Ik denk dat het verstandig is om hem gewoon te sparen. Natuurlijk is hij uitgegroeid tot een belangrijke speler, maar ik denk dat we hem beter in Londen kunnen gebruiken dan tegen Groningen.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ben benieuwd of Afellay tegen Groningen weer kan spelen eigenlijk.
Eerlijk gezegd heb ik liever dat ze zich vooral richten op de competitie.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk dat het verstandig is om hem gewoon te sparen. Natuurlijk is hij uitgegroeid tot een belangrijke speler, maar ik denk dat we hem beter in Londen kunnen gebruiken dan tegen Groningen.
Daar heb je eigenlijk een erg goed punt. De CL winnen we toch niet. Dan kunnen we beter in de achste finales stranden dan in de kwartfinale, met een gevoel dat er meer in had gezeten.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heb ik liever dat ze zich vooral richten op de competitie.
Ik ook niet, maar heb daar niet zo'n problemen mee. Arsenal is normaal gesproken een maatje te groot voor ons en met het bereiken van de tweede ronde hebben we het al goed gedaan. Belangrijker is om aankomend weekend uit te lopen op Ajax of AZ (of allebei!) en kampioen te worden.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:04 schreef cultheld het volgende:
Ik heb er niet veel vertrouwen in.
Valt me nog mee, dat iemand dat nog gaat lezenquote:Op maandag 19 februari 2007 23:50 schreef DuranK het volgende:
Laatst gespeelde wedstrijd: Heracles Almelo - PSV
Datum: 17 Februari 2007
Uitslag: 0-2 (0-0)
Scoreverloop:
0-1 Jefferson Farfan ('74)
1-1 Diego Tardelli ('90+2)
Wat klopt hier niet
Zo zie je maar je OP wordt genadeloos geanalyseerdquote:Op maandag 19 februari 2007 23:52 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Valt me nog mee, dat iemand dat nog gaat lezenMaar goed, het is aangepast.
Das onderhand het enigste wat ik doe in de PSV-topics, dus fouten worden gewoon genadeloos afgestraftquote:Op maandag 19 februari 2007 23:52 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Valt me nog mee, dat iemand dat nog gaat lezenMaar goed, het is aangepast.
Hmm, valt mee, anders was de opmerking dat Pepe Pla verhuurd is aan Levante al wel voorbij gekomen.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:55 schreef knep het volgende:
[..]
Zo zie je maar je OP wordt genadeloos geanalyseerd.
Die opmerking is al een keer voorbij gekomen, alleen is dat de maker van de OP (pascalHeister) nog niet opgevallen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:23 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Hmm, valt mee, anders was de opmerking dat Pepe Pla verhuurd is aan Levante al wel voorbij gekomen.![]()
Ik ben uiteraard in het stadion te vinden vanavond. (West vak K, zoals (bijna) altijd)quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:03 schreef LudoSanders het volgende:
Wie zijn er trouwens allemaal aanwezig vanavond/middag?
Daar ben ik ook bang voor. Heel misschien dat we vandaag weten te winnen, maar over 2 wedstrijden gaan we echt niet door.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:08 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik zeg dat we vanavond zo ongenadig hard op onze kloten krijgen.
Mwah, ik denk dat PSV en Arsenal allebei zeer verdedigend aan de wedstrijd beginnen. 0-0 is voor Arsenal een prima resultaat en voor PSV ook acceptabel zegt Koeman. Uiteindelijk zullen we dan wel met 0-1 verliezen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:08 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik ben er ook, zit ook ergens op westquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:03 schreef LudoSanders het volgende:
Wie zijn er trouwens allemaal aanwezig vanavond/middag?
Onder of boven en welk vak?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:23 schreef knep het volgende:
[..]
Ik ben er ook, zit ook ergens op west.
Hoop dat het niet helemaal de mist ingaat vanavond, ik ga ook nog naar Londen.
Heerlijke uitspraak van je in de wetenschap dat je vaak gelijk hebt.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:08 schreef Dylan Dog het volgende:
Okee, ik zit namelijk ook op west onder, vandaarquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:33 schreef knep het volgende:
Onder, geen idee welk vak, de kaarten liggen nog bij vrienden in Eindhoven.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Selectie bestaat uit 16 man vandaag...
Willen jullie Donald en Anita even lenen?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Selectie bestaat uit 16 man vandaag...
Ehm....quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:58 schreef Bos81 het volgende:
Je mag er toch maar 15 opstellen
14 toch?quote:
quote:
PSV was te traag om mij een club-card te bezorgen, dus ik zit ook op de bank. Anders had ik samen met een Ajacied in het stadion gezeten.quote:
Vandaag is het ook nog carnaval hoor!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:15 schreef Ofyles2 het volgende:
Gisteren was de laatste carnavalsdag. Ik denk dat ze gewoon open zijn.
Vandaag is het de laatste carnavalsdagquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:15 schreef Ofyles2 het volgende:
Gisteren was de laatste carnavalsdag. Ik denk dat ze gewoon open zijn.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:37 schreef Sh0g het volgende:
Sta ik 2 weken geleden wat plaatjes te schieten tijdens een training van PSV en wat denk je:
ZANGER BOB is PSV fan![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:22 schreef Juweel het volgende:
Spannend hoor vanavond! Ik hoop dat ze een superpotje voetbal laten zien en dan nog winnen ook!
Ik denk niet dat van Persie tegen die tijd al klaar is met die breuk in z'n voet.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:56 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Supervet! Had ik niet verwacht!
Verdediging stond vrij goed, Arsenal heeft geen echte uitgespeelde kans gehad. Aanval was wel erg slecht, met Tardelli als dieptepunt. Koné had te weinig aansluiting, en Culina en Mendez vond ik ook vrij matig (afgezien van de goal natuurlijk). Had veel liever Vayrynen (eerder) gezien.
Hoe dan ook, goed uitgangspunt! Doet van Persie bij de return wel mee?
Helemaal mee eens...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:56 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Verdediging stond vrij goed, Arsenal heeft geen echte uitgespeelde kans gehad. Aanval was wel erg slecht, met Tardelli als dieptepunt. Koné had te weinig aansluiting, en Culina en Mendez vond ik ook vrij matig (afgezien van de goal natuurlijk). Had veel liever Vayrynen (eerder) gezien.
Zeer weinig kans, die is nog wel effe uitgeschakeld.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:56 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Supervet! Had ik niet verwacht! Moet zeggen dat PSV behoorlijk scherp begon, zwakte later natuurlijk wel wat af, maar het was zeker geen slechte wedstrijd.
Hoe dan ook, goed uitgangspunt! Doet van Persie bij de return wel mee?
Tardelli was een ramp. Da Costa wasquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:02 schreef Verbal_Kint het volgende:
aanvallend was t idd niet super nee.
tardelli en culina speelden matig/anoniem en voor kone was t eigenlijk geen doen. idd behoorlijk zonde dat vayrynen niet eerder (in de basis!) werd gebracht.
Zeker, jullie hebben het verdiendquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:28 schreef Neoktheone het volgende:
Vooraf had ik er weinig vertrouwen in, maar dit is echt supervet. Mooie manier voor mij om carnaval af te sluiten
Ach, het is iig een goeie uitgangspositie, winst zonder tegendoelpunt. Meer had er vanavond ook niet ingezeten.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zeker, jullie hebben het verdiendMaar denken jullie ook nog kans te maken in de Emirates Stadium over twee weken?
![]()
Return is 7 maart en of de genoemde spelers weer fit zijn, geen flauw idee. Affelay denk ik wel, Kluivert en Farval weet ik niet.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:49 schreef ub40_bboy het volgende:
Wanneer is de return? En zijn Kluivert, Farfan en Affalay dan weer fit?
Hij is wel enorm belangrijk voor PSV, zelfs als hij niet goed speelt. Verdedigers van de tegenpartij durven hem nooit alleen te laten.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:44 schreef vw_caddy het volgende:
Prima pot.Heb me alleen weer zitten te irriteren aan Koné. Soms is die kerel toch zo traag in het afgeven van de bal.
Arsenal thuis en uit is een verschil, dus ik ga er gewoon vanuit dat Arsenal thuis eenvoudig gaat winnen. Maar goed je weet het maar nooit he. En Arsenal heeft al vaak bewezen dat ze wel degelijk soepel kunnen draaien, thuis Man U bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:55 schreef ErikT het volgende:
Tweede helft was een feestje
Dit moet kunnen in Londen, Arsenal draait helemaal niet soepel.
Jeroen Grueter zei het zelf al zo mooi, Koné is een echte momentenspeler. En daarmee is ook alles gezegt.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:56 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hij is wel enorm belangrijk voor PSV, zelfs als hij niet goed speelt. Verdedigers van de tegenpartij durven hem nooit alleen te laten.
En PSV heeft vaak genoeg bewezen dat ze heel moeilijk te bespelen zijn.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Arsenal thuis en uit is een verschil, dus ik ga er gewoon vanuit dat Arsenal thuis eenvoudig gaat winnen. Maar goed je weet het maar nooit he. En Arsenal heeft al vaak bewezen dat ze wel degelijk soepel kunnen draaien, thuis Man U bijvoorbeeld
quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:01 schreef ErikT het volgende:
[..]
En PSV heeft vaak genoeg bewezen dat ze heel moeilijk te bespelen zijn.
Culina, Tardelli eruit en Vayrynen Afellay, Farfán erin, dan gaat het lukken.
Als ik dat had geweten had me dat zo veel frustratie bespaard. Vond het al vreemd dat hij niet speelde.quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:58 schreef mcyodogg het volgende:
Kluivert is geblesseerd
Dank je Hou. Jullie ook succes donderdagquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:34 schreef Houniet het volgende:
gefeliciteerd
Thanx man! Was echt veeeeetquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:37 schreef vitessezuid113 het volgende:
Gefeli PSV supporters![]()
Gomes
![]()
Mendez![]()
De eerste chinees die die CL speelt![]()
Wat is deze nou weerquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:37 schreef Sh0g het volgende:
Sta ik 2 weken geleden wat plaatjes te schieten tijdens een training van PSV en wat denk je:
ZANGER BOB is PSV fan![]()
[afbeelding]
Ik ben net ook terug ik heb ook zitten ergeren aan Tardelli maar GOMESquote:Op woensdag 21 februari 2007 01:05 schreef leolinedance het volgende:
Echt zoooo een vette afsluiting van carnaval! Kom net uit het stadion, en ben nog na aan het shaken![]()
Over de match:
De uitschieters:
Gomes, een ware held
Kromkamp en Alex waren erg goed
Mendez speelde zeer redelijk![]()
Tardelli was waardeloos![]()
Koné heeft gedaan wat hij kon doen, heeft zich helemaal de ziekte ingelopen volgens mij. Meer kon hij niet doen. Hulde daarvoor!![]()
Een goede pot uiteindelijk. Na de 1e 20 minuten had ik de hoop een beetje opgegeven. Maar na zeer goed verdedigend en vooral keeperswerk begon ik toch vertrouwen te krijgen. De 2e helft zijn we niet echt meer in de problemen gekomen volgens mij. En daarom denk ik dan ook dat we met een (relatief) gerust hart af kunnen reizen voor de return
ik nietquote:Op woensdag 21 februari 2007 01:20 schreef the_legend_killer het volgende:
Het leuke is dat bijna 80% riep dat PSV kansloos is.
quote:
80% is niet iedereen.quote:
En zo is het!quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:22 schreef LudoSanders het volgende:
Net terug vanuit stadion, wat een geweldige dag!
Gomes, Da Costa, Alex, ach het gehele team, wat een helden.
quote:@clockwork. I should have listened to you about PSV. They were tougher than i thought. Much tougher.
Never underestimate Ajax or PSV. Rule of football
The thing is, this is PSV biggest game of the season. Therefore they have been getting ready for this game all season. This was their cup final. Wheras for us it was just another game, even though it was last 16 of the CL, because we have played so many big games recentely. Therefore, PSV were better equipped to play this game than us, both mentally and physically.
PSV could be good outsiders to win it this season. Koeman is top class tactically
Also there was a new James Bond.
We where poor but you cant take the win away from PSV. They won it with there very good defending. They can defend very well. Also their midfielders are experienced with a real athlete in Mendez. They have the quality no doubt. Their goal keeper, defense, midfield and strike force look good and they will have Farfan back aswell Shocked
Alex and that young portugese guy is one mean centre defense.
I think that comment about PSV not being good enough will come back to haunt you.
LOL da costa was just okay but alex did look like a very mobile defender for a guy of his size. and he's pretty good at man-marking too.
the tank buster?
he's more like the godzilla slayer if you ask me
Vet manquote:Op woensdag 21 februari 2007 01:36 schreef paultjuhhh het volgende:
quotes van het Arsenal forum :
[..]
klopt, 53 in de EC1, 14 in de EC2, 32 in de UEFA Cup en eentje in de ESC.quote:Op woensdag 21 februari 2007 02:30 schreef mcyodogg het volgende:
100ste Europese overwinning voor PSV overigens![]()
the godzilla slayer klinkt zelf beter dan de tankquote:Op woensdag 21 februari 2007 01:36 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Godzilla Slayerquote:Op woensdag 21 februari 2007 01:36 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Culina vond ik juist matig, soms te traag was rijp voor een wisselquote:Op woensdag 21 februari 2007 00:35 schreef the_legend_killer het volgende:
Mendez speeld eniet eens zo goed, maar puike goal.
Culina vond ik sterk spelen
Simons was weer van ontschatbare waarde en da Costa
Arsenal speelde voor de overwinning en thuis zullen ze dat ook doen.
Als PSV net zoals vandaag speelt dan halen ze zeker de volgende ronde
Maar wat ik zo allemaal zie d elaatste weken.
Aissaiti had zeker niet onder gedaan aan Mendez en Culina...
Vond ik ook ja. En Tardelli was helemaal een drama gisteren.quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:22 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Culina vond ik juist matig, soms te traag was rijp voor een wissel
quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:36 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Never underestimate Ajax or PSV. Rule of football
quote:Wenger: thuisclub speelde te negatief
Arsene Wenger was na afloop weinig positief over PSV. "Ze starten de wedstrijd om voor de 0-0 te gaan. Na het doelpunt, gingen ze zelfs nog meer verdedigen. Maar iemand moet het spel toch maken?"
Die gast heeft volgens mij echt een schijthekel aan PSV, altijd moet PSV het bij hem ontgeldenquote:Op woensdag 21 februari 2007 09:54 schreef Lemming22 het volgende:
Fantastische wedstrijd! Had dit nooit verwacht natuurlijk, maar ons niveau was behoorlijk hoog! Lekker scherp, goed verdedigd, slimme tactische zet van Koeman trouwens, vreemd dat ik daar nog niemand over heb gehoord, en dan ook nog de volgende uitspraak van Wenger na afloop om het feestje compleet te maken:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat is het toch een scherpe analyticus als hij verliest he, misschien moet ie eens met Louis gaan praten![]()
klikquote:Op woensdag 21 februari 2007 10:04 schreef pascalheister het volgende:
waar staat dat van Wenger? lijkt me sterk dat ie dat gezegd heeft
Nou ja, hij heeft natuurlijk volkomen gelijk in wat ie zegt. Maar wat verwacht hij dan, dat we de rode loper voor Henry uitleggen en 50 voor de goal verdedigen? Gezien de kwaliteitsverschillen vind ik niet dat je het PSV kwalijk kan nemen dat ze zo defensief speelden. Ik vind het ook altijd een kutsmoes voor een slecht resultaat....quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:06 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Die gast heeft volgens mij echt een schijthekel aan PSV, altijd moet PSV het bij hem ontgelden![]()
Ik vond het nog wel mee vallen.. vooral de 2e helft kwam PSV aardig los... tja dat we voorin niet veel bijzonders hadden lag meer aan het spitsen probleemquote:Op woensdag 21 februari 2007 10:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou ja, hij heeft natuurlijk volkomen gelijk in wat ie zegt. Maar wat verwacht hij dan, dat we de rode loper voor Henry uitleggen en 50 voor de goal verdedigen? Gezien de kwaliteitsverschillen vind ik niet dat je het PSV kwalijk kan nemen dat ze zo defensief speelden. Ik vind het ook altijd een kutsmoes voor een slecht resultaat....
Tot de voorsprong werd er nog aardig gevoetbald ja, daarna kwamen we er alleen nog maar af en toe uit. Meestal was het gewoon bal wegtrappen en Arsenal weer laten komen. Maar zoals ik al zeg, niks mis mee tegen Arsenal.quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:35 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik vond het nog wel mee vallen.. vooral de 2e helft kwam PSV aardig los... tja dat we voorin niet veel bijzonders hadden lag meer aan het spitsen probleem
The Sunquote:'PSV speelde als team met moeder aller katers'
21/2/2007 10:02
De Engelse media verbaasden zich over de nederlaag van Arsenal bij PSV. De Eindhovenaren kunnen ondanks het knappe resultaat op weinig sympathie rekenen.
'In de 99 duels in Europa's belangrijkste competitie kwam Arsenal nooit een tegenstander tegen met zulke povere ambities in een wedstrijd voor eigen publiek', sneerde boulevardkrant The Sun naar de insteek van de ploeg van Ronald Koeman. 'Zijn ploeg speelde alsof het bijkwam van de moeder aller katers.'
The Guardian haalde aan dat Arsenal eenvoudig als feestvarken Brabant had kunnen verlaten. 'Het overwicht was overduidelijk, maar de losbandigheid in de afwerking kwam Arsenal duur te staan. Als het zijn kansen had benut, zou Arsenal het Eindhovense carnaval vierend hebben afgesloten.' De goal van Edison Méndez was de Londenaren namelijk zelf aan te rekenen. 'Hij kreeg absurd veel tijd en ruimte.'
De BBC zag in het verslag op de website dat Arsenal compleet van de kaart was door de 1-0. 'Arsenal raakte in paniek, iedere pass ging verkeerd. De verbijstering was zo groot dat Philippe Senderos een nutteloze handsbal maakte.'
The Times ziet Arsenal ondanks de flater een goede kans maken alsnog te overleven in de Champions League. 'Voor de meegereisde Arsenal-fans was het een groot contrast met vorig jaar, toen hun ploeg met 1-0 won uit tegen Real Madrid. (…) Toch kunnen ze moet putten uit Arsenals comeback-kwaliteiten. Het heeft dit seizoen al veertien keer gelijke spelen of zeges behaald terwijl ze leken te gaan verliezen.'
bron: VI.nl
Ze kunnen zeggen wat ze willen maar PSV weet wat het heeft. Het heeft geen elftal wat inginieus kan voetballen of dergelijke. Ze verdedigen prima en maken er geen spektakel van om met 3-1 onder te gaan of zo. Als jeverwacht dat PSV er een voetbalwedstrijd van gaat maken wie het beste voetbal heeft dan legt PSV het in 99 van d e100 kee rhet af tegen Arsenal wat ieder talent kan opkopen met hun budget.quote:
Ik vond het best komisch..om te zien hoe ze elkaar daar in de weg liepen bij Arsenal ipv wat te doen met die bal... Die Gallas al helemaal.. die wist het niet en vertraagde het spel alleen maar.. en over laf voetbal gesproken.. Wenger voetbalde steevast met 4 verdedigers ongeacht wie er in de spits stond bij PSV.. tsjah dan moet je niet zeiken over het spel van PSV. Hij had net zo goed met 3 verdedigers kunnen spelen en er een spits bij zetten. of een aanvallende middenvelder.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:16 schreef HeatWave het volgende:
Wat een huillies daar zeg.
PSV speelde het gewoon slim uit, haast italiaans. Dan moet oppergod Henry er maar gewoon 2 maken toch?
Netjes gedaan, helaas.
Jemig wat een slechte verliezers....quote:
Hopelijk wordt ie over 2 weken nog eens zo gestraftquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:50 schreef dndiek het volgende:
Deze overwinning wordt door zulke reacties van Wenger alleen maar mooier
Wat dacht ie dan, PSV vol in de aanval zodat Henry en zijn mannen met alle kwaltieit die ze hebben er rustig op los konden counteren.quote:
quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:50 schreef mcyodogg het volgende:
Wenger![]()
Dat Gallas kut speelde vond ik alleen maar mooi, club naaier dat hij is.
Ik sta er meer van te kijken dat er zoveel mensen zijn hier die The Sun serieus nemenquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Precies DG, Wenger zegt niet zoveel verkeerd. The Sun licht er dingen uit en dikt zoals altijd aan.
Gezellig volk he?quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:07 schreef knep het volgende:
Vannacht om 3:00u nog met wat Gooners staan zingen op stratum.
??quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:04 schreef One_conundrum het volgende:
Kan Affelay zaterdag spelen?
Dat laatste was wat minder chiquequote:Op woensdag 21 februari 2007 16:04 schreef ganzenherder het volgende:
Leuk ook trouwens dat zowel Ruudje als Bommel hebben gescoord![]()
Was jammer ja idd, maar Bommel is wel iemand die zo'n dingen helaas nog wel eens doetquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:19 schreef AminBen het volgende:
[..]
Dat laatste was wat minder chique![]()
Zo zo, 20 miljoenquote:Volgens het Eindhovens Dagblad had Arouna Kone in de winterstop de kans om naar Shakthar Donetsk te vertrekken. Die Oekrainse club zou maar liefst 20 miljoen euro over hebben gehad om de spits van PSV te halen. Kone wil echter zelf niet naar Rusland. 'Als ik naar Oekraïne of Rusland ga, is dat het einde van mijn carrière. Ik heb een heel precies doel voor ogen. En dat zijn niet die landen. Ik wil graag nog eens in Spanje of Engeland spelen. PSV is een grote club, speelt in een grote competitie als de Champions League en áls ik wegga is het naar een club die nog groter is."
Was jij die gast die op zo'n tafel stond bij het lempke met dat speakerdingquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:44 schreef WooZ het volgende:
M'n vriendin had gister op 't nieuws ergens gezien dat ze stonden te filmen op Stratum vanaf een balkon, dat had ik zelf ook al gezien alleen stond ik daar dan zelf
Maar ze weet niet meer op welke zender dat wasIemand hier toevallig ook gezien?
ik ben wel in 't lempke geweestquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Was jij die gast die op zo'n tafel stond bij het lempke met dat speakerding![]()
Maar op omroep brabant is wel het een en ander te zien geweest
Ik stond er ook tussen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:44 schreef WooZ het volgende:
M'n vriendin had gister op 't nieuws ergens gezien dat ze stonden te filmen op Stratum vanaf een balkon, dat had ik zelf ook al gezien alleen stond ik daar dan zelf
Maar ze weet niet meer op welke zender dat wasIemand hier toevallig ook gezien?
quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:27 schreef Helly het volgende:
[..]
Ik stond er ook tussen.
Het was Editie NL
Leuk filmpjequote:Op woensdag 21 februari 2007 20:27 schreef Helly het volgende:
[..]
Ik stond er ook tussen.
Het was Editie NL
We hadden hem er naar toe moeten schuppen! En hard! Zo'n bod ga je nooit meer krijgen, het is ondertussen wel duidelijk dat Arouna geen topspits is en de kans dat hij dat nog wordt acht ik erg klein. Ik hoop dat we hem van de zomer kunnen dumpen zonder verlies op 'm te maken, kunnen we eens proberen Alves los te weken in het hoge noorden.quote:
Dit ligt denk ik niet aan PSV, maar aan Koné zelf, die (terecht) geen trek heeft om daar te gaan spelen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 06:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
We hadden hem er naar toe moeten schuppen! En hard! Zo'n bod ga je nooit meer krijgen, het is ondertussen wel duidelijk dat Arouna geen topspits is en de kans dat hij dat nog wordt acht ik erg klein. Ik hoop dat we hem van de zomer kunnen dumpen zonder verlies op 'm te maken, kunnen we eens proberen Alves los te weken in het hoge noorden.
Je kunt hem zo hard schoppen als je wilt, maar het lijkt me logisch dat hij niet bij die club zou willen spelen. Dat kun je hem ook niet kwalijk nemen?quote:Op donderdag 22 februari 2007 06:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
We hadden hem er naar toe moeten schuppen! En hard! Zo'n bod ga je nooit meer krijgen, het is ondertussen wel duidelijk dat Arouna geen topspits is en de kans dat hij dat nog wordt acht ik erg klein. Ik hoop dat we hem van de zomer kunnen dumpen zonder verlies op 'm te maken, kunnen we eens proberen Alves los te weken in het hoge noorden.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 08:50 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Je kunt hem zo hard schoppen als je wilt, maar het lijkt me logisch dat hij niet bij die club zou willen spelen. Dat kun je hem ook niet kwalijk nemen?
En Koné is zeker heel niet onbelangrijk voor PSV. Ook al is het niet altijd even goed. Met zijn snelheid en acties trekt hij veel verdedigers naar zich toe, waardoor andere speler meer ruimte krijgen om iets te doen.
Dat weet ik, maar als ik dit soort berichten lees wordt ik bijna wanhopig. 20 miljoen vangen voor een speler als Koné is gewoon gigantisch cashen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 08:02 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Dit ligt denk ik niet aan PSV, maar aan Koné zelf, die (terecht) geen trek heeft om daar te gaan spelen.
Idd, demn!!quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar als ik dit soort berichten lees wordt ik bijna wanhopig. 20 miljoen vangen voor een speler als Koné is gewoon gigantisch cashen.
En ik ben er van overtuigd dat we mét 20 miljoen en zonder Koné in staat zullen zijn om het elftal beter te maken, waar het uiteindelijk allemaal om gaat.
Ik denk dat die 20 miljoen ook met een korreltje zout genomen moet worden....quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kiezen tussen "wel nuttig" en 20 miljoen is voor mij een duidelijke zaak. Reken maar dat PSV hem had laten gaan als hij zelf weg wou.
Als Koné de grote ster zou zijn, hadden ze 20 miljoen ook nog wel geaccepteerd...quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kiezen tussen "wel nuttig" en 20 miljoen is voor mij een duidelijke zaak. Reken maar dat PSV hem had laten gaan als hij zelf weg wou.
Er komt daar in die regio steeds meer geld beschikbaar om spelers te halen en te betalen, dus het zou best kunnenquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:52 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik denk dat die 20 miljoen ook met een korreltje zout genomen moet worden....
Neem het eens niet met een korreltje zout, wat zou jij dan kiezen. De 20 miljoen pakken of Koné houden?quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:52 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik denk dat die 20 miljoen ook met een korreltje zout genomen moet worden....
Ligt er ook aan op welk moment van de winterstop ze zich gemeld hebbenquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Neem het eens niet met een korreltje zout, wat zou jij dan kiezen. De 20 miljoen pakken of Koné houden?
2 weken voor sluiting van de transfermarkt. Wat zou je doen?quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:04 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ligt er ook aan op welk moment van de winterstop ze zich gemeld hebben
20 miljoen is een bedrag dat je niet zo maar krijgt en met nog 2 weken te gaan zou ik het toch zeker wel overwegen, maar ja niet alleen de club heeft het voor het zeggen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
2 weken voor sluiting van de transfermarkt. Wat zou je doen?
Kone uitzwaaien, desnoods persoonlijk naar het vliegveld brengen. Als we 20 miljoen voor die knakker krijgen, is dat dubbel zoveel als we ervoor hebben betaald. Met die 20 miljoen zouden we Alves halen, en anders zou er vast nog wel ergens anders een leuke spits rondlopen die wel naar PSV wil.quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
2 weken voor sluiting van de transfermarkt. Wat zou je doen?
Mijn idee, Koné is niet de spits die we hoopten te halen, bij de eerste de beste kans op een fatsoenlijke afkoopsom meteen verkopen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:31 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Kone uitzwaaien, desnoods persoonlijk naar het vliegveld brengen. Als we 20 miljoen voor die knakker krijgen, is dat dubbel zoveel als we ervoor hebben betaald. Met die 20 miljoen zouden we Alves halen, en anders zou er vast nog wel ergens anders een leuke spits rondlopen die wel naar PSV wil.
hadden we afgelopen dinsdag met alleen Tardelli voorin gespeeldquote:Op donderdag 22 februari 2007 06:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
idd Alves koste minder deze winterstop!quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:31 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Kone uitzwaaien, desnoods persoonlijk naar het vliegveld brengen. Als we 20 miljoen voor die knakker krijgen, is dat dubbel zoveel als we ervoor hebben betaald. Met die 20 miljoen zouden we Alves halen, en anders zou er vast nog wel ergens anders een leuke spits rondlopen die wel naar PSV wil.
komt omdat Farfan meestal dan vanuit het centrum moet spelen en Koné de vrije man is.quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:47 schreef mcyodogg het volgende:
Ik ben een Kone-fan. In de grote wedstrijden vaak veel dreigender dan Farfan.
Alves moeten halen in de winterstop, Heerenveen slaat ook echt niet zomaar een bod van 10 miljoen af.quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hadden we afgelopen dinsdag met alleen Tardelli voorin gespeeld![]()
En daarmee beschrijf je meteen zijn grootste makke, hij is vaak alleen maar "dreigend".quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:47 schreef mcyodogg het volgende:
Ik ben een Kone-fan. In de grote wedstrijden vaak veel dreigender dan Farfan.
klopt, hij moest volgens mij in de winterstop iets van 14 miljoen opbrengen. Dan hou je bij verkoop van Koné ineens nog geld over en je hebt een goede spitsquote:Op donderdag 22 februari 2007 13:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Alves moeten halen in de winterstop, Heerenveen slaat ook echt niet zomaar een bod van 10 miljoen af.
Klopt. Vind het toch raar. Hij heeft snelheid, kracht, techniek, hij heeft laten zien dat ie goed kan schieten. Alleen zo weinig met precisie. Als je die volley ook ziet tegen Arsenal, hij doet alles goed, tot z'n schot. In plaatst van die bal vol op goal te rammen, krijg je een rolletje naast.quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En daarmee beschrijf je meteen zijn grootste makke, hij is vaak alleen maar "dreigend".
Thanks, waar heb je die info vandaan?quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:04 schreef dndiek het volgende:
7 net als Farfan
Uit de VI, die hier naast me ligtquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:19 schreef PyTh het volgende:
[..]
Thanks, waar heb je die info vandaan?
die gast in dat stukje rond 0:53... die zou zo uit die Mediamarkt reclame weggelopen kunnen zijn KOPUH KOPUH KOPUHquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:27 schreef Helly het volgende:
[..]
Ik stond er ook tussen.
Het was Editie NL
Alves heeft een heel mooi half jaar achter de rug, maar is dat genoeg om meteen meer dan 10 miljoen voor hem op tafel te leggen?quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd Alves koste minder deze winterstop!
Meer dan 10 miljoen vind ik ook een beetje gortig, maar ik zeg al, ik wil wel eens weten wat Heerenveen had gedaan als we kwamen met een bod van 10 miljoen. Overigens zijn er nog wel andere spitsen te halen als je een budget van 20 miljoen hebt. Erg jammer dat Koné niet wilde...quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:59 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Alves heeft een heel mooi half jaar achter de rug, maar is dat genoeg om meteen meer dan 10 miljoen voor hem op tafel te leggen?
Wat is je bron?quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:14 schreef cultheld het volgende:
Aissati kiest voor Marokko. El Amahdi en zijn vader schijnen een grote rol te hebben gespeeld in zijn keuze.
Diverse Marokkaanse sites melden het, o.a. theatlaslions.com. Daarnaast de Le Matin kranten, die volgens een bezoeker van PN ook als eerst met het nieuws kwamen dat Afellay voor Oranje koos. Met name teamgenoot El Amahdi en de vader van Aissati zouden veel invloed op zijn keuze hebben uitgeoefend.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:21 schreef PyTh het volgende:
[..]
Wat is je bron?
Ik geloof er niet veel van namelijk.....
Wist niet eens dat hij al van plan was die beslissing te nemen. Jammer dat hij Afellay niet volgt, maar het is zijn eigen keuze...quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
Diverse Marokkaanse sites melden het, o.a. theatlaslions.com. Daarnaast de Le Matin kranten, die volgens een bezoeker van PN ook als eerst met het nieuws kwamen dat Afellay voor Oranje koos. Met name teamgenoot El Amahdi en de vader van Aissati zouden veel invloed op zijn keuze hebben uitgeoefend.
In diverse Marokkaanse media verscheen ook het nieuws dat Ibrahim voor Marokko zou kiezen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
Diverse Marokkaanse sites melden het, o.a. theatlaslions.com. Daarnaast de Le Matin kranten, die volgens een bezoeker van PN ook als eerst met het nieuws kwamen dat Afellay voor Oranje koos. Met name teamgenoot El Amahdi en de vader van Aissati zouden veel invloed op zijn keuze hebben uitgeoefend.
Inmiddels ook op voetbalprimeur.nl Op z'n hyve (mocro9.hyves.nl) zie ik echter nog geen felicitaties staan, al vermoed ik dat ie z'n krabbels privé heeft gehoudenquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:38 schreef PyTh het volgende:
[..]
In diverse Marokkaanse media verscheen ook het nieuws dat Ibrahim voor Marokko zou kiezen.
Kan me niet voorstellen dat hij op dit moment zo'n keuze gaat maken, zeker met het jeugd WK in het vooruitschiet.
Die Ismail is 25 cultheldquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:42 schreef cultheld het volgende:
[..]
Inmiddels ook op voetbalprimeur.nl Op z'n hyve (mocro9.hyves.nl) zie ik echter nog geen felicitaties staan, al vermoed ik dat ie z'n krabbels privé heeft gehouden.
Hoe kom je er bij?quote:
Nu ben ik geen 'hyver' maar, volgens mij slaat die 25 op zn aanta;l vrienden. Anders zou Arvid veel te oud zijn om nog profvoetballer te zijnquote:
Wij in de jaren '70 wel eerste maar niet enige, dus dat hebben we nog tegoed.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:46 schreef mcyodogg het volgende:
Wat maakt dat nou weer uit? Omdat PSV de enige was in de jaren 80 en Ajax de enige in de jaren 90?
Nee, ik hoop dat jullie 20 jaar lang geen CL meer spelen en PSV hem in die tijd minstens 10 keer wint.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:42 schreef BiMeWet het volgende:
Jongens, succes in de Champions League.Hoop dat jullie vér komen voor de puntjes die we toebedeeld krijgen van derr uefa, maar winnen gun ik dan weer net niet. Vanaf 2011 mogen jullie 'm hebben, maar ik wil dit decennium nog even de enige club zijn met een europese prijs.
Deal?
Ajax won in 1987 de Europacup IIquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:46 schreef mcyodogg het volgende:
Wat maakt dat nou weer uit? Omdat PSV de enige was in de jaren 80 en Ajax de enige in de jaren 90?
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Why did nobody warn me about the carnival?!! I thought I had entered a nuthouse! The Dutch are barking mad!!
Krijgt hij wel meteen een leuke indruk van de gezellige Nederlandersquote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Why did nobody warn me about the carnival?!! I thought I had entered a nuthouse! The Dutch are barking mad!!
Ik schaam me dood voor dat stelletje mafkezenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Krijgt hij wel meteen een leuke indruk van de gezellige Nederlanders
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:08 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Ik schaam me dood voor dat stelletje mafkezenvolgens mij is dat (met het feit dat alleen ajax - feyenoord een klassieker is) het enige ding waar 010 en 020 het over eens zijn.
Als hij nog een contract voor 3 jaar heeft, zie ik het ook niet echt gebeuren. Maar wat mij betreft is hij natuurlijk van harte welkom!!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Tja, als hij niet teveel kost mag ie van mij best terugkomen, al acht ik het niet waarschijnlijk dat het ook echt gebeurt.
Voetbalhart, nog nooit van gehoord?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:00 schreef denthemen het volgende:
Kezman wil terug naar PSV
Op: 22-02-2007 Op: 13:59 Door: Anne-Willem den Boer
Mateja Kezman, de aanvaller van het Turkse Fenerbahçe, heeft vandaag in het Algemeen Dagblad bekendgemaakt te willen terugkeren bij PSV.
"De enige club waar ik nog een jaar voor wil spelen, is PSV. Ik hou echt van PSV. Die club draag ik nog steeds in m'n hart."
"Ik heb nog wel contact met mensen daar in Eindhoven en in Nuenen, waar we woonden tijdens mijn tijd bij PSV. Die mensen in Holland zijn rustig en makkelijk. Dat vind ik wel lekker."
Kezman heeft nog een verbintenis van 3 jaar met Fenerbahçe, die het vanavond in Alkmaar moeten opnemen tegen AZ voor de UEFA Cup. Vorige week werd het in Istanbul een doelpuntrijk duel (3-3).
http://www.voetbalhart.nl/show_nieuws.php?nieuwsid=2692
Idd van mij mag hij ook terugquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Tja, als hij niet teveel kost mag ie van mij best terugkomen, al acht ik het niet waarschijnlijk dat het ook echt gebeurt.
Misschien wel, maar met andere kwaliteiten. Ik denk dat Kezman een betere afmaker pur sang is. Kezman in de spits met daarom heen Farfan en Konequote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:35 schreef koningdavid het volgende:
Volgens mij zijn Koné en Farfan ook allebei beter dan Kezman.
quote:Koeman in persgesprek: "Zou kunnen dat Farfán begint"
Met Jefferson Farfán, Ibrahim Afellay en Alcides terug aan boord heeft hoofdcoach Ronald Koeman zaterdagavond tegen FC Groningen (aftrap 19.30 uur) meer mogelijkheden dan dinsdag tegen Arsenal. Farfán start misschien zelfs in de basis, zei Koeman op De Herdgang in het persgesprek. “Dat zou kunnen.”
Rentree Farfán
Het trio John de Jong, Csaba Fehér en Michael Reiziger zit nog niet bij de achttienkoppige wedstrijdgroep. Wat betreft De Jong wil Koeman geen druk zetten. “Hij is weer volledig aan het trainen, maar moet dat eerst een goede week lang doen. We willen nergens een al te grote druk op leggen.” De rentree van Jefferson Farfán geeft Koeman in aanvallend opzicht meer keuze. “Het zou kunnen dat ik met hem begin, want zoveel mogelijkheden hebben we niet voorin. Het meest ideale is dat je ‘m wat vaker laat trainen, maar het is kort dag.”
Patrick Kluivert
Koeman kan nog geen beroep doen op spits Patrick Kluivert. “Hij heeft nog steeds last van zijn rugwervel. Begin volgende week kan hij weer wat doen.” Wel zeer prettig is de terugkeer van middenvelder Ibrahim Afellay en verdediger Alcides. Over Diego Tardelli, die tegen Arsenal voorin in de basis startte, vormde Koeman een realistisch oordeel. “Tardelli heeft harder gewerkt dan ooit, maar aan de bal was het wat minder dan verwacht werd. Er zit absoluut progressie in, maar de vraag is: is dat voldoende om een contract te verdienen. Daar hebben we nog tijd voor, om een beslissing te nemen.”
De poolstreken warmen onder invloed van het broeikaseffect sterker op dan de rest van de wereld, daarom kan ie niks meer hebben.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:10 schreef ganzenherder het volgende:
Voor Brazilianen is het nog enigzins te begrijpen maargoed met een temperatuur boven de 10 graden is het overdreven vind ik. Maaarrrr dat Vayrynen ook zon miet is is best wel lachwekkend, ja in Finland is het nooit koud zeker![]()
![]()
Hij is al bijna 10 jaar in Nederlandquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De poolstreken warmen onder invloed van het broeikaseffect sterker op dan de rest van de wereld, daarom kan ie niks meer hebben.
Ok, dan is het gewoon een mietjequote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:20 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hij is al bijna 10 jaar in Nederland![]()
Kunnen Finnen geen koukleumen zijn?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:10 schreef ganzenherder het volgende:
Voor Brazilianen is het nog enigzins te begrijpen maargoed met een temperatuur boven de 10 graden is het overdreven vind ik. Maaarrrr dat Vayrynen ook zon miet is is best wel lachwekkend, ja in Finland is het nooit koud zeker![]()
![]()
Ja natuurlijk wel maar van een gemiddelde Fin verwacht je natuurlijk niet dat hij een muts aantrekt als het boven de 10 graden isquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Kunnen Finnen geen koukleumen zijn?![]()
1-1.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:14 schreef Dylan Dog het volgende:
Vanavond de moeilijkste van de komende drie competitiewedstrijden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |