verstoppen in de natte struiken mag welquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:17 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik bedoel volgens de regels? Eigendommen van anderen kapot maken.
Je valt op wat je herkent.quote:
quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:18 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
verstoppen in de natte struiken mag wel
Ja kut he?quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:18 schreef Vakkie_W het volgende:
Godver 2 tactiek besprekingen door elkaar
Hoezo? N en B houden elkaar er wel in.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:19 schreef raggende_annie het volgende:
nu is er toch wel lichte paniek bij de abn. ze hebben alles niet meer volledig onder controle
dus een week vakantiequote:Op woensdag 21 februari 2007 15:12 schreef Elounda het volgende:
[..]
Nee Huub mocht meteen naar huis omdat ie NL had "geschopt"
Is een prima auto hoorquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:21 schreef RSie het volgende:
[..]
dan kan ik me voorstellen dat je graag een nieuwe wagen wilt!!![]()
Of dat ze de remleidingen doorknippen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:23 schreef RSie het volgende:
Kunnen we trouwens niet een grote mailactie richting PON (Audi/VW/Porsche importeur) doen dat wat ze ook doen,.. dat ze in ieder geval nooit een gesponsorde Touareg aan NatAso mogen geven!
Ja hoor,.. niks mis mee!quote:
Is dat nodig met natasia's rijkunsten ?quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:25 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Of dat ze de remleidingen doorknippen.
Ik rij er 1 prive eerst een 145 gehad nooit probs mee gehad...en nu een 156 ook prima...quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:26 schreef RSie het volgende:
[..]
Ja hoor,.. niks mis mee!![]()
prima looks,.. alleen technisch niet echt goed!
Alfa's zijn super als leasewagen (onderhoudskosten zijn voor de maatschappij),.. maar prive zo'n auto rijden is de slechtste investering die je in je leven kan maken!!
quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:31 schreef itsme het volgende:
Gatverdamme wat een walgelijk gesmak van die Brian.![]()
en what about de afschrijving?quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:28 schreef Zus_konijn het volgende:
[..]
Ik rij er 1 prive eerst een 145 gehad nooit probs mee gehad...en nu een 156 ook prima...
volgens mij zei hij dat voordat hij die 24 en alles had aangevraagd, dus voor het gesprek met zijn vriendquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:32 schreef Zus_konijn het volgende:
Bart is aan het bluffen?
Ja heeft hij gezegd tegen Huub vannochtend. Maar heeft Brian nu een stemming voor Eric aangevraagd?quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:32 schreef Zus_konijn het volgende:
Bart is aan het bluffen?
:quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:32 schreef RSie het volgende:
[..]
en what about de afschrijving?
Maar goed,.. Ik rij renault,.....................![]()
![]()
ik heb een Gazelle v/d baas, heel zuinig ookquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:32 schreef RSie het volgende:
[..]
en what about de afschrijving?
Maar goed,.. Ik rij renault,.....................![]()
![]()
Het begint verwarrend te worden hahaquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:33 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ja heeft hij gezegd tegen Huub vannochtend. Maar heeft Brian nu een stemming voor Eric aangevraagd?
Ik ook niet..... Iemand kan er toch alleen uit als iedereen er unaniem voor is?quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:35 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
ik heb een Gazelle v/d baas, heel zuinig ook![]()
Ontopic: Ik snap niet wat bart z'n bluf nu helpt in deze situatie.![]()
![]()
Het lijkt alsof ze denken (weten) dat er een meerderheids stemronde komt?quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:36 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Ik ook niet..... Iemand kan er toch alleen uit als iedereen er unaniem voor is?
quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:36 schreef crimescene het volgende:
streams lopen zwaar beroerd hierzo, meer mensen die er last van hebben toevallig?
Ze lopen niet 100% heel soms zelfs een buffer en ik gebruik de masterlinks (die het normaal altijd zouden moeten doen) dus je bent niet de enigequote:Op woensdag 21 februari 2007 15:36 schreef crimescene het volgende:
streams lopen zwaar beroerd hierzo, meer mensen die er last van hebben toevallig?
Hier ookquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:36 schreef crimescene het volgende:
Ja al een paar dagen loopt het niet hier, terwijl ik Chello extreme hebquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:36 schreef crimescene het volgende:
Kan ook komen omdat er 100.000den mensen extra kijken ivm het slagen van Natasiaquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:38 schreef Forme het volgende:
[..]
Ja al een paar dagen loopt het niet hier, terwijl ik Chello extreme heb![]()
De streams slaan steeds vast in het begin had ik er geen last van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |