Krijgt hij wel meteen een leuke indruk van de gezellige Nederlandersquote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Why did nobody warn me about the carnival?!! I thought I had entered a nuthouse! The Dutch are barking mad!!
Ik schaam me dood voor dat stelletje mafkezenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Krijgt hij wel meteen een leuke indruk van de gezellige Nederlanders
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:08 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Ik schaam me dood voor dat stelletje mafkezenvolgens mij is dat (met het feit dat alleen ajax - feyenoord een klassieker is) het enige ding waar 010 en 020 het over eens zijn.
Als hij nog een contract voor 3 jaar heeft, zie ik het ook niet echt gebeuren. Maar wat mij betreft is hij natuurlijk van harte welkom!!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Tja, als hij niet teveel kost mag ie van mij best terugkomen, al acht ik het niet waarschijnlijk dat het ook echt gebeurt.
Voetbalhart, nog nooit van gehoord?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:00 schreef denthemen het volgende:
Kezman wil terug naar PSV
Op: 22-02-2007 Op: 13:59 Door: Anne-Willem den Boer
Mateja Kezman, de aanvaller van het Turkse Fenerbahçe, heeft vandaag in het Algemeen Dagblad bekendgemaakt te willen terugkeren bij PSV.
"De enige club waar ik nog een jaar voor wil spelen, is PSV. Ik hou echt van PSV. Die club draag ik nog steeds in m'n hart."
"Ik heb nog wel contact met mensen daar in Eindhoven en in Nuenen, waar we woonden tijdens mijn tijd bij PSV. Die mensen in Holland zijn rustig en makkelijk. Dat vind ik wel lekker."
Kezman heeft nog een verbintenis van 3 jaar met Fenerbahçe, die het vanavond in Alkmaar moeten opnemen tegen AZ voor de UEFA Cup. Vorige week werd het in Istanbul een doelpuntrijk duel (3-3).
http://www.voetbalhart.nl/show_nieuws.php?nieuwsid=2692
Idd van mij mag hij ook terugquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Tja, als hij niet teveel kost mag ie van mij best terugkomen, al acht ik het niet waarschijnlijk dat het ook echt gebeurt.
Misschien wel, maar met andere kwaliteiten. Ik denk dat Kezman een betere afmaker pur sang is. Kezman in de spits met daarom heen Farfan en Konequote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:35 schreef koningdavid het volgende:
Volgens mij zijn Koné en Farfan ook allebei beter dan Kezman.
quote:Koeman in persgesprek: "Zou kunnen dat Farfán begint"
Met Jefferson Farfán, Ibrahim Afellay en Alcides terug aan boord heeft hoofdcoach Ronald Koeman zaterdagavond tegen FC Groningen (aftrap 19.30 uur) meer mogelijkheden dan dinsdag tegen Arsenal. Farfán start misschien zelfs in de basis, zei Koeman op De Herdgang in het persgesprek. “Dat zou kunnen.”
Rentree Farfán
Het trio John de Jong, Csaba Fehér en Michael Reiziger zit nog niet bij de achttienkoppige wedstrijdgroep. Wat betreft De Jong wil Koeman geen druk zetten. “Hij is weer volledig aan het trainen, maar moet dat eerst een goede week lang doen. We willen nergens een al te grote druk op leggen.” De rentree van Jefferson Farfán geeft Koeman in aanvallend opzicht meer keuze. “Het zou kunnen dat ik met hem begin, want zoveel mogelijkheden hebben we niet voorin. Het meest ideale is dat je ‘m wat vaker laat trainen, maar het is kort dag.”
Patrick Kluivert
Koeman kan nog geen beroep doen op spits Patrick Kluivert. “Hij heeft nog steeds last van zijn rugwervel. Begin volgende week kan hij weer wat doen.” Wel zeer prettig is de terugkeer van middenvelder Ibrahim Afellay en verdediger Alcides. Over Diego Tardelli, die tegen Arsenal voorin in de basis startte, vormde Koeman een realistisch oordeel. “Tardelli heeft harder gewerkt dan ooit, maar aan de bal was het wat minder dan verwacht werd. Er zit absoluut progressie in, maar de vraag is: is dat voldoende om een contract te verdienen. Daar hebben we nog tijd voor, om een beslissing te nemen.”
De poolstreken warmen onder invloed van het broeikaseffect sterker op dan de rest van de wereld, daarom kan ie niks meer hebben.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:10 schreef ganzenherder het volgende:
Voor Brazilianen is het nog enigzins te begrijpen maargoed met een temperatuur boven de 10 graden is het overdreven vind ik. Maaarrrr dat Vayrynen ook zon miet is is best wel lachwekkend, ja in Finland is het nooit koud zeker![]()
![]()
Hij is al bijna 10 jaar in Nederlandquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De poolstreken warmen onder invloed van het broeikaseffect sterker op dan de rest van de wereld, daarom kan ie niks meer hebben.
Ok, dan is het gewoon een mietjequote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:20 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hij is al bijna 10 jaar in Nederland![]()
Kunnen Finnen geen koukleumen zijn?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:10 schreef ganzenherder het volgende:
Voor Brazilianen is het nog enigzins te begrijpen maargoed met een temperatuur boven de 10 graden is het overdreven vind ik. Maaarrrr dat Vayrynen ook zon miet is is best wel lachwekkend, ja in Finland is het nooit koud zeker![]()
![]()
Ja natuurlijk wel maar van een gemiddelde Fin verwacht je natuurlijk niet dat hij een muts aantrekt als het boven de 10 graden isquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Kunnen Finnen geen koukleumen zijn?![]()
1-1.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:14 schreef Dylan Dog het volgende:
Vanavond de moeilijkste van de komende drie competitiewedstrijden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |