Wist niet eens dat hij al van plan was die beslissing te nemen. Jammer dat hij Afellay niet volgt, maar het is zijn eigen keuze...quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
Diverse Marokkaanse sites melden het, o.a. theatlaslions.com. Daarnaast de Le Matin kranten, die volgens een bezoeker van PN ook als eerst met het nieuws kwamen dat Afellay voor Oranje koos. Met name teamgenoot El Amahdi en de vader van Aissati zouden veel invloed op zijn keuze hebben uitgeoefend.
In diverse Marokkaanse media verscheen ook het nieuws dat Ibrahim voor Marokko zou kiezen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
Diverse Marokkaanse sites melden het, o.a. theatlaslions.com. Daarnaast de Le Matin kranten, die volgens een bezoeker van PN ook als eerst met het nieuws kwamen dat Afellay voor Oranje koos. Met name teamgenoot El Amahdi en de vader van Aissati zouden veel invloed op zijn keuze hebben uitgeoefend.
Inmiddels ook op voetbalprimeur.nl Op z'n hyve (mocro9.hyves.nl) zie ik echter nog geen felicitaties staan, al vermoed ik dat ie z'n krabbels privé heeft gehoudenquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:38 schreef PyTh het volgende:
[..]
In diverse Marokkaanse media verscheen ook het nieuws dat Ibrahim voor Marokko zou kiezen.
Kan me niet voorstellen dat hij op dit moment zo'n keuze gaat maken, zeker met het jeugd WK in het vooruitschiet.
Die Ismail is 25 cultheldquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:42 schreef cultheld het volgende:
[..]
Inmiddels ook op voetbalprimeur.nl Op z'n hyve (mocro9.hyves.nl) zie ik echter nog geen felicitaties staan, al vermoed ik dat ie z'n krabbels privé heeft gehouden.
Hoe kom je er bij?quote:
Nu ben ik geen 'hyver' maar, volgens mij slaat die 25 op zn aanta;l vrienden. Anders zou Arvid veel te oud zijn om nog profvoetballer te zijnquote:
Wij in de jaren '70 wel eerste maar niet enige, dus dat hebben we nog tegoed.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:46 schreef mcyodogg het volgende:
Wat maakt dat nou weer uit? Omdat PSV de enige was in de jaren 80 en Ajax de enige in de jaren 90?
Nee, ik hoop dat jullie 20 jaar lang geen CL meer spelen en PSV hem in die tijd minstens 10 keer wint.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:42 schreef BiMeWet het volgende:
Jongens, succes in de Champions League.Hoop dat jullie vér komen voor de puntjes die we toebedeeld krijgen van derr uefa, maar winnen gun ik dan weer net niet. Vanaf 2011 mogen jullie 'm hebben, maar ik wil dit decennium nog even de enige club zijn met een europese prijs.
Deal?
Ajax won in 1987 de Europacup IIquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:46 schreef mcyodogg het volgende:
Wat maakt dat nou weer uit? Omdat PSV de enige was in de jaren 80 en Ajax de enige in de jaren 90?
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Why did nobody warn me about the carnival?!! I thought I had entered a nuthouse! The Dutch are barking mad!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |