14 toch?quote:
quote:
PSV was te traag om mij een club-card te bezorgen, dus ik zit ook op de bank. Anders had ik samen met een Ajacied in het stadion gezeten.quote:
Vandaag is het ook nog carnaval hoor!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:15 schreef Ofyles2 het volgende:
Gisteren was de laatste carnavalsdag. Ik denk dat ze gewoon open zijn.
Vandaag is het de laatste carnavalsdagquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:15 schreef Ofyles2 het volgende:
Gisteren was de laatste carnavalsdag. Ik denk dat ze gewoon open zijn.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:37 schreef Sh0g het volgende:
Sta ik 2 weken geleden wat plaatjes te schieten tijdens een training van PSV en wat denk je:
ZANGER BOB is PSV fan![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:22 schreef Juweel het volgende:
Spannend hoor vanavond! Ik hoop dat ze een superpotje voetbal laten zien en dan nog winnen ook!
Ik denk niet dat van Persie tegen die tijd al klaar is met die breuk in z'n voet.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:56 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Supervet! Had ik niet verwacht!
Verdediging stond vrij goed, Arsenal heeft geen echte uitgespeelde kans gehad. Aanval was wel erg slecht, met Tardelli als dieptepunt. Koné had te weinig aansluiting, en Culina en Mendez vond ik ook vrij matig (afgezien van de goal natuurlijk). Had veel liever Vayrynen (eerder) gezien.
Hoe dan ook, goed uitgangspunt! Doet van Persie bij de return wel mee?
Helemaal mee eens...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:56 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Verdediging stond vrij goed, Arsenal heeft geen echte uitgespeelde kans gehad. Aanval was wel erg slecht, met Tardelli als dieptepunt. Koné had te weinig aansluiting, en Culina en Mendez vond ik ook vrij matig (afgezien van de goal natuurlijk). Had veel liever Vayrynen (eerder) gezien.
Zeer weinig kans, die is nog wel effe uitgeschakeld.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:56 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Supervet! Had ik niet verwacht! Moet zeggen dat PSV behoorlijk scherp begon, zwakte later natuurlijk wel wat af, maar het was zeker geen slechte wedstrijd.
Hoe dan ook, goed uitgangspunt! Doet van Persie bij de return wel mee?
Tardelli was een ramp. Da Costa wasquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:02 schreef Verbal_Kint het volgende:
aanvallend was t idd niet super nee.
tardelli en culina speelden matig/anoniem en voor kone was t eigenlijk geen doen. idd behoorlijk zonde dat vayrynen niet eerder (in de basis!) werd gebracht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |