Ik denk dat het verstandig is om hem gewoon te sparen. Natuurlijk is hij uitgegroeid tot een belangrijke speler, maar ik denk dat we hem beter in Londen kunnen gebruiken dan tegen Groningen.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ben benieuwd of Afellay tegen Groningen weer kan spelen eigenlijk.
Eerlijk gezegd heb ik liever dat ze zich vooral richten op de competitie.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk dat het verstandig is om hem gewoon te sparen. Natuurlijk is hij uitgegroeid tot een belangrijke speler, maar ik denk dat we hem beter in Londen kunnen gebruiken dan tegen Groningen.
Daar heb je eigenlijk een erg goed punt. De CL winnen we toch niet. Dan kunnen we beter in de achste finales stranden dan in de kwartfinale, met een gevoel dat er meer in had gezeten.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heb ik liever dat ze zich vooral richten op de competitie.
Ik ook niet, maar heb daar niet zo'n problemen mee. Arsenal is normaal gesproken een maatje te groot voor ons en met het bereiken van de tweede ronde hebben we het al goed gedaan. Belangrijker is om aankomend weekend uit te lopen op Ajax of AZ (of allebei!) en kampioen te worden.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:04 schreef cultheld het volgende:
Ik heb er niet veel vertrouwen in.
Valt me nog mee, dat iemand dat nog gaat lezenquote:Op maandag 19 februari 2007 23:50 schreef DuranK het volgende:
Laatst gespeelde wedstrijd: Heracles Almelo - PSV
Datum: 17 Februari 2007
Uitslag: 0-2 (0-0)
Scoreverloop:
0-1 Jefferson Farfan ('74)
1-1 Diego Tardelli ('90+2)
Wat klopt hier niet
Zo zie je maar je OP wordt genadeloos geanalyseerdquote:Op maandag 19 februari 2007 23:52 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Valt me nog mee, dat iemand dat nog gaat lezenMaar goed, het is aangepast.
Das onderhand het enigste wat ik doe in de PSV-topics, dus fouten worden gewoon genadeloos afgestraftquote:Op maandag 19 februari 2007 23:52 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Valt me nog mee, dat iemand dat nog gaat lezenMaar goed, het is aangepast.
Hmm, valt mee, anders was de opmerking dat Pepe Pla verhuurd is aan Levante al wel voorbij gekomen.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:55 schreef knep het volgende:
[..]
Zo zie je maar je OP wordt genadeloos geanalyseerd.
Die opmerking is al een keer voorbij gekomen, alleen is dat de maker van de OP (pascalHeister) nog niet opgevallen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:23 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Hmm, valt mee, anders was de opmerking dat Pepe Pla verhuurd is aan Levante al wel voorbij gekomen.![]()
Ik ben uiteraard in het stadion te vinden vanavond. (West vak K, zoals (bijna) altijd)quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:03 schreef LudoSanders het volgende:
Wie zijn er trouwens allemaal aanwezig vanavond/middag?
Daar ben ik ook bang voor. Heel misschien dat we vandaag weten te winnen, maar over 2 wedstrijden gaan we echt niet door.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:08 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik zeg dat we vanavond zo ongenadig hard op onze kloten krijgen.
Mwah, ik denk dat PSV en Arsenal allebei zeer verdedigend aan de wedstrijd beginnen. 0-0 is voor Arsenal een prima resultaat en voor PSV ook acceptabel zegt Koeman. Uiteindelijk zullen we dan wel met 0-1 verliezen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:08 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik ben er ook, zit ook ergens op westquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:03 schreef LudoSanders het volgende:
Wie zijn er trouwens allemaal aanwezig vanavond/middag?
Onder of boven en welk vak?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:23 schreef knep het volgende:
[..]
Ik ben er ook, zit ook ergens op west.
Hoop dat het niet helemaal de mist ingaat vanavond, ik ga ook nog naar Londen.
Heerlijke uitspraak van je in de wetenschap dat je vaak gelijk hebt.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:08 schreef Dylan Dog het volgende:
Okee, ik zit namelijk ook op west onder, vandaarquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:33 schreef knep het volgende:
Onder, geen idee welk vak, de kaarten liggen nog bij vrienden in Eindhoven.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Selectie bestaat uit 16 man vandaag...
Willen jullie Donald en Anita even lenen?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Selectie bestaat uit 16 man vandaag...
Ehm....quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:58 schreef Bos81 het volgende:
Je mag er toch maar 15 opstellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |