quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:44 schreef MissBliss het volgende:
Yo.
Uit m'n hol.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:45 schreef alwaysthebest het volgende:
De OP!
Waar heb je die vandaan getoverd?.
Doe ik morgen wel. Ik ga slapenquote:
Tegenwoordig misschien wel, vandaar dat ze 'm eruit heeft gehaald.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:49 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ja dat klinkt wel logisch. Daar zoekt natuurlijk niemand.
En topics...quote:
Was wel een echte vent. Hij neukte vrouwen die ongesteld waren 14.gifquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:34 schreef Tha_Erik het volgende:
zes?
Daar weet ik niets meer vanquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Én hij deed wijn bij het water.
Ik niet. Is daar wat te beleven dan?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Wie komt er woensdag nog meer naar mijn Eindhoven?
Gewoon nog een keer naar die poster van Geer & Goor kijkenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar ik ga slapen. Welterusten, ik zal proberen om dit keer niet over je te dromen.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik niet. Is daar wat te beleven dan?
Ik heb geen idee wat er dan is, maar het is dan woensdag... middenin de werkweek en ik heb dan cursusavond, dus ik kan niet eens weg hier.quote:
maar dan moet je de pc ook uitzetten, anders gaat het zéker niet over!!quote:Op zondag 18 februari 2007 12:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Kuttig. Wakker geworden met knallende koppijn, pillen werken niet goed en kan ook niet slapen.
is ie goed? aan je PI te zien niet...quote:Op zondag 18 februari 2007 12:38 schreef Fir3fly het volgende:
Goedemorgen.
Verloren met voetbalquote:Op zondag 18 februari 2007 12:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
is ie goed? aan je PI te zien niet...
ik zal 's effe kijkenquote:Op zondag 18 februari 2007 12:41 schreef rena het volgende:
BABETTEEEEEEEEEEEE, zie mijn mcsteamy topique?![]()
Als jullie maar niet verloren hebben omdat jij de winnende scoordequote:Op zondag 18 februari 2007 12:42 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Verloren met voetbal. Verder is alles goed hoor
.
Herkenbaar voor jouquote:Op zondag 18 februari 2007 12:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als jullie maar niet verloren hebben omdat jij de winnende scoorde
Nee, ik heb nog onze enige treffer gemaakt. Twee van mijn teamgenoten hebben ook nog gescoord, en de eindstand was 1-4quote:Op zondag 18 februari 2007 12:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als jullie maar niet verloren hebben omdat jij de winnende scoorde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |