Iedereen moet unaniem voor zijn....quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:39 schreef BwennieBren het volgende:
Maar Brian suggereert dat hij dus een stemmingsronde voor Eric heeft aangevraagd. Aldus
Voor Eric:
Brian: voor
Nat : voor
Amanda: voor
Syl: tegen
Huub: tegen
Hangt de stem af van Bart en die gaat morgen toch rond 11.00 uur weg? Dus... weg is Eric en Bart
Of begrijp ik hier nu iets verkeerd?
Het is unaniem, niet meeste stemmen gelden.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:39 schreef BwennieBren het volgende:
Maar Brian suggereert dat hij dus een stemmingsronde voor Eric heeft aangevraagd. Aldus
Voor Eric:
Hangt de stem af van Bart en die gaat morgen toch rond 11.00 uur weg? Dus... weg is Eric en Bart
En maar over die Touareg blijven zeuren. Tyfus verwaande kut uitkering treksterquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:39 schreef LuNaTiC het volgende:
Self-proclaimed 'diva'
snap nog steeds niet waarom ze denkt dat ze er een is.
Ja . sil zegt ook dat ze met bart moeten praten.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:39 schreef BwennieBren het volgende:
Voor Eric:
Maak je niet druk... zolang Huub en Syl elkaar dekken is er niets aan de hand...quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:38 schreef itsme het volgende:
Ik maak me een beetje ongerust. Het ziet er naar uit dat bart niets aan groep huub heeft verteld over zijn aankomende vertrek.
Dit zal wel eens een probleem kunnen worden.
maar waarom denken zij dan opeens allemaal dat het een meerderheids stemming is?quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:39 schreef Judah het volgende:
[..]
Het is unaniem, niet meeste stemmen gelden.
Geen ideequote:Op woensdag 21 februari 2007 15:41 schreef itsme het volgende:
[..]
maar waarom denken zij dan opeens allemaal dat het een meerderheids stemming is?
Ik ben ook niet bang dat sil of Huub er uit gaat.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:40 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Maak je niet druk... zolang Huub en Syl elkaar dekken is er niets aan de hand...
( Helaas geld dat ook voor Natas en Brian )
( Tenzij dit Barts ultieme Bluf is om Brian te testen/alsnog mee te krijgen... Bartje wil misschien ook wel eens TV maken.. )
uiteindelijk zal het toch een keer op meerderheid van stemmen moeten gaan ankomen want zo schiet het niet op. op dat moment is het dus handig als je meer dan 1 vriendje hebt rondlopen daarquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:40 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Maak je niet druk... zolang Huub en Syl elkaar dekken is er niets aan de hand...
( Helaas geld dat ook voor Natas en Brian )
( Tenzij dit Barts ultieme Bluf is om Brian te testen/alsnog mee te krijgen... Bartje wil misschien ook wel eens TV maken.. )
Sorry, Ik zeg het verkeerd, ik bedoel als er 2 stemmingen zijn...quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:39 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Iedereen moet unaniem voor zijn....
Volgens de VanDale:quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:39 schreef LuNaTiC het volgende:
Self-proclaimed 'diva'
snap nog steeds niet waarom ze denkt dat ze er een is.
het gaat erom dat er maar een stemming dan doorgaat.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:41 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik ben ook niet bang dat sil of Huub er uit gaat.
Maak me meer ongerust over Eric
IIG zullen Bart en Sylvia niet voor een verrassing zullen staan, daar als bart weg gaat hij weg zal zijn voor de stemming.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:42 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
uiteindelijk zal het toch een keer op meerderheid van stemmen moeten gaan ankomen want zo schiet het niet op. op dat moment is het dus handig als je meer dan 1 vriendje hebt rondlopen daar
Ik ook! Het filmpje op de Tiensite beloofd niet veel goeds voor Eric, maar zou het geheel wel een leuke wending geven.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:41 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik ben ook niet bang dat sil of Huub er uit gaat.
Maak me meer ongerust over Eric
dat was niet eens genoeg voor een waarschuwingquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:47 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik ook! Het filmpje op de Tiensite beloofd niet veel goeds voor Eric, maar zou het geheel wel een leuke wending geven.
bedoel je dat slaan?quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:47 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik ook! Het filmpje op de Tiensite beloofd niet veel goeds voor Eric, maar zou het geheel wel een leuke wending geven.
Hoe laat begint het vuurwerk? Nu missen we toch de DGK_redactie welquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:47 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik hoop het wel iig, kijkcijfers gaan misschien wel dalen als we continue naar dit groepje moeten blijven kijken. Op een gegeven moment is dan ook wel alles uit de kast gehaald om elkaar te treiteren, tenzij ze allemaal straks aan de Diazepam zitten dan kunnen ze nog wel even verder daar.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:42 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
uiteindelijk zal het toch een keer op meerderheid van stemmen moeten gaan ankomen want zo schiet het niet op. op dat moment is het dus handig als je meer dan 1 vriendje hebt rondlopen daar
Het was ongeveer net zoals de "schop" van Nena, dat stelde ook niet veel voor!quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:48 schreef itsme het volgende:
[..]
bedoel je dat slaan?
O daar maak ik me totaal niet ongerust over.
Wordt hoog tijd dat er een sanctie komt op het bellen van de redactie voor ieder wissewasje..quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:48 schreef itsme het volgende:
[..]
bedoel je dat slaan?
O daar maak ik me totaal niet ongerust over.
Waarom post hij niet meer?quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:48 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Hoe laat begint het vuurwerk? Nu missen we toch de DGK_redactie wel![]()
Het kan best nog wel leuk worden als nasty en/of Brian eens hun trekken thuis kregen.. en wat minder bevredigt worden door de redactie. Maarja.. Treiter TV is betere TV dan Fatsoen TV.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:48 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ik hoop het wel iig, kijkcijfers gaan misschien wel dalen als we continue naar dit groepje moeten blijven kijken. Op een gegeven moment is dan ook wel alles uit de kast gehaald om elkaar te treiteren, tenzij ze allemaal straks aan de Diazepam zitten dan kunnen ze nog wel even verder daar.
ja, wtfquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:52 schreef Vakkie_W het volgende:
Hoe weet Natasia dat er een stemming is aangevraagd?
Hij kon zich niet vinden in het gedrag van de regie en dat dan hier moeten verdedigens..quote:
geen idee.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:52 schreef Vakkie_W het volgende:
Hoe weet Natasia dat er een stemming is aangevraagd?
de computer heeft tegen dr gepraatquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:53 schreef Vakkie_W het volgende:
HOE KAN DAT NOU DAT ZIJ DAT WEET????
Van de computer?quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:53 schreef Vakkie_W het volgende:
HOE KAN DAT NOU DAT ZIJ DAT WEET????
m.a.w. DGK_REDACTIEquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:53 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
de computer heeft tegen dr gepraat![]()
heeft die het hier opgegeven dan ?quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:48 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Hoe laat begint het vuurwerk? Nu missen we toch de DGK_redactie wel![]()
Ben wel benieuwd of Brian het Telegraaf artikel (dat hij herschreven heeft) rechtmatig verkregen heeft. Er zijn toch regels voor bewoners mbt info verkrijgen over DGK?quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:50 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Wordt hoog tijd dat er een sanctie komt op het bellen van de redactie voor ieder wissewasje..
Kunnen ze die sanctie gelijk op Brians strippenkaart zetten ( Met die drie anderen die hij nog moet krijgen)
chat met de regiequote:Op woensdag 21 februari 2007 15:53 schreef Vakkie_W het volgende:
Hoe kan zei dat weten van de computer?
Ze lezen (voorlopig) alleen meequote:Op woensdag 21 februari 2007 15:54 schreef pullup het volgende:
[..]
heeft die het hier opgegeven dan ?
quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:54 schreef LiisaB het volgende:
de redaktie verteld haar allleeeessssssss
Blijkbaar niet, want Natasia weet dat er een stemmingsronde is aangevraagd. En dat heeft ze van de computer....quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:54 schreef Dark het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd of Brian het Telegraaf artikel (dat hij herschreven heeft) rechtmatig verkregen heeft. Er zijn toch regels voor bewoners mbt info verkrijgen over DGK?
Te druk met Posten bij Natas en Brian... zoals je NU live zag....quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:54 schreef pullup het volgende:
[..]
heeft die het hier opgegeven dan ?
Edit : Laat maar ik las het al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |