ah vandaar. ik had je nog niet herkendquote:Op maandag 19 februari 2007 21:28 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Ja sorry, ik moest snel een plaatje vinden anders kwam ik er niet in...en toen lukte resizen niet en toen was het een beetje donker uitgevallen en te laat om nog een ander plaatje te vinden![]()
Ik zal morgen even verder prutsen, en dan de laatste ava's erinzetten. Saskia je kan dus nog een andere als je dat wilquote:Op maandag 19 februari 2007 21:21 schreef Homdeck het volgende:
nog wat suggesties:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb niet voor @#$@#$ een ava genomenquote:Op maandag 19 februari 2007 21:31 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik zal morgen even verder prutsen, en dan de laatste ava's erinzetten. Saskia je kan dus nog een andere als je dat wil
Maar moet nu echt even een sollicitatiebrief maken![]()
Wat bedoel je met dat *@#@#?quote:Op maandag 19 februari 2007 21:32 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik heb niet voor @#$@#$ een ava genomen
Maar mooi gedaan hoor Nesle![]()
![]()
Iets wat niet voor minderjarige oortjes bestemd isquote:Op maandag 19 februari 2007 21:34 schreef Nesle het volgende:
[..]
Wat bedoel je met dat *@#@#?
Ik ga jou er toch ook bij inzetten morgen![]()
Hahaquote:Op maandag 19 februari 2007 21:35 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Iets wat niet voor minderjarige oortjes bestemd is
Maar top![]()
@#$#@$ Neslequote:Op maandag 19 februari 2007 21:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee, je moet er vier achter elkaar
Tja, ze hadden niet (via brief ofzo) gemeld dat mijn stufi was afgelopen en dat ik die kaart moest inleveren, krijg ik opeens aan het einde van de maand een boete wegens onterecht bezit.....quote:Op maandag 19 februari 2007 21:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Auw, dát is zuur.
Heb ik ook ooit gehad. Stufi tijdelijk stop gezet, maar helemaal vergeten die kaart in te leveren! 3 × 68 euro aan m'n broek... dat doet pijn als je toch al bijna failliet bent.
quote:Op maandag 19 februari 2007 21:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt, jij bent het kleine meisje dat we de schuld kunnen geven. Je hebt toch geen weerwoord want je bent de jongste
Papa op de bus/trein?quote:Op maandag 19 februari 2007 21:45 schreef Nesle het volgende:
Ik mag het hele jaar vrij reizen, en dat doe ik al mn hele leven![]()
Nee je hebt normaal gesproken maar 7 jaar recht op OV..... en dat was toen dus afgelopenquote:Op maandag 19 februari 2007 21:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Gaat dat over vorig jaar dan? Of heb je je OV nu nog steeds?
Hehe dat zijn dure grapjes. Ik heb ook altijd van die dingenquote:Op maandag 19 februari 2007 21:43 schreef Mark_V het volgende:
Grrrr, ik krijg een boete omdat ik mijn OV-jaarkaart te laat heb ingeleverd..... mag ik even 136 euro gaan lappen....
Return to het zwarte zaad
Papa eerst bij spoorwegpolitie en nu bij KLPDquote:
quote:Op maandag 19 februari 2007 21:44 schreef Jojoortje het volgende:
Als ik even tussendoor mag...
Hoe doe je de lage D op de blokfluit??![]()
Tja, het is wel raak bij mij de laatste tijd... tijdens mijn wintersport kwam er een gerechtelijk bevel binnen van de deurwaarder, dat we een huurachterstand hadden. Heeft mijn huisgenoot dat gewoon betaald, zonder te klagen bij de woningstichting. Ze hebben namelijk helemaal geen herinnering gestuurd en daarbij valt het mislukken van automatische incasso nog helemaal onder het begrip "transactievoorstel". We hebben dus nog niet eens 1 rekening gekregen, krijgen we al een deurwaarder....quote:Op maandag 19 februari 2007 21:46 schreef erkel het volgende:
[..]
Hehe dat zijn dure grapjes. Ik heb ook altijd van die dingenBetaal consistent acceptgiro's te laat, waardoor ik net geen deurwaarder op de stoep krijg, maar wel leuke boetes mag betalen
![]()
Leuk tv-avondje trouwens. Eerst DWDD, zonet Holland Sport en straks Voetbal Insite![]()
nee johquote:Op maandag 19 februari 2007 21:49 schreef Yurithemaster het volgende:
Moet je je oude ov van vorig jaar inleveren?![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 21:22 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ja, het was weer oude-tijden herleven, AKQ+LienekLien=TOF!
Hoe kan dat zo hoog oplopen?? nooit eerder bericht van gehad?quote:Op maandag 19 februari 2007 21:51 schreef Homdeck het volgende:
ik mocht vorig jaar trouwens 700 á 800 ofzo ophoesten wegens het onterecht hebben van een OV in 2003.
en ik verwacht er ook nog 1 voor 2004quote:Op maandag 19 februari 2007 21:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is ook erg prettig ja, dat ze daar zo laat nog mee komen..
Ja sopraanblokfluit... Zo'n simpele ja! Met 8 gaatjes in totaal. 7 boven en 1 onder. Oke, laatste gaatje open... Thanks!!quote:Op maandag 19 februari 2007 21:52 schreef Soempie het volgende:
gevonden Alles dicht behalve het onderste gaatje. Heb je zo'n simpele blokfluit?
nee ik had teveel verdiend. is mijn eigen schuld natuurlijk, maar het is wel zondequote:Op maandag 19 februari 2007 21:53 schreef erkel het volgende:
[..]
Hoe kan dat zo hoog oplopen?? nooit eerder bericht van gehad?
verwacht je van mij een correct antwoord op een blokfluitvraag dan?quote:Op maandag 19 februari 2007 21:53 schreef Jojoortje het volgende:
Soemp is gewoon de enige die mij niet negeert![]()
![]()
Ow ok...zat je boven de 10000 dus. Verdiende je lekker bij tijdens je studiequote:Op maandag 19 februari 2007 21:54 schreef Homdeck het volgende:
[..]
nee ik had teveel verdiend. is mijn eigen schuld natuurlijk, maar het is wel zonde![]()
daarom heb ik ook 7 jaar over mijn hbo-studie gedaanquote:Op maandag 19 februari 2007 21:57 schreef erkel het volgende:
[..]
Ow ok...zat je boven de 10000 dus. Verdiende je lekker bij tijdens je studie![]()
Ajoh wat geniaal!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |