Voor de volgende TS: http://wiki.fok.nl/index.php/AKQSC Hier vind je de lay-out .Om AKQ goed te krijgen: eerst bewerken klikken, dan pas kopiėren. Denk er ook aan om het vorige topic toe te voegen en de lay-out toch nog even te controlerenquote:
ik ga dat SUB weghalen. Anders leest niemand datquote:Op maandag 19 februari 2007 15:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Voor de volgende TS: http://wiki.fok.nl/index.php/AKQSC Hier vind je de lay-out .Om AKQ goed te krijgen: eerst bewerken klikken, dan pas kopiėren. Denk er ook aan om het vorige topic toe te voegen en de lay-out toch nog even te controleren
![]()
Gaat het goed met je liedje? Doe je ook een liedbewerking? Met instrumenten?quote:
Ja!quote:Op maandag 19 februari 2007 15:35 schreef Soempie het volgende:
Gaat het goed met je liedje? Doe je ook een liedbewerking? Met instrumenten?
jaquote:Op maandag 19 februari 2007 15:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja!Heb net mijn lesvoorbereidingsformulier klaar. Ik ga zo naar een vriendin om haar blokfluit te lenen
![]()
En ik doe met veel bewegingen erbij... Vinden de kindertjes wel leuk denk ik!![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 15:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
japast ook wel bij het liedje, tenminste als het het liedje is dat ik in m'n hoofd heb. En instrumenten natuurlijk ook: fanfare
Ik ben klaar voor morgen![]()
Tot later!
![]()
veel plezier vanavond! Groetjes aan Asmo en succes met de quiz.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:43 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ik ga ook zo afsluiten, beetje op tijd weg van werk
![]()
Thanks, zal ik doen. En natuurlijk ook groetjes aan MaJo?quote:Op maandag 19 februari 2007 15:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
veel plezier vanavond! Groetjes aan Asmo en succes met de quiz.![]()
Oh, ik zei Asmo, omdat ik hem al heel lang niet meer hier heb gezien. Maar MaJo mag je ook de groetjes doen natuurlijk.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:45 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Thanks, zal ik doen. En natuurlijk ook groetjes aan MaJo?
Moet jij niet werken vandaag?quote:Op maandag 19 februari 2007 15:45 schreef iamredleader het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 februari 2007 15:29 schreef Nembrionic het volgende:
okay..nu ben ik echt weg...
Ben ook op werk, jij dan?quote:Op maandag 19 februari 2007 15:48 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Moet jij niet werken vandaag?
Yupquote:Op maandag 19 februari 2007 15:57 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
heerlijk aan het werken. Zie je dat dan niet?
Hoezo?quote:Op maandag 19 februari 2007 15:57 schreef Nesle het volgende:
Ik heb het vorige topic nog niet doorgelezen, maar miste er nog iemand in de OP?
Wat zijn jouw werkuren dan??quote:Op maandag 19 februari 2007 15:45 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik ging gisteren weg, maar wist toen nog niet zeker of iedereen er wel in stondquote:
SaskiaR en het is een vledermuisquote:Op maandag 19 februari 2007 16:20 schreef Homdeck het volgende:
[afbeelding]
wie is dit? ik heb mn bril niet op
Ah okquote:Op maandag 19 februari 2007 16:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
SaskiaR en het is een vledermuis
Ik ben meestal rond 08:00 op kantoor, en werk tot 17:00. Normaliter. Maar dat weerhoudt mij er niet van af en toe hier te zijnquote:
Ben je dan weer 2 weken weg van Fok!?quote:Op maandag 19 februari 2007 17:15 schreef Nesle het volgende:
verdorie hee, mn tentamens zijn er alweer over 3 weken![]()
Neh, ik begin nu wat eerder aan mn berg hw. Loop nu ook gwn bij enzoquote:Op maandag 19 februari 2007 17:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ben je dan weer 2 weken weg van Fok!?![]()
Ja van 1-3 vwo lukte dat bij mij ook nog wel. Maar nu krijgen we zo maf veel huiswerkquote:Op maandag 19 februari 2007 17:31 schreef DiviFilius het volgende:
dag van te voren beginnen werkte voor mij altijd
maar is niet aan te raden..
Nooit leren werkte bij mij altijdquote:Op maandag 19 februari 2007 17:31 schreef DiviFilius het volgende:
dag van te voren beginnen werkte voor mij altijd
maar is niet aan te raden..
in de OPquote:Op maandag 19 februari 2007 19:50 schreef Nesle het volgende:
waar in?
ZIE ik WIST dat we mensen waren vergetenquote:
Mijn verknipte geest is niet in 1 plaatje te vangen.....quote:Op maandag 19 februari 2007 20:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Mark_V jij een plaatje?
jullie hadden toch nooit echt ruzie? Ik vond het altijd heel grappig om jullie gesprekken te volgenquote:Op maandag 19 februari 2007 20:45 schreef Mark_V het volgende:
Je kan Mark, the awesome dude from hell, er ook nog bijzetten. Sta ik er toch een beetje bij
Ik had net een topic geopend in een ander subforum..... reageert LIENEKIEN opeens, en toen realiseerde ik me opeens dat ze al 100 jaar neit meer in de AKQ is geweest. Weet iemand waarom? Zelf reageerde ze met: "daarom niet", echt weer zo'n lienekien opmerking.....
Wel jammer, ik vond haar altijd wel tof, ook al hadden we altijd ruzie....
Ik heb trouwens 100 euro van mijn ouders gehad.....![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben opgestaan van het zwarte zaad![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 21:11 schreef RoofingBurner het volgende:
In mijn ogen was dat ware liefde
Wrong topic dudequote:Op maandag 19 februari 2007 21:21 schreef Consigliere het volgende:
wie durft de laatste post aan:P
Ja, het was weer oude-tijden herleven, AKQ+Lienekien=TOF!quote:Op maandag 19 februari 2007 21:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
jullie hadden toch nooit echt ruzie? Ik vond het altijd heel grappig om jullie gesprekken te volgenOok weer in je 'hoe voorkom ik griep- topic'
![]()
![]()
Ja sorry, ik moest snel een plaatje vinden anders kwam ik er niet in...en toen lukte resizen niet en toen was het een beetje donker uitgevallen en te laat om nog een ander plaatje te vindenquote:Op maandag 19 februari 2007 16:20 schreef Homdeck het volgende:
[afbeelding]
wie is dit? ik heb mn bril niet op
ah vandaar. ik had je nog niet herkendquote:Op maandag 19 februari 2007 21:28 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Ja sorry, ik moest snel een plaatje vinden anders kwam ik er niet in...en toen lukte resizen niet en toen was het een beetje donker uitgevallen en te laat om nog een ander plaatje te vinden![]()
Ik zal morgen even verder prutsen, en dan de laatste ava's erinzetten. Saskia je kan dus nog een andere als je dat wilquote:Op maandag 19 februari 2007 21:21 schreef Homdeck het volgende:
nog wat suggesties:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb niet voor @#$@#$ een ava genomenquote:Op maandag 19 februari 2007 21:31 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik zal morgen even verder prutsen, en dan de laatste ava's erinzetten. Saskia je kan dus nog een andere als je dat wil
Maar moet nu echt even een sollicitatiebrief maken![]()
Wat bedoel je met dat *@#@#?quote:Op maandag 19 februari 2007 21:32 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik heb niet voor @#$@#$ een ava genomen
Maar mooi gedaan hoor Nesle![]()
![]()
Iets wat niet voor minderjarige oortjes bestemd isquote:Op maandag 19 februari 2007 21:34 schreef Nesle het volgende:
[..]
Wat bedoel je met dat *@#@#?
Ik ga jou er toch ook bij inzetten morgen![]()
Hahaquote:Op maandag 19 februari 2007 21:35 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Iets wat niet voor minderjarige oortjes bestemd is
Maar top![]()
@#$#@$ Neslequote:Op maandag 19 februari 2007 21:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee, je moet er vier achter elkaar
Tja, ze hadden niet (via brief ofzo) gemeld dat mijn stufi was afgelopen en dat ik die kaart moest inleveren, krijg ik opeens aan het einde van de maand een boete wegens onterecht bezit.....quote:Op maandag 19 februari 2007 21:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Auw, dįt is zuur.
Heb ik ook ooit gehad. Stufi tijdelijk stop gezet, maar helemaal vergeten die kaart in te leveren! 3 × 68 euro aan m'n broek... dat doet pijn als je toch al bijna failliet bent.
quote:Op maandag 19 februari 2007 21:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt, jij bent het kleine meisje dat we de schuld kunnen geven. Je hebt toch geen weerwoord want je bent de jongste
Papa op de bus/trein?quote:Op maandag 19 februari 2007 21:45 schreef Nesle het volgende:
Ik mag het hele jaar vrij reizen, en dat doe ik al mn hele leven![]()
Nee je hebt normaal gesproken maar 7 jaar recht op OV..... en dat was toen dus afgelopenquote:Op maandag 19 februari 2007 21:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Gaat dat over vorig jaar dan? Of heb je je OV nu nog steeds?
Hehe dat zijn dure grapjes. Ik heb ook altijd van die dingenquote:Op maandag 19 februari 2007 21:43 schreef Mark_V het volgende:
Grrrr, ik krijg een boete omdat ik mijn OV-jaarkaart te laat heb ingeleverd..... mag ik even 136 euro gaan lappen....
Return to het zwarte zaad
Papa eerst bij spoorwegpolitie en nu bij KLPDquote:
quote:Op maandag 19 februari 2007 21:44 schreef Jojoortje het volgende:
Als ik even tussendoor mag...
Hoe doe je de lage D op de blokfluit??![]()
Tja, het is wel raak bij mij de laatste tijd... tijdens mijn wintersport kwam er een gerechtelijk bevel binnen van de deurwaarder, dat we een huurachterstand hadden. Heeft mijn huisgenoot dat gewoon betaald, zonder te klagen bij de woningstichting. Ze hebben namelijk helemaal geen herinnering gestuurd en daarbij valt het mislukken van automatische incasso nog helemaal onder het begrip "transactievoorstel". We hebben dus nog niet eens 1 rekening gekregen, krijgen we al een deurwaarder....quote:Op maandag 19 februari 2007 21:46 schreef erkel het volgende:
[..]
Hehe dat zijn dure grapjes. Ik heb ook altijd van die dingenBetaal consistent acceptgiro's te laat, waardoor ik net geen deurwaarder op de stoep krijg, maar wel leuke boetes mag betalen
![]()
Leuk tv-avondje trouwens. Eerst DWDD, zonet Holland Sport en straks Voetbal Insite![]()
nee johquote:Op maandag 19 februari 2007 21:49 schreef Yurithemaster het volgende:
Moet je je oude ov van vorig jaar inleveren?![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 21:22 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ja, het was weer oude-tijden herleven, AKQ+LienekLien=TOF!
Hoe kan dat zo hoog oplopen?? nooit eerder bericht van gehad?quote:Op maandag 19 februari 2007 21:51 schreef Homdeck het volgende:
ik mocht vorig jaar trouwens 700 į 800 ofzo ophoesten wegens het onterecht hebben van een OV in 2003.
en ik verwacht er ook nog 1 voor 2004quote:Op maandag 19 februari 2007 21:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is ook erg prettig ja, dat ze daar zo laat nog mee komen..
Ja sopraanblokfluit... Zo'n simpele ja! Met 8 gaatjes in totaal. 7 boven en 1 onder. Oke, laatste gaatje open... Thanks!!quote:Op maandag 19 februari 2007 21:52 schreef Soempie het volgende:
gevonden Alles dicht behalve het onderste gaatje. Heb je zo'n simpele blokfluit?
nee ik had teveel verdiend. is mijn eigen schuld natuurlijk, maar het is wel zondequote:Op maandag 19 februari 2007 21:53 schreef erkel het volgende:
[..]
Hoe kan dat zo hoog oplopen?? nooit eerder bericht van gehad?
verwacht je van mij een correct antwoord op een blokfluitvraag dan?quote:Op maandag 19 februari 2007 21:53 schreef Jojoortje het volgende:
Soemp is gewoon de enige die mij niet negeert![]()
![]()
Ow ok...zat je boven de 10000 dus. Verdiende je lekker bij tijdens je studiequote:Op maandag 19 februari 2007 21:54 schreef Homdeck het volgende:
[..]
nee ik had teveel verdiend. is mijn eigen schuld natuurlijk, maar het is wel zonde![]()
daarom heb ik ook 7 jaar over mijn hbo-studie gedaanquote:Op maandag 19 februari 2007 21:57 schreef erkel het volgende:
[..]
Ow ok...zat je boven de 10000 dus. Verdiende je lekker bij tijdens je studie![]()
Ajoh wat geniaal!quote:
Zo lijkt de planning bij mij ook, zoals het er nu voorstaatquote:Op maandag 19 februari 2007 21:58 schreef Homdeck het volgende:
[..]
daarom heb ik ook 7 jaar over mijn hbo-studie gedaan![]()
dat kreeg ik toen al niet meerquote:Op maandag 19 februari 2007 21:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is wel zuur. Maar heb je ook geen gezeik gehad met je stufi dan? Want zo gauw je maar een euro boven dat grensbedrag zit, moet je alles terugbetalen...
Wat een @#$#@$#@$ wijf zeg...... zolang je ziet dat het geen vervalsing is, kan je iemand toch in ieder geval de boete niet laten betalen oid....quote:Op maandag 19 februari 2007 21:59 schreef lienelien het volgende:
Mijn ov is op de dag voor kerst ingenomen omdat 'ie beschadigd was, dus kreeg ¤35 boete+nieuw kaartje kopen = ¤55 ipv ¤9,80
Na kerst vanaf je ouders weer naar amsterdam moeten = ¤20 ipv gratis
Op zaterdag 30 januari dan toch eindelijk je nieuwe ov voor 2007 op kunnen halen. Op 31 december word je tas gestolen, inc nieuwe ov. Nieuwe ov halen = 2 weken wachten (dus ondertussen steeds blauwe buskaart) = ¤36
totaal kosten: ¤veel, te veel![]()
Takkeconductrice die d'r dag niet had. De conducteur die een kwartier voor haar was keurde m'n ov wel goed. En hij was wel iets beschadigd, maar echt niet heel erg. Was gewoon door slijtage iets aan de zijkant losgelaten (niet eens de kant van de pasfoto)![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 22:03 schreef Soempie het volgende:
ik denk dat het in 'blokfluitfeest deel II' staat Jojoor
geen idee dus![]()
![]()
![]()
Kan je niet gewoon gitaar met die koters gaan spelen?quote:Op maandag 19 februari 2007 22:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja bij mij staat die in 'Methode voor sopraanblokfluit deel 1' en ik heb alleen deel 2 en 3!![]()
Nee, hoofdconductrice. Toen ik zei dat er een kwartier ervoor een conducteur langs was geweest die er niets van zei (en wat al weken zo was) zei ze 'ja, maar ik ben van de controleploegquote:Op maandag 19 februari 2007 22:02 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Wat een @#$#@$#@$ wijf zeg...... zolang je ziet dat het geen vervalsing is, kan je iemand toch in ieder geval de boete niet laten betalen oid....
Was zeker weer de spoorwegpolitie![]()
Dat moet wel een gevalletje van verkeerde been uit bed gestapt geweest zijn, ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die altijd zo wreed asociaal zijn. Of heb je een kop als een tokkie ofzo?quote:Op maandag 19 februari 2007 22:12 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nee, hoofdconductrice. Toen ik zei dat er een kwartier ervoor een conducteur langs was geweest die er niets van zei (en wat al weken zo was) zei ze 'ja, maar ik ben van de controleploeg' Ze rukte dan ook m´n ov uit m´n handen toen ik haar alleen m´n kaartje gaf (feestdag+weekov)
![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 22:14 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Dat moet wel een gevalletje van verkeerde been uit bed gestapt geweest zijn, ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die altijd zo wreed asociaal zijn. Of heb je een kop als een tokkie ofzo?![]()
Je moet wel je notebook een slag draaienquote:Op maandag 19 februari 2007 22:16 schreef lienelien het volgende:
[..]
Zie fobo. Ik was juist heel lief en schattig en charmant![]()
in de trein zat ik gewoon rechtop, hoorquote:Op maandag 19 februari 2007 22:17 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Je moet wel je notebook een slag draaien
Zeer net lijstje trouwens als signature, dus je krijgt het voordeel van de twijfelquote:Op maandag 19 februari 2007 22:16 schreef lienelien het volgende:
[..]
Zie fobo. Ik was juist heel lief en schattig en charmant![]()
ik heb net geprobeerd een liedje uit Eigenwijs op de blokfluit te spelen, maar dat verleer je best snel.quote:
quote:Op maandag 19 februari 2007 22:38 schreef Soempie het volgende:
En ik vraag me af..wordt een blokfluit vals als je er te lang niet op speelt?(serieus, kromgetrokken of zo).
Of ligt het wel aan mij![]()
Boeiend. Ik heb gewoon altijd heel vals gezongen met groep 3 en ze vonden het allemaal leukquote:Op maandag 19 februari 2007 22:44 schreef Jojoortje het volgende:
Oeps.. Ik ging dat liedje net even zingen... Ik kan die laatste noot niet zingen!(2e octaaf D)
Oke ik ga even heel hard oefenen nu!![]()
![]()
Oke, dan zou ik iets minder zelfverzekerd voor die klas staan.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:53 schreef Jojoortje het volgende:
Ja, maar ik moet het opnemen met videocamera en dan aan mijn muziekleraar laten zien. Ik moet alles op de juiste toonhoogte zingen!![]()
Ik las liefde, begreep er al niks van. Nu eerst de rest nalezen voor ik nog meer domme dingen leesquote:Op maandag 19 februari 2007 15:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gaat het goed met je liedje? Doe je ook een liedbewerking? Met instrumenten?
met haar liefde gaat het ook goed..quote:Op maandag 19 februari 2007 23:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik las liefde, begreep er al niks van. Nu eerst de rest nalezen voor ik nog meer domme dingen lees
Thanks!quote:Op maandag 19 februari 2007 23:13 schreef Soempie het volgende:
Oke, dan zou ik iets minder zelfverzekerd voor die klas staan.Sterkte
![]()
Voor morgen!quote:Op maandag 19 februari 2007 23:13 schreef Mikkie het volgende:
Voor wanneer moet dat dan?
quote:Op maandag 19 februari 2007 23:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik las liefde, begreep er al niks van. Nu eerst de rest nalezen voor ik nog meer domme dingen lees
Oja?quote:Op maandag 19 februari 2007 23:15 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
met haar liefde gaat het ook goed..![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:13 schreef Mikkie het volgende:
Soempie, want die zei tegen mij dat ze om elf uur naar bed zou gaan
Dat zegt helemaal niks, die kan zo om half twee nog online zijnquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:13 schreef Mikkie het volgende:
Soempie, want die zei tegen mij dat ze om elf uur naar bed zou gaan
Nee woon in het noorden dus heb wel iets beters te doenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hebben er mensen nog carnaval gevierd? Ik was afgelopen weekend in Eindhoven, en het bleek carnaval te zijn.
alsof het alleen aan mij ligt.quote:
en ik nog wel denken dat ik speciaal was.quote:
En wat gaat je moeder er aan doen?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
en ik nog wel denken dat ik speciaal was.![]()
* Soemp vertrekt naar haar moeder![]()
Zorg eerst maar dat je die andere griet snel inruiltquote:
Bitch fightquote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zorg eerst maar dat je die andere griet snel inruilt![]()
![]()
Ik ben niet van sheep hoor.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat probeer ik toch? Als sheep nou ff online komt en jou wil inruilen voor Carolien.
Bij mij.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Owh. Bij wie moet ik dan wel zijn?
Dr moederquote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Owh. Bij wie moet ik dan wel zijn?
Heb je daar een probleem mee?quote:
Een schoonmoeder die goed is met beugels.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat ik ervoor terug krijg
Gezellig maar het ging niet zo goed en de quizmaster was ZO verrekte traag dat ik bijna mijn bus gemist had en niet eens fatsoenlijk gedag kon zeggen tegen mensenquote:
Nou somepie vertelquote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Volgens mij kan Soempie dat het beste uitleggen.
Beetje laf he.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:30 schreef Mikkie het volgende:
Volgens mij kan Soempie dat het beste uitleggen.
Van Rotterdam naar Utrecht met de fietsquote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is wel vrij zonde. Is het de volgende keer geen optie om met de fiets te gaan?
laten we het daar maar op houden.quote:
Je maakt me alleen maar nieuwschierigerquote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
laten we het daar maar op houden.![]()
Scherpquote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:52 schreef Mark het volgende:
Het zal wel niet over Grolsch gaan?
He!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:55 schreef Mikkie het volgende:
Grolsch is sowieso matig.
Beetje stopwoord aan het worden, he?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 02:03 schreef Mikkie het volgende:
though
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 02:00 schreef Mark het volgende:
[..]
He!Naast Brand mijn meestgedronken pilsener
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 02:04 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik ga naar bed slaap lekker iedereen
Waar gaat jouw voorkeur dan naar uit?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 02:05 schreef Nembrionic de volgende klinkklare onzin:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Brand: Het ranzigste bier op deze aardbol![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dommelsch, Hertog Jan.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 02:08 schreef Mark het volgende:
[..]
Waar gaat jouw voorkeur dan naar uit?
Dat magquote:Op dinsdag 20 februari 2007 02:23 schreef Mark het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Witbier: Het ranzigste bier op deze aardbol![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben er net achter gekomen dat als je tig keer snooze indrukt, dat die optie op een gegeven ogenblik niet meer mogelijk is bij mijn mobieltje.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 02:39 schreef Mikkie het volgende:
Verdullekes, half drie geweest, tijd om te gaan slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |