Dat is nog het ergste... Die regiekeuzes, zelfs een stagiëre niveau amanda zou dat beter doen... Dus doen ze het expres!!quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:57 schreef Sporti het volgende:
[..]
Welja fok de boel ff lekker op alles beter dan streams van typeles![]()
ik dacht dat je haar niet mocht vergelijken met aap, vindt het overigens wel beledigend voor medefokkers die ook zwart zijn.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:49 schreef Sporti het volgende:
[quote]Op woensdag 21 februari 2007 16:47 schreef Frasier het volgende:
[..]
Uhm het is ook een aap, niets meer, niets minder.
[/quote
Uhhhhhmmmm............Ajax fan????????
Linkje?quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:00 schreef pronkjewail het volgende:
Ik heb het filmpje van Eric net gezien en ik zie helemaal niks van geweld. Brian stort zich klierend op Eric en Eric geeft klierend aan dat hij het niet leuk vind.
Als Eric om deze actie eruit gezet wordt, kijk ik echt niet meer..
Ik heb het filmpje even bekeken. Dat is absoluut geen fysiek geweldquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:55 schreef jakees het volgende:
Eric gaat eruit! Op talpa staat het filmpje met die klap.
Brian pakte eric ook vast dus met mazzel vliegt hij er ook uit en dan is het dag taas dag delletje.
beide een gele kaart voor dit incident.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:55 schreef jakees het volgende:
Eric gaat eruit! Op talpa staat het filmpje met die klap.
Brian pakte eric ook vast dus met mazzel vliegt hij er ook uit en dan is het dag taas dag delletje.
Ik ben ook zwart, nou ja bruin dan, en t zal me jeuken, ik vind het alleen zo passé omdat de vergelijking al vanaf het begin al wordt gezegd. Kom met wat nieuws zou ik zeggen, ik ga nog steeds voor kadaverquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:59 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik dacht dat je haar niet mocht vergelijken met aap, vindt het overigens wel beledigend voor medefokkers die ook zwart zijn.
moet je voorstellen als eric bepaalde scheldnamen toegeworpen krijgt,..dan gaat er wel wat gebeuren...
het meest kinderachtige is nog het feit dat brainless tot 3 keer toe zegt: he, je moet me niet slaan johquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:00 schreef pronkjewail het volgende:
Ik heb het filmpje van Eric net gezien en ik zie helemaal niks van geweld. Brian stort zich klierend op Eric en Eric geeft klierend aan dat hij het niet leuk vind.
Dan hadden ze Huub er ook wel uit kunnen laten na dat gebeuren met NLquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:00 schreef pronkjewail het volgende:
Er zijn ook witte apen hoor... dus dat jij gelijk je conclusie trekt over kleurtjes ... dat moet je ook bij jezelf eens ten rade gaan. Verder vind ik de discussie op kleur hier niet echt gepast.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:59 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik dacht dat je haar niet mocht vergelijken met aap, vindt het overigens wel beledigend voor medefokkers die ook zwart zijn.
moet je voorstellen als eric bepaalde scheldnamen toegeworpen krijgt,..dan gaat er wel wat gebeuren...
hoe weet je dat van die 7500 euro?quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:05 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Eerst haar geen 10.000 euro in laten leggen om mee te mogen doen, en daarna Wilgo 7500 euro geven om de relatie even heel te houden met haar.
![]()
vindt het meer een gevalletje sessuele intimidasie van brian's kant, anti-homo actie zeg maar, eruit met die homofoobquote:
Dacht ik ook maar waarvoor heeft ie nou ook alweer de 1ste gele kaart voor gehad?quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:01 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
beide een gele kaart voor dit incident.
dat is dan brian's 2e en exit ..... bye bye brian
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |