abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46516974
Gefeliciteerd. Knappe overwinning.
  woensdag 21 februari 2007 @ 08:42:46 #152
147000 DenniZZ
Mr. Mojo Risin
pi_46517120
PSV'ers gefeliciteerd

Jullie zijn de cliub van Nederland en die omsterdommers lekker niet.
"If you harbor a terrorist, if you support a terrorist, if you feed a terrorist, you're just as guilty as the terrorists." - US President George W Bush
pi_46517677
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 00:35 schreef the_legend_killer het volgende:
Mendez speeld eniet eens zo goed, maar puike goal.

Culina vond ik sterk spelen
Simons was weer van ontschatbare waarde en da Costa

Arsenal speelde voor de overwinning en thuis zullen ze dat ook doen.
Als PSV net zoals vandaag speelt dan halen ze zeker de volgende ronde

Maar wat ik zo allemaal zie d elaatste weken.
Aissaiti had zeker niet onder gedaan aan Mendez en Culina...
Culina vond ik juist matig, soms te traag was rijp voor een wissel
pi_46517700
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 09:22 schreef pascalheister het volgende:

[..]

Culina vond ik juist matig, soms te traag was rijp voor een wissel
Vond ik ook ja. En Tardelli was helemaal een drama gisteren.
pi_46518090
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 01:36 schreef paultjuhhh het volgende:
quotes van het Arsenal forum :
[..]

Never underestimate Ajax or PSV. Rule of football
.

Maar goed, toch netjes van jullie hoor. Culina vond ik ook juist minder, aantal domme acties zoals dat hakje bijvoorbeeld.
Secrets never die. Only people.
  woensdag 21 februari 2007 @ 09:51:32 #156
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_46518222
Ik ben zo gaar als een Aap.
Wat een wedstrijd, wat een beleving, wat een strijd.

Ik heb gisteren genoten, vooral van de 2e helft.

Op naar London baby!
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  woensdag 21 februari 2007 @ 09:54:26 #157
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_46518302
Fantastische wedstrijd! Had dit nooit verwacht natuurlijk, maar ons niveau was behoorlijk hoog! Lekker scherp, goed verdedigd, slimme tactische zet van Koeman trouwens, vreemd dat ik daar nog niemand over heb gehoord, en dan ook nog de volgende uitspraak van Wenger na afloop om het feestje compleet te maken:
quote:
Wenger: thuisclub speelde te negatief

Arsene Wenger was na afloop weinig positief over PSV. "Ze starten de wedstrijd om voor de 0-0 te gaan. Na het doelpunt, gingen ze zelfs nog meer verdedigen. Maar iemand moet het spel toch maken?"

Wat is het toch een scherpe analyticus als hij verliest he, misschien moet ie eens met Louis gaan praten
pi_46518512
waar staat dat van Wenger? lijkt me sterk dat ie dat gezegd heeft
pi_46518560
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 09:54 schreef Lemming22 het volgende:
Fantastische wedstrijd! Had dit nooit verwacht natuurlijk, maar ons niveau was behoorlijk hoog! Lekker scherp, goed verdedigd, slimme tactische zet van Koeman trouwens, vreemd dat ik daar nog niemand over heb gehoord, en dan ook nog de volgende uitspraak van Wenger na afloop om het feestje compleet te maken:
[..]

Wat is het toch een scherpe analyticus als hij verliest he, misschien moet ie eens met Louis gaan praten
Die gast heeft volgens mij echt een schijthekel aan PSV, altijd moet PSV het bij hem ontgelden

Arsenal was gewoon favoriet en 0-0 was ook een redelijke uitslag geweest en als het dan ook nog 1-0 wordt wil je die stand al helemaal vasthouden
Patat Friet
pi_46518581
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 10:04 schreef pascalheister het volgende:
waar staat dat van Wenger? lijkt me sterk dat ie dat gezegd heeft
klik
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_46518644
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 10:06 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Die gast heeft volgens mij echt een schijthekel aan PSV, altijd moet PSV het bij hem ontgelden
Nou ja, hij heeft natuurlijk volkomen gelijk in wat ie zegt. Maar wat verwacht hij dan, dat we de rode loper voor Henry uitleggen en 50 voor de goal verdedigen? Gezien de kwaliteitsverschillen vind ik niet dat je het PSV kwalijk kan nemen dat ze zo defensief speelden. Ik vind het ook altijd een kutsmoes voor een slecht resultaat....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 21 februari 2007 @ 10:19:42 #162
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_46518840
Arsene Wanker is gewoon een jankzak pur sang, niks meer en niks minder.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  woensdag 21 februari 2007 @ 10:35:24 #163
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_46519155
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 10:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Nou ja, hij heeft natuurlijk volkomen gelijk in wat ie zegt. Maar wat verwacht hij dan, dat we de rode loper voor Henry uitleggen en 50 voor de goal verdedigen? Gezien de kwaliteitsverschillen vind ik niet dat je het PSV kwalijk kan nemen dat ze zo defensief speelden. Ik vind het ook altijd een kutsmoes voor een slecht resultaat....
Ik vond het nog wel mee vallen.. vooral de 2e helft kwam PSV aardig los... tja dat we voorin niet veel bijzonders hadden lag meer aan het spitsen probleem

Maar wat Pyth zeg... wat een beleving.. jammer dat ik er niet bij was... (wel beter voor mijn hart )
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_46519357
Goede pot

Jullie hebben echt een wereldkeeper
Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
pi_46519430
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 10:35 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Ik vond het nog wel mee vallen.. vooral de 2e helft kwam PSV aardig los... tja dat we voorin niet veel bijzonders hadden lag meer aan het spitsen probleem
Tot de voorsprong werd er nog aardig gevoetbald ja, daarna kwamen we er alleen nog maar af en toe uit. Meestal was het gewoon bal wegtrappen en Arsenal weer laten komen. Maar zoals ik al zeg, niks mis mee tegen Arsenal.
  woensdag 21 februari 2007 @ 11:07:48 #166
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_46519859
quote:
'PSV speelde als team met moeder aller katers'

21/2/2007 10:02

De Engelse media verbaasden zich over de nederlaag van Arsenal bij PSV. De Eindhovenaren kunnen ondanks het knappe resultaat op weinig sympathie rekenen.
'In de 99 duels in Europa's belangrijkste competitie kwam Arsenal nooit een tegenstander tegen met zulke povere ambities in een wedstrijd voor eigen publiek', sneerde boulevardkrant The Sun naar de insteek van de ploeg van Ronald Koeman. 'Zijn ploeg speelde alsof het bijkwam van de moeder aller katers.'

The Guardian haalde aan dat Arsenal eenvoudig als feestvarken Brabant had kunnen verlaten. 'Het overwicht was overduidelijk, maar de losbandigheid in de afwerking kwam Arsenal duur te staan. Als het zijn kansen had benut, zou Arsenal het Eindhovense carnaval vierend hebben afgesloten.' De goal van Edison Méndez was de Londenaren namelijk zelf aan te rekenen. 'Hij kreeg absurd veel tijd en ruimte.'

De BBC zag in het verslag op de website dat Arsenal compleet van de kaart was door de 1-0. 'Arsenal raakte in paniek, iedere pass ging verkeerd. De verbijstering was zo groot dat Philippe Senderos een nutteloze handsbal maakte.'

The Times ziet Arsenal ondanks de flater een goede kans maken alsnog te overleven in de Champions League. 'Voor de meegereisde Arsenal-fans was het een groot contrast met vorig jaar, toen hun ploeg met 1-0 won uit tegen Real Madrid. (…) Toch kunnen ze moet putten uit Arsenals comeback-kwaliteiten. Het heeft dit seizoen al veertien keer gelijke spelen of zeges behaald terwijl ze leken te gaan verliezen.'

bron: VI.nl
The Sun
pi_46520046
Gefeliciteerd.. ben best trots op jullie en een beetje jaloers moet ik eerlijk zeggen. Wat een inzet En echt helemaal uitgemolken en eruit gehaald wat erin zat. Misschien wel meer dan dat.
pi_46520110
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 11:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

The Sun
Ze kunnen zeggen wat ze willen maar PSV weet wat het heeft. Het heeft geen elftal wat inginieus kan voetballen of dergelijke. Ze verdedigen prima en maken er geen spektakel van om met 3-1 onder te gaan of zo. Als jeverwacht dat PSV er een voetbalwedstrijd van gaat maken wie het beste voetbal heeft dan legt PSV het in 99 van d e100 kee rhet af tegen Arsenal wat ieder talent kan opkopen met hun budget.
pi_46520126
Het werkt toch en PSV wint, dan heb je het gewoon beter gedaan dan je eigen club, Arsene.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  woensdag 21 februari 2007 @ 11:16:59 #170
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_46520143
Wat een huillies daar zeg.

PSV speelde het gewoon slim uit, haast italiaans. Dan moet oppergod Henry er maar gewoon 2 maken toch?

Netjes gedaan, helaas .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 21 februari 2007 @ 11:23:27 #171
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_46520300

pi_46520355
Wat een mongool die Wenger
Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
  woensdag 21 februari 2007 @ 11:26:21 #173
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_46520382
Boos zijn omdat de tegenstander het slimmer speelt dan jij .

Wat een kneus zeg....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 21 februari 2007 @ 11:26:26 #174
147000 DenniZZ
Mr. Mojo Risin
pi_46520383
Slechte verliezer

Lijkt ten kate wel.
"If you harbor a terrorist, if you support a terrorist, if you feed a terrorist, you're just as guilty as the terrorists." - US President George W Bush
pi_46520452
hahahha... slechte verliezer
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')