Dat laatste was wat minder chiquequote:Op woensdag 21 februari 2007 16:04 schreef ganzenherder het volgende:
Leuk ook trouwens dat zowel Ruudje als Bommel hebben gescoord![]()
Was jammer ja idd, maar Bommel is wel iemand die zo'n dingen helaas nog wel eens doetquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:19 schreef AminBen het volgende:
[..]
Dat laatste was wat minder chique![]()
Zo zo, 20 miljoenquote:Volgens het Eindhovens Dagblad had Arouna Kone in de winterstop de kans om naar Shakthar Donetsk te vertrekken. Die Oekrainse club zou maar liefst 20 miljoen euro over hebben gehad om de spits van PSV te halen. Kone wil echter zelf niet naar Rusland. 'Als ik naar Oekraïne of Rusland ga, is dat het einde van mijn carrière. Ik heb een heel precies doel voor ogen. En dat zijn niet die landen. Ik wil graag nog eens in Spanje of Engeland spelen. PSV is een grote club, speelt in een grote competitie als de Champions League en áls ik wegga is het naar een club die nog groter is."
Was jij die gast die op zo'n tafel stond bij het lempke met dat speakerdingquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:44 schreef WooZ het volgende:
M'n vriendin had gister op 't nieuws ergens gezien dat ze stonden te filmen op Stratum vanaf een balkon, dat had ik zelf ook al gezien alleen stond ik daar dan zelf
Maar ze weet niet meer op welke zender dat wasIemand hier toevallig ook gezien?
ik ben wel in 't lempke geweestquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Was jij die gast die op zo'n tafel stond bij het lempke met dat speakerding![]()
Maar op omroep brabant is wel het een en ander te zien geweest
Ik stond er ook tussen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:44 schreef WooZ het volgende:
M'n vriendin had gister op 't nieuws ergens gezien dat ze stonden te filmen op Stratum vanaf een balkon, dat had ik zelf ook al gezien alleen stond ik daar dan zelf
Maar ze weet niet meer op welke zender dat wasIemand hier toevallig ook gezien?
quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:27 schreef Helly het volgende:
[..]
Ik stond er ook tussen.
Het was Editie NL
Leuk filmpjequote:Op woensdag 21 februari 2007 20:27 schreef Helly het volgende:
[..]
Ik stond er ook tussen.
Het was Editie NL
We hadden hem er naar toe moeten schuppen! En hard! Zo'n bod ga je nooit meer krijgen, het is ondertussen wel duidelijk dat Arouna geen topspits is en de kans dat hij dat nog wordt acht ik erg klein. Ik hoop dat we hem van de zomer kunnen dumpen zonder verlies op 'm te maken, kunnen we eens proberen Alves los te weken in het hoge noorden.quote:
Dit ligt denk ik niet aan PSV, maar aan Koné zelf, die (terecht) geen trek heeft om daar te gaan spelen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 06:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
We hadden hem er naar toe moeten schuppen! En hard! Zo'n bod ga je nooit meer krijgen, het is ondertussen wel duidelijk dat Arouna geen topspits is en de kans dat hij dat nog wordt acht ik erg klein. Ik hoop dat we hem van de zomer kunnen dumpen zonder verlies op 'm te maken, kunnen we eens proberen Alves los te weken in het hoge noorden.
Je kunt hem zo hard schoppen als je wilt, maar het lijkt me logisch dat hij niet bij die club zou willen spelen. Dat kun je hem ook niet kwalijk nemen?quote:Op donderdag 22 februari 2007 06:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
We hadden hem er naar toe moeten schuppen! En hard! Zo'n bod ga je nooit meer krijgen, het is ondertussen wel duidelijk dat Arouna geen topspits is en de kans dat hij dat nog wordt acht ik erg klein. Ik hoop dat we hem van de zomer kunnen dumpen zonder verlies op 'm te maken, kunnen we eens proberen Alves los te weken in het hoge noorden.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 08:50 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Je kunt hem zo hard schoppen als je wilt, maar het lijkt me logisch dat hij niet bij die club zou willen spelen. Dat kun je hem ook niet kwalijk nemen?
En Koné is zeker heel niet onbelangrijk voor PSV. Ook al is het niet altijd even goed. Met zijn snelheid en acties trekt hij veel verdedigers naar zich toe, waardoor andere speler meer ruimte krijgen om iets te doen.
Dat weet ik, maar als ik dit soort berichten lees wordt ik bijna wanhopig. 20 miljoen vangen voor een speler als Koné is gewoon gigantisch cashen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 08:02 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Dit ligt denk ik niet aan PSV, maar aan Koné zelf, die (terecht) geen trek heeft om daar te gaan spelen.
Idd, demn!!quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar als ik dit soort berichten lees wordt ik bijna wanhopig. 20 miljoen vangen voor een speler als Koné is gewoon gigantisch cashen.
En ik ben er van overtuigd dat we mét 20 miljoen en zonder Koné in staat zullen zijn om het elftal beter te maken, waar het uiteindelijk allemaal om gaat.
Ik denk dat die 20 miljoen ook met een korreltje zout genomen moet worden....quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kiezen tussen "wel nuttig" en 20 miljoen is voor mij een duidelijke zaak. Reken maar dat PSV hem had laten gaan als hij zelf weg wou.
Als Koné de grote ster zou zijn, hadden ze 20 miljoen ook nog wel geaccepteerd...quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kiezen tussen "wel nuttig" en 20 miljoen is voor mij een duidelijke zaak. Reken maar dat PSV hem had laten gaan als hij zelf weg wou.
Er komt daar in die regio steeds meer geld beschikbaar om spelers te halen en te betalen, dus het zou best kunnenquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:52 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik denk dat die 20 miljoen ook met een korreltje zout genomen moet worden....
Neem het eens niet met een korreltje zout, wat zou jij dan kiezen. De 20 miljoen pakken of Koné houden?quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:52 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik denk dat die 20 miljoen ook met een korreltje zout genomen moet worden....
Ligt er ook aan op welk moment van de winterstop ze zich gemeld hebbenquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Neem het eens niet met een korreltje zout, wat zou jij dan kiezen. De 20 miljoen pakken of Koné houden?
2 weken voor sluiting van de transfermarkt. Wat zou je doen?quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:04 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ligt er ook aan op welk moment van de winterstop ze zich gemeld hebben
20 miljoen is een bedrag dat je niet zo maar krijgt en met nog 2 weken te gaan zou ik het toch zeker wel overwegen, maar ja niet alleen de club heeft het voor het zeggen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
2 weken voor sluiting van de transfermarkt. Wat zou je doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |