Als ik dat had geweten had me dat zo veel frustratie bespaard. Vond het al vreemd dat hij niet speelde.quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:58 schreef mcyodogg het volgende:
Kluivert is geblesseerd
Dank je Hou. Jullie ook succes donderdagquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:34 schreef Houniet het volgende:
gefeliciteerd
Thanx man! Was echt veeeeetquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:37 schreef vitessezuid113 het volgende:
Gefeli PSV supporters![]()
Gomes
![]()
Mendez![]()
De eerste chinees die die CL speelt![]()
Wat is deze nou weerquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:37 schreef Sh0g het volgende:
Sta ik 2 weken geleden wat plaatjes te schieten tijdens een training van PSV en wat denk je:
ZANGER BOB is PSV fan![]()
[afbeelding]
Ik ben net ook terug ik heb ook zitten ergeren aan Tardelli maar GOMESquote:Op woensdag 21 februari 2007 01:05 schreef leolinedance het volgende:
Echt zoooo een vette afsluiting van carnaval! Kom net uit het stadion, en ben nog na aan het shaken![]()
Over de match:
De uitschieters:
Gomes, een ware held
Kromkamp en Alex waren erg goed
Mendez speelde zeer redelijk![]()
Tardelli was waardeloos![]()
Koné heeft gedaan wat hij kon doen, heeft zich helemaal de ziekte ingelopen volgens mij. Meer kon hij niet doen. Hulde daarvoor!![]()
Een goede pot uiteindelijk. Na de 1e 20 minuten had ik de hoop een beetje opgegeven. Maar na zeer goed verdedigend en vooral keeperswerk begon ik toch vertrouwen te krijgen. De 2e helft zijn we niet echt meer in de problemen gekomen volgens mij. En daarom denk ik dan ook dat we met een (relatief) gerust hart af kunnen reizen voor de return
ik nietquote:Op woensdag 21 februari 2007 01:20 schreef the_legend_killer het volgende:
Het leuke is dat bijna 80% riep dat PSV kansloos is.
quote:
80% is niet iedereen.quote:
En zo is het!quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:22 schreef LudoSanders het volgende:
Net terug vanuit stadion, wat een geweldige dag!
Gomes, Da Costa, Alex, ach het gehele team, wat een helden.
quote:@clockwork. I should have listened to you about PSV. They were tougher than i thought. Much tougher.
Never underestimate Ajax or PSV. Rule of football
The thing is, this is PSV biggest game of the season. Therefore they have been getting ready for this game all season. This was their cup final. Wheras for us it was just another game, even though it was last 16 of the CL, because we have played so many big games recentely. Therefore, PSV were better equipped to play this game than us, both mentally and physically.
PSV could be good outsiders to win it this season. Koeman is top class tactically
Also there was a new James Bond.
We where poor but you cant take the win away from PSV. They won it with there very good defending. They can defend very well. Also their midfielders are experienced with a real athlete in Mendez. They have the quality no doubt. Their goal keeper, defense, midfield and strike force look good and they will have Farfan back aswell Shocked
Alex and that young portugese guy is one mean centre defense.
I think that comment about PSV not being good enough will come back to haunt you.
LOL da costa was just okay but alex did look like a very mobile defender for a guy of his size. and he's pretty good at man-marking too.
the tank buster?
he's more like the godzilla slayer if you ask me
Vet manquote:Op woensdag 21 februari 2007 01:36 schreef paultjuhhh het volgende:
quotes van het Arsenal forum :
[..]
klopt, 53 in de EC1, 14 in de EC2, 32 in de UEFA Cup en eentje in de ESC.quote:Op woensdag 21 februari 2007 02:30 schreef mcyodogg het volgende:
100ste Europese overwinning voor PSV overigens![]()
the godzilla slayer klinkt zelf beter dan de tankquote:Op woensdag 21 februari 2007 01:36 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Godzilla Slayerquote:Op woensdag 21 februari 2007 01:36 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |