Kone uitzwaaien, desnoods persoonlijk naar het vliegveld brengen. Als we 20 miljoen voor die knakker krijgen, is dat dubbel zoveel als we ervoor hebben betaald. Met die 20 miljoen zouden we Alves halen, en anders zou er vast nog wel ergens anders een leuke spits rondlopen die wel naar PSV wil.quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
2 weken voor sluiting van de transfermarkt. Wat zou je doen?
Mijn idee, Koné is niet de spits die we hoopten te halen, bij de eerste de beste kans op een fatsoenlijke afkoopsom meteen verkopen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:31 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Kone uitzwaaien, desnoods persoonlijk naar het vliegveld brengen. Als we 20 miljoen voor die knakker krijgen, is dat dubbel zoveel als we ervoor hebben betaald. Met die 20 miljoen zouden we Alves halen, en anders zou er vast nog wel ergens anders een leuke spits rondlopen die wel naar PSV wil.
hadden we afgelopen dinsdag met alleen Tardelli voorin gespeeldquote:Op donderdag 22 februari 2007 06:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
We hadden hem er naar toe moeten schuppen! En hard! Zo'n bod ga je nooit meer krijgen, het is ondertussen wel duidelijk dat Arouna geen topspits is en de kans dat hij dat nog wordt acht ik erg klein. Ik hoop dat we hem van de zomer kunnen dumpen zonder verlies op 'm te maken, kunnen we eens proberen Alves los te weken in het hoge noorden.
idd Alves koste minder deze winterstop!quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:31 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Kone uitzwaaien, desnoods persoonlijk naar het vliegveld brengen. Als we 20 miljoen voor die knakker krijgen, is dat dubbel zoveel als we ervoor hebben betaald. Met die 20 miljoen zouden we Alves halen, en anders zou er vast nog wel ergens anders een leuke spits rondlopen die wel naar PSV wil.
komt omdat Farfan meestal dan vanuit het centrum moet spelen en Koné de vrije man is.quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:47 schreef mcyodogg het volgende:
Ik ben een Kone-fan. In de grote wedstrijden vaak veel dreigender dan Farfan.
Alves moeten halen in de winterstop, Heerenveen slaat ook echt niet zomaar een bod van 10 miljoen af.quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hadden we afgelopen dinsdag met alleen Tardelli voorin gespeeld![]()
En daarmee beschrijf je meteen zijn grootste makke, hij is vaak alleen maar "dreigend".quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:47 schreef mcyodogg het volgende:
Ik ben een Kone-fan. In de grote wedstrijden vaak veel dreigender dan Farfan.
klopt, hij moest volgens mij in de winterstop iets van 14 miljoen opbrengen. Dan hou je bij verkoop van Koné ineens nog geld over en je hebt een goede spitsquote:Op donderdag 22 februari 2007 13:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Alves moeten halen in de winterstop, Heerenveen slaat ook echt niet zomaar een bod van 10 miljoen af.
Klopt. Vind het toch raar. Hij heeft snelheid, kracht, techniek, hij heeft laten zien dat ie goed kan schieten. Alleen zo weinig met precisie. Als je die volley ook ziet tegen Arsenal, hij doet alles goed, tot z'n schot. In plaatst van die bal vol op goal te rammen, krijg je een rolletje naast.quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En daarmee beschrijf je meteen zijn grootste makke, hij is vaak alleen maar "dreigend".
Thanks, waar heb je die info vandaan?quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:04 schreef dndiek het volgende:
7 net als Farfan
Uit de VI, die hier naast me ligtquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:19 schreef PyTh het volgende:
[..]
Thanks, waar heb je die info vandaan?
die gast in dat stukje rond 0:53... die zou zo uit die Mediamarkt reclame weggelopen kunnen zijn KOPUH KOPUH KOPUHquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:27 schreef Helly het volgende:
[..]
Ik stond er ook tussen.
Het was Editie NL
Alves heeft een heel mooi half jaar achter de rug, maar is dat genoeg om meteen meer dan 10 miljoen voor hem op tafel te leggen?quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd Alves koste minder deze winterstop!
Meer dan 10 miljoen vind ik ook een beetje gortig, maar ik zeg al, ik wil wel eens weten wat Heerenveen had gedaan als we kwamen met een bod van 10 miljoen. Overigens zijn er nog wel andere spitsen te halen als je een budget van 20 miljoen hebt. Erg jammer dat Koné niet wilde...quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:59 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Alves heeft een heel mooi half jaar achter de rug, maar is dat genoeg om meteen meer dan 10 miljoen voor hem op tafel te leggen?
Wat is je bron?quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:14 schreef cultheld het volgende:
Aissati kiest voor Marokko. El Amahdi en zijn vader schijnen een grote rol te hebben gespeeld in zijn keuze.
Diverse Marokkaanse sites melden het, o.a. theatlaslions.com. Daarnaast de Le Matin kranten, die volgens een bezoeker van PN ook als eerst met het nieuws kwamen dat Afellay voor Oranje koos. Met name teamgenoot El Amahdi en de vader van Aissati zouden veel invloed op zijn keuze hebben uitgeoefend.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:21 schreef PyTh het volgende:
[..]
Wat is je bron?
Ik geloof er niet veel van namelijk.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |