quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:37 schreef Tyler..Durden het volgende:
Sepo is for faggots.
wies da anywaysquote:
Ik weet het niet, maar de inspiratie kwam vrij makkelijk bij hem.quote:
guitig hoorquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:54 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar de inspiratie kwam vrij makkelijk bij hem.
:/quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:35 schreef Piovan het volgende:
OMFG OMFG
Ik zit wat te chillen, ineens moet ik schijten. Was net te laat
Klinkt als het afkikken van Marie Johanna.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:35 schreef oranjekoek het volgende:
![]()
Goodbye stranger its been nice
Hope you find your paradise
Tried to see your point of view
Hope your dreams will all come true
Goodbye mary, goodbye jane
Will we ever meet again
Feel no sorrow, feel no shame
Come tomorrow, feel no pain
![]()
![]()
![]()
![]()
vatos locos mi carnalequote:Op woensdag 21 februari 2007 00:20 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Klinkt als het afkikken van Marie Johanna.
hahaaaquote:Op woensdag 21 februari 2007 00:20 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Klinkt als het afkikken van Marie Johanna.
hoi geen-geel-maar-ook-geen-rood-en-net-geen-taart!quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:23 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hahaaaoooooooooooooooooooooo eeuwen geleden zou ik al naar bed. naja misschien morgen
Hoi PeZu! Hoofdpijn weer over?quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoi geen-geel-maar-ook-geen-rood-en-net-geen-taart!
jahhaaaaa maar ik voorspel morgenochtend een nieuwe ladingquote:Op woensdag 21 februari 2007 00:28 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Hoi PeZu! Hoofdpijn weer over?
hahaa als je dat kan voorspellen weet je de oorzaak ookquote:Op woensdag 21 februari 2007 00:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
jahhaaaaa maar ik voorspel morgenochtend een nieuwe lading
jaquote:Op woensdag 21 februari 2007 00:29 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hahaa als je dat kan voorspellen weet je de oorzaak ook
he wat?quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:31 schreef PeZu het volgende:
ik bedoel dus die leijers vanm arsenal die niet van psv kunnen en me dus geld hebben gekost
dat psv had moeten verliezenquote:
watvoorn eiskequote:Op woensdag 21 februari 2007 00:38 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
goed! Hier een ijsje voor je.![]()
je snorretje iddquote:
nazihondenquote:Op woensdag 21 februari 2007 00:42 schreef Queen_Bee het volgende:
Hitler in the house.
een lekkere natuurlijk wat moet je nu met een vies ijsjequote:
Heil QB!quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:42 schreef Queen_Bee het volgende:
Hitler in the house.
meatloafquote:Op woensdag 21 februari 2007 00:56 schreef oranjekoek het volgende:
let me sleep on it!
maar paradise by the is wel zo vaak gedraaid op zoveel foute momenten dat ik het nooit meer horen kan/wilquote:Op woensdag 21 februari 2007 01:00 schreef oranjekoek het volgende:
for crying out loud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |