Culina vond ik juist matig, soms te traag was rijp voor een wisselquote:Op woensdag 21 februari 2007 00:35 schreef the_legend_killer het volgende:
Mendez speeld eniet eens zo goed, maar puike goal.
Culina vond ik sterk spelen
Simons was weer van ontschatbare waarde en da Costa
Arsenal speelde voor de overwinning en thuis zullen ze dat ook doen.
Als PSV net zoals vandaag speelt dan halen ze zeker de volgende ronde
Maar wat ik zo allemaal zie d elaatste weken.
Aissaiti had zeker niet onder gedaan aan Mendez en Culina...
Vond ik ook ja. En Tardelli was helemaal een drama gisteren.quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:22 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Culina vond ik juist matig, soms te traag was rijp voor een wissel
quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:36 schreef paultjuhhh het volgende:
quotes van het Arsenal forum :
[..]
Never underestimate Ajax or PSV. Rule of football
quote:Wenger: thuisclub speelde te negatief
Arsene Wenger was na afloop weinig positief over PSV. "Ze starten de wedstrijd om voor de 0-0 te gaan. Na het doelpunt, gingen ze zelfs nog meer verdedigen. Maar iemand moet het spel toch maken?"
Die gast heeft volgens mij echt een schijthekel aan PSV, altijd moet PSV het bij hem ontgeldenquote:Op woensdag 21 februari 2007 09:54 schreef Lemming22 het volgende:
Fantastische wedstrijd! Had dit nooit verwacht natuurlijk, maar ons niveau was behoorlijk hoog! Lekker scherp, goed verdedigd, slimme tactische zet van Koeman trouwens, vreemd dat ik daar nog niemand over heb gehoord, en dan ook nog de volgende uitspraak van Wenger na afloop om het feestje compleet te maken:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat is het toch een scherpe analyticus als hij verliest he, misschien moet ie eens met Louis gaan praten![]()
klikquote:Op woensdag 21 februari 2007 10:04 schreef pascalheister het volgende:
waar staat dat van Wenger? lijkt me sterk dat ie dat gezegd heeft
Nou ja, hij heeft natuurlijk volkomen gelijk in wat ie zegt. Maar wat verwacht hij dan, dat we de rode loper voor Henry uitleggen en 50 voor de goal verdedigen? Gezien de kwaliteitsverschillen vind ik niet dat je het PSV kwalijk kan nemen dat ze zo defensief speelden. Ik vind het ook altijd een kutsmoes voor een slecht resultaat....quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:06 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Die gast heeft volgens mij echt een schijthekel aan PSV, altijd moet PSV het bij hem ontgelden![]()
Ik vond het nog wel mee vallen.. vooral de 2e helft kwam PSV aardig los... tja dat we voorin niet veel bijzonders hadden lag meer aan het spitsen probleemquote:Op woensdag 21 februari 2007 10:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou ja, hij heeft natuurlijk volkomen gelijk in wat ie zegt. Maar wat verwacht hij dan, dat we de rode loper voor Henry uitleggen en 50 voor de goal verdedigen? Gezien de kwaliteitsverschillen vind ik niet dat je het PSV kwalijk kan nemen dat ze zo defensief speelden. Ik vind het ook altijd een kutsmoes voor een slecht resultaat....
Tot de voorsprong werd er nog aardig gevoetbald ja, daarna kwamen we er alleen nog maar af en toe uit. Meestal was het gewoon bal wegtrappen en Arsenal weer laten komen. Maar zoals ik al zeg, niks mis mee tegen Arsenal.quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:35 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik vond het nog wel mee vallen.. vooral de 2e helft kwam PSV aardig los... tja dat we voorin niet veel bijzonders hadden lag meer aan het spitsen probleem
The Sunquote:'PSV speelde als team met moeder aller katers'
21/2/2007 10:02
De Engelse media verbaasden zich over de nederlaag van Arsenal bij PSV. De Eindhovenaren kunnen ondanks het knappe resultaat op weinig sympathie rekenen.
'In de 99 duels in Europa's belangrijkste competitie kwam Arsenal nooit een tegenstander tegen met zulke povere ambities in een wedstrijd voor eigen publiek', sneerde boulevardkrant The Sun naar de insteek van de ploeg van Ronald Koeman. 'Zijn ploeg speelde alsof het bijkwam van de moeder aller katers.'
The Guardian haalde aan dat Arsenal eenvoudig als feestvarken Brabant had kunnen verlaten. 'Het overwicht was overduidelijk, maar de losbandigheid in de afwerking kwam Arsenal duur te staan. Als het zijn kansen had benut, zou Arsenal het Eindhovense carnaval vierend hebben afgesloten.' De goal van Edison Méndez was de Londenaren namelijk zelf aan te rekenen. 'Hij kreeg absurd veel tijd en ruimte.'
De BBC zag in het verslag op de website dat Arsenal compleet van de kaart was door de 1-0. 'Arsenal raakte in paniek, iedere pass ging verkeerd. De verbijstering was zo groot dat Philippe Senderos een nutteloze handsbal maakte.'
The Times ziet Arsenal ondanks de flater een goede kans maken alsnog te overleven in de Champions League. 'Voor de meegereisde Arsenal-fans was het een groot contrast met vorig jaar, toen hun ploeg met 1-0 won uit tegen Real Madrid. (…) Toch kunnen ze moet putten uit Arsenals comeback-kwaliteiten. Het heeft dit seizoen al veertien keer gelijke spelen of zeges behaald terwijl ze leken te gaan verliezen.'
bron: VI.nl
Ze kunnen zeggen wat ze willen maar PSV weet wat het heeft. Het heeft geen elftal wat inginieus kan voetballen of dergelijke. Ze verdedigen prima en maken er geen spektakel van om met 3-1 onder te gaan of zo. Als jeverwacht dat PSV er een voetbalwedstrijd van gaat maken wie het beste voetbal heeft dan legt PSV het in 99 van d e100 kee rhet af tegen Arsenal wat ieder talent kan opkopen met hun budget.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |