijg je een 2e kans,.. een 3e zit er niet in! normaal gesproken ben je dan gezakt en mag je direct omdraaien en terugrijden naar het CBR.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:01 schreef Dogga het volgende:
Natasia heeft fout geparkeerd en kon geen u turn maken? en als nog geslaagt wtf?
Zal wel erg triest zijn als Eric er hierom uit moet. Brian valt hem (hoe typisch) in de rug aan.quote:
De harder de klap aankomt als ze weer in de "echte" wereld terecht komt waar ze helemaal niks voorstelt.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:09 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Ze doet het inderdaad goed, ze krijgt heel Fok binnen no time op de kast en maakt ondertussen de dienst uit binnen de gouden kooi.
Ik zie dat je Ajaxfan bent...dus voetballers als Babel, Emanuelson, Davids en Maduro zijn ook apen?quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:47 schreef Frasier het volgende:
[..]
Uhm het is ook een aap, niets meer, niets minder.
Om vervolgens bij Natasia in de auto te stappen en het ook direct aan haar te vertellen en dat hij gaat bellen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:02 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
het meest kinderachtige is nog het feit dat brainless tot 3 keer toe zegt: he, je moet me niet slaan joh
hij zegt het 3 keer luid, zodat hij er zeker van is dat de redaktie het iig 1 keertje gehoord heeft, loser !
De rede waarom ik haar met een aap vergelijk ontgaat jou denk ik.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:10 schreef Pulu het volgende:
[..]
Ik zie dat je Ajaxfan bent...dus voetballers als Babel, Emanuelson, Davids en Maduro zijn ook apen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |