Inderdaad, in de VS is ie ondertussen al behoorlijk populair, en zal hij echt niet meer zo gauw in zo'n klein zaaltje worden geboekt. Misschien de aantrekkingskracht van Amsterdam (quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:31 schreef Wepeel2 het volgende:
Kleine zaal is leuk.Vraag me nog steeds af hoe ze het vooral elkaar hebben gekregen om hem daar te laten spelen.
Vanwege z'n slechte live-reputatie wellicht.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:31 schreef Wepeel2 het volgende:
Kleine zaal is leuk.Vraag me nog steeds af hoe ze het vooral elkaar hebben gekregen om hem daar te laten spelen.
Wisselvallige live-reputatie, wisselvallige! Ga mijn voorpret nou niet bederven.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:06 schreef Z het volgende:
[..]
Vanwege z'n slechte live-reputatie wellicht.
Nou het was niet helemaal beroerd... Lover i don't have to love en First day of my life waren prachtig.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:24 schreef Joostebrood het volgende:
Zo'n kleine zaal is wel echt heel erg gaaf. Ik weet niet of zijn reputatie nou heel slecht is. Ik weet wel dat ik in 2005 naar de Digital Ash tour ben geweest in Paradiso en dat was helemaal niks.
Hopen dat het nu beter is.
quote:Op zondag 25 februari 2007 18:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
En hier de clip van Four Winds
Opvallend nieuw kapsel. En opvallende clip, laten we hopen dat het in de Melkweg niet zo ver zal komen..
Ja! Heb je het kaartje nog? Ik heb wel degelijk interesse!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:57 schreef nein het volgende:
Ik heb een kaartje over, probeer m nu in eerste instantie aan een vriend van me te slijten, maar als die niet kan/wil/etc, dan iemand hier interesse?
Ik wacht nog altijd reactie van vriend af, zodra ik goed nieuws voor je heb meld ik t je!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:51 schreef SlagerKorrel het volgende:
[..]
Ja! Heb je het kaartje nog? Ik heb wel degelijk interesse!
Kan je me mailen op korrelslager at hotmail punt com?
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:08 schreef Joostebrood het volgende:
mag je trouwens Youtube links hier plaatsen?
edit: ik geloof trouwens dat dit wel kan ja
http://www.youtube.com/watch?v=yx67o77DW_I&search=no%20one%20would%20riot%20for%20less
Uw gebeden zijn verhoordquote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:11 schreef placebeau het volgende:
[..]
please let this song be on the new album
Ik stond toen vlak vooraan en Conor viel wel een paar keer om omdat ie volgens mij een heleboel drugs had gebruikt. Dat vind ik erg jammer, immers betalen veel fans voor zijn optreden en wij verwachten uiteraard wel goed optreden.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:27 schreef -Dries- het volgende:
Boeie, iedere artiest maar wel live een misstap, alle andere concerten van hem die ik heb gezien/gekeken, waren echt top!
Toch een beetje jammer, vooral omdat ze live bijna alleen maar Cassadaga-nummers spelen...quote:Op zondag 25 maart 2007 16:48 schreef -Dries- het volgende:
Zozo, het album is nog steeds niet gelekt..
Wat heeft dat nou weer met netjes te maken?quote:Op maandag 26 maart 2007 10:23 schreef moelan0e het volgende:
Je kan natuurlijk ook gewoon netjes wachten tot de 31e en dan dubbel zoveel genieten.
Je lult.quote:Op maandag 26 maart 2007 18:52 schreef moelan0e het volgende:
O, kijk nu wat mijn mailbox met open armen heeft ontvangen?
Het hele album!
quote:Op maandag 26 maart 2007 10:23 schreef moelan0e het volgende:
Je kan natuurlijk ook gewoon netjes wachten tot de 31e en dan dubbel zoveel genieten.
http://www.spinner.com/20(...)inds-by-bright-eyes/quote:Op maandag 26 maart 2007 18:39 schreef Larsch het volgende:
Die EP 'Four Winds' is echt dope. Viool klinkt er af en toe heerlijk doorheen, met Four Winds als beste nummer. Bright Eyes is tof, met name Old Soul Song (For The New World Order) en Arienette.
Hij heeft dus nog even de tijd om goed te zoeken.quote:Op maandag 26 maart 2007 18:56 schreef moelan0e het volgende:
Ik heb hem nog niet, maar een vriend van me heeft me beloofd dat ik hem vannacht zal ontvangen. Is dat geen feest voor mij?
quote:
zaterdag is het de 31equote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:55 schreef hairyharry het volgende:
VVK start aanstaande zaterdag, 30 maart...
Gaaf!
Jij bent wel van de one-night stands zo te lezen?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:54 schreef moelan0e het volgende:
Je moet niet altijd meer willen.
Dus jij ziet bandjes altijd maar 1 keer?quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:56 schreef moelan0e het volgende:
Nee dat niet, maar vaak is het de tweede keer nooit zo leuk als de eerste keer en het is niet tof om teleurgesteld te worden. Of om onbevredigd achter te blijven, dat is ook teleurstellend.
Net op tijd:quote:Op zondag 25 maart 2007 17:02 schreef -Dries- het volgende:
Precies, nou ja, misschien lekt hij nog voor zaterdag.
Hij zal wel raar opkijken als iedereen al kan meezingen met alle nummers van de nieuwe plaatquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:46 schreef _Boozeroony het volgende:
Ah mooi. Ik ga zaterdag ook en wil natuurlijk niet onbeslagen te ijs gaan. 1e nummer klinkt ok, 2e nummer ken ik natuurlijk al. Ben benieuwd naar de rest.
*luistert rustig verder*
Ooh, jij hebt veel betere connecties!quote:
Wacht maar tot Brakeman... of I must belong somewherequote:Op donderdag 29 maart 2007 21:16 schreef Wepeel2 het volgende:
Gevonden.
Tering wat een gaaf openingsnummer!![]()
Ja Brakeman is ook schitterend. Ik ben erg enthousiast. Hij gaat precies de weg op die ik gehoopt had. Na het hysterische oude werk leek hij op Wide Awake wat tot rust te zijn gekomen en dat zet hij dus door in deze plaat. Mooie arrangementen en een wat rustiger stemgebruik. Het zal voor de fans van het oude werk wel even slikken zijn. Persoonlijk hou ik van beide stijlen en ik vind het erg tof dat hij nu deze richting op durf te gaan. Na een tijd is hij dat wel weer zat en komt er weer een beukplaat.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:51 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Wacht maar tot Brakeman... of I must belong somewhere
Ik heb je toegevoegdquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:54 schreef Joostebrood het volgende:
Jongens, ik smeek nooit, maar die verhalen zijn mij te positief. Wie kan mij een link of iets dergelijks naar mijn hotmail sturen. joostvdwende@hotmail.com
Ik heb een shitload aan muziek op mijn pc, misschien kan ik iets voor je terug doen. En anders koop ik morgen een biertje voor me. Je kan me herkennen aan een blauw Lionel Richie Fanclub shirt, en dat lieg ik niet
Moet je wel online komen hequote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:09 schreef Joostebrood het volgende:
Dries bedankt! Ik heb ook het een en ander aan mooie dingen, wie weet kan ik je helpen man!
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:59 schreef pfaf het volgende:
Skaaaaaai Reeeeedioooow, hoooonderd-één èèèf èmmmm.
Ik denk dat dat het is. Want de meesten vinden hem toch echt geweldig!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:08 schreef pfaf het volgende:
Ik vind 'm echt slaapverwekkend saai. Sorry, ik heb echt m'n best gedaan. Misschien is het m'n bui, dus ik zal het morgen nog eens proberen.
Ik zal het in de gaten houden, als je me ziet, kom maar naar me toe. Drinken we wat ok?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:09 schreef moelan0e het volgende:
Joost, als je Dries niet vinden kan mag je mij dat biertje geven. Ik draag een zwart jurkje met hooggehakte laarzen.
Je kunt ook te ver gaan.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:59 schreef pfaf het volgende:
Skaaaaaai Reeeeedioooow, hoooonderd-één èèèf èmmmm.
ff offtopic..quote:Op zondag 1 april 2007 21:19 schreef parselmouth het volgende:
11 juli ben ik er zeker bij. Bright Eyes is een van de weinige bands die ik absoluut nog eens live MOET aanschouwen.
Van de week breng ik m'n Arcade Fire tickets terug naar het postkantoor (gecancelled!!) en haal ik een BE-kaartje
![]()
Middleman was dat geloof ikquote:Op maandag 2 april 2007 16:25 schreef nein het volgende:
T nieuwe album is trouwens gelekt..en nu niet die EP
(hoe heette dat wazige trippy nummer ook alweer dat ze gisteren speelden?)
Had je een groot fototoestel in je hand? Dat was de enige vrouw die mij opzij (probeerde) te duwen namelijk.quote:Op maandag 2 april 2007 16:36 schreef moelan0e het volgende:
Ik stond onderaan de trap, en een tijdje vooraan dus misschien heb ik nog iemand heel hard geduwd.
Mijn eerste reactie hierop was heel boos, maar hoe kan zulke goede muziek nu verborgen blijven?quote:Op maandag 2 april 2007 19:16 schreef Joostebrood het volgende:
Ik gok dat 3FM hem binnen nu en twee jaar standaard overdag draait. Misschien licht overtrokken, maar ik denk dat hij wat meer bkend zal gaan raken bij het grote publiek.
Mee eens ja. Ben je nog steeds van mening dat je het bij 1 concert houdt?quote:Op maandag 2 april 2007 21:59 schreef moelan0e het volgende:
[..]
Mijn eerste reactie hierop was heel boos, maar hoe kan zulke goede muziek nu verborgen blijven?
quote:Wake, baby, wake
Leave that blanket around you
There's no where we're safe
I'm leaving this place
But there's nothing
I'm planning to take
Just you
quote:Tomorrow when I wake up I’m finding my brother
And making him take me back down to the water
That lake where we sailed and laughed with our father
I will not desert him. I will not desert him
No matter how I may wish for a coffin so clean
Or these trees to undress all their leaves onto me
I put my face in the dirt and then finally I see
The sky that has been avoiding me
I started this letter, I’m going to send it to Ruba
It will be blessed by her eyes on the gulf coast of Florida
With her feet in the sand and one hand on her swimsuit
She will recite the prayer of my pen
Saying, "Time take us forward, relief from this longing
They can land that plane on my heart, I don’t care
Just give me November, the warmth of a whisper
In the freezing darkness of my room"
But no matter what I would do in an attempt to replace
All the pills that I take trying to balance my brain
I have seen the curious girl with that look on her face
So surprised she stares out from her display case
quote:Hear the chimes, did you know that the wind when it blows
It is older than Rome and all of this sorrow
See the new Pyramids down in old Manhattan
From the roof of a friend I watched an empire ending
Heard it loud and long, the river's song
Time marching on, to a mad man's drum
Maar hij is gelukkig niet zo saai als de nieuwe Wilco he.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:23 schreef pfaf het volgende:
Lichtelijk, er staan wel wat aardige nummers op, maar overall is het een grote teleurstelling.
Sorry.
Nou zeg, echt sky radio kwaliteitquote:Op woensdag 4 april 2007 21:32 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Maar hij is gelukkig niet zo saai als de nieuwe Wilco he.![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 16:29 schreef moelan0e het volgende:
Ik vind het juist een geweldige vooruitgang, minder puberaal zoals ik eerder zei. Misschien is pfaf er nog niet aan toe!
Houdt de mond.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:32 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Maar hij is gelukkig niet zo saai als de nieuwe Wilco he.![]()
Die intro deed mij eerst heel erg denken aan O Mary Don't You Weep (o.a. op Seeger Sessions van Springsteen). Lijkt er niet 1:1 op, maar wel dusdanig dat ik ook elke keer het verkeerde nummer wilde zingen. Erg irritant.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:48 schreef moelan0e het volgende:
De intro van Four Wings lijkt heel erg op Santa claus is coming to town en toen ik dat eenmaal had gehoord kon ik het hoe dan ook niet meer uit mijn hoofd zetten. Als het intro is afgelopen is het nummer wel fijn.
Precies mijn gedachte! Toffe single, hoor hem vaak op Kink.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:48 schreef moelan0e het volgende:
De intro van Four Wings lijkt heel erg op Santa claus is coming to town en toen ik dat eenmaal had gehoord kon ik het hoe dan ook niet meer uit mijn hoofd zetten. Als het intro is afgelopen is het nummer wel fijn.
Vet, wat zit daar allemaal voor extra's bij?quote:Op donderdag 5 april 2007 20:45 schreef moelan0e het volgende:
Als het goed is krijg ik morgen de special edition in den brievenbus.
Bright Eyes new album comes in a Limited Digipak with a 24 page booklet with deluxe gloss finish & lenticular cover.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:21 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Vet, wat zit daar allemaal voor extra's bij?
Duuuh..quote:Op maandag 9 april 2007 10:16 schreef pfaf het volgende:
Hij vindt de weg naar m'n cd-speler steeds vaker.
Ik niet. Ik had eigenlijk een 4 oid verwacht omdat hij nou niet echt een weg is opgegaan die ik bij Pitchfork vindt passen. Meevaller dus.quote:Op maandag 9 april 2007 11:36 schreef -Dries- het volgende:
http://www.pitchforkmedia(...)view/42216-cassadaga
Review van Pitchfork. Had zo'n cijfer wel van hun verwacht.
quote:Op maandag 9 april 2007 12:49 schreef Larsch het volgende:
Trouwens; wat zijn mooie, maar minder bekende nummers van Bright Eyes? Ik heb weinig zin om alle CD's/ B-sides te gaan downloaden.
Kopen... miss als ik werk heb ofzo.quote:Op maandag 9 april 2007 12:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
En Larsch, je moet gewoon wel alle CD's downloaden. Of kopen..
Heeft ie überhaupt bekende nummers dan?quote:Op maandag 9 april 2007 12:49 schreef Larsch het volgende:
Trouwens; wat zijn mooie, maar minder bekende nummers van Bright Eyes? Ik heb weinig zin om alle CD's/ B-sides te gaan downloaden.
'Devil Town' vind ik erg fijn, misschien omdat ik van blues hou.quote:Op maandag 9 april 2007 12:49 schreef Larsch het volgende:
Ze slaan de plank wel eens mis, maar wat Bright Eyes betreft ben ik het wel met ze eens.quote:Op maandag 9 april 2007 12:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
Pitchfork is gewoon een kutsite. Altijd al geweest en zal waarschijnlijk ook wel zo blijven. Lage cijfers geven meestal aan dat ik het een goede CD zal vinden..
En Larsch, je moet gewoon wel alle CD's downloaden. Of kopen..
quote:but empty rhetoric and moral superiority aren't going to do the trick
De ironiequote:. If he would address the political through this personal lens, exploring his own complicity in the military-industrial complex he currently lambastes from a false outside perspective, he might arrive at commentary that's more about insight and confrontation than moral flattery.
Ik vind hem juist sterker worden. Niet alleen Middleman vind ik geweldig, ook Cleanse Song, Hot Knives, No One Would Riot For Less en I Must Belong Somewhere zijn wat mij betreft nu al Bright Eyes klassiekers.quote:Op maandag 9 april 2007 18:15 schreef JelleS het volgende:
[..]
[..]
De ironie
Overigens word ik steeds negatiever over de plaat, het klinkt toch allemaal wel heel erg hetzelfde en op enkel songs als Middleman na haalt het het niveau van de vorige platen niet.
Vet. Nu wil ik seks met je.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:23 schreef moelan0e het volgende:
No One Would Riot For Less kende ik al zeker een jaar voor Cassadaga.
Het was niet heel bot bedoeld oid. Maar goed, ik zal geen vreemde meisjes meer om seksuele handelingen vragen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:31 schreef nipeng het volgende:
Normaal reageren is toegestaan.
Nee, ik kende hem ook al van YouTube.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:47 schreef moelan0e het volgende:
Ja, ben ik de enige die dat nummer al kende?
Echt niet, ik voel altijd liefde.quote:Op woensdag 11 april 2007 10:29 schreef JelleS het volgende:
Het is weer lente.
Geweldig nummer, thx!quote:Op maandag 9 april 2007 16:33 schreef moelan0e het volgende:
[..]
'True blue' van het album Motion Sickness, beetje ondergewaardeerd vind ik
Ik ook. En ook nog eens die dag ervoor op 10 Juliquote:Op donderdag 19 april 2007 22:31 schreef parselmouth het volgende:
Cool 11 juli naar de Melkweg en die dag erna naar Dour... Staat Bright Eyes ook op dour!
Maar I Must Belong Somewhere dan?quote:Op donderdag 19 april 2007 22:43 schreef Larsch het volgende:
[..]
Geweldig nummer, thx!
Overigens begin ik Cassadaga nu steeds meer te waarderen. Met name No One Would Riot For Less is echt prach-tig, doet me heel erg denken aan mijn Old Soul Song (For The New World Order), mijn favo van Bright Eyes. En Middleman en If The Brakeman Turns My Way vind ik ook geweldig. Oh, en ook Four Winds, zo'n heeeerlijk nummer als je naar school fietst.Aan het einde verslapt m'n aandacht wel wat, maar voor nu zet ik No One Would Riot For Less nog maar weer 'ns op.
Bedoel je dat plastic ding wat er bij zit???quote:Op donderdag 12 april 2007 23:22 schreef Wepeel2 het volgende:
Vandaag ook de special edition gehaald bij de Plato. Leuk speleding hoor.
Ja. Kun je over het hoesje bewegen en dan zie je allerlei leuke figuurtjes en tekst.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Bedoel je dat plastic ding wat er bij zit???
quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:21 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ja. Kun je over het hoesje bewegen en dan zie je allerlei leuke figuurtjes en tekst.
Totaal nutteloos. Maar wel origineel.
Ja. Kom je ook?quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:03 schreef moelan0e het volgende:
Hebben jullie er alweer zin in?
da's een schatjequote:Op donderdag 5 juli 2007 11:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
Jaymay is het voorprogramma.
http://jaymaymusic.com/
nee, niet weer. Ben eigelijk uitgekeken op Bright eyes. Vind het een beetje tiener muziek, en ik ben vlak na het concert in Melkweg twintig geworden.quote:
Oei, ik hoop echt dat je em vindt man!quote:Op maandag 9 juli 2007 21:37 schreef SCH het volgende:
Kutverdomme - ben mijn kaartje voor woensdag kwijt
Heb je echt geen idee waar je em gelaten heb? Ik bewaar mijn dingen altijd op 1 plaats zeg maar.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:42 schreef SCH het volgende:
Ik heb een mail naar ticketservice gestuurd - geen idee of dat werkt
Ik doe hem ook altijd in hetzelfde bakje. Kan me nog vaag herinneren dat ie binnenkwam en vervolgens houdt het op. Ik denk dat ik mijn vriend maar de schuld geefquote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:38 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Heb je echt geen idee waar je em gelaten heb? Ik bewaar mijn dingen altijd op 1 plaats zeg maar.
Ik was koortsig dus ben niet gegaan. Maar was helemaal ook niet blij met dat ticket voor een halve prijs. Ik had gewoon al betaald via cc en kon dat ook aantonen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:18 schreef nein het volgende:
Oh en SCH: zonde als je niet gaat, ik vind het echt heel sympathiek van de melkweg dat ze je een ticket voor de halve prijs aanbieden, plus bright eyes is érg goed live
Helaas dan! Ik denk dat de melkweg het risico incalculeerde dat jij ondertussen je kaartje ook verkocht zou kunnen hebben, en dat het daardoor dus nog altijd 50/50 was qua prijs. Maarjaa, volgende keer beter ofzoquote:Op donderdag 12 juli 2007 09:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik was koortsig dus ben niet gegaan. Maar was helemaal ook niet blij met dat ticket voor een halve prijs. Ik had gewoon al betaald via cc en kon dat ook aantonen.
Fijn dat het zo goed was![]()
Arienette.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:12 schreef SlagerKorrel het volgende:
Ja, was super in de Melkweg. Prachtig orkest, leuke visuals, en een innemende en uitbundige Conor.
Ik vond het vreemd dat ik geen een nummer uit de toegift kende, mijn favorieten waren allemaal in het begin al langsgekomen (Middleman, First day of my life, e.v.a.). Weet iemand hoe het een-na-laatste nummer heette? Het eindigde met zoiets als "stay till the wolfs leave" (ongeveer he), wat een prachtig nummer, van mij had-ie toen mogen stoppen.
Prachtig toch?quote:Bright Eyes kust de perfectie in de Effenaar
Perfectie kan soms zo dichtbij komen. Bright Eyes kuste dinsdag dat niveau in de Effenaar. Muzikaal grotesk, in woorden zo ontzettend klein. Pijnlijk mooi. Heldere ogen achter gewapend glas. Zo oogt Conor Oberst, het brein achter de twaalfkoppige formatie zoals die afgereisd is naar Eindhoven. Oberst valt niet te peilen. In zijn praatjes bijvoorbeeld niet.
Hij vindt de Effenaar hemels na gezworven te hebben over festivalweides. Als toerist kwalificeert hij Eindhoven als interessant. Cynisme of puurheid? Alleen hij weet het. Hij die zich verschuilt achter die Jack Nicholson-blik zoals die op zijn gezicht staat in de film 'The Shining'.
Die twijfel over zijn oprechtheid wordt gevoed door zijn liedjes. Oberst is ongrijpbaar. Dan weer een perfect observator van het leven om even later het geweld in de wereld te veroordelen in een meedogenloos hard politiek lied. Vechten in de zon, sterven in de nacht. Het zijn die kleine, simpele zinnetjes die je bij de strot pakken.
Hij kijkt hoopvol in een glazen bol om het verleden te zien. Hij beveelt de vrouw van zijn leven dreigend om vliegensvlug een liefdesplan op te stellen. Als het haar schikt, voegt hij er aan toe.
Muzikaal is Bright Eyes dikker dan linksdraaiende yoghurt. Strijkers, dwarsfluit, een jammerend keyboard. Hij struint de randjes van de Americana/folkrock af. Passief agressieve liedjes maakt hij, zoals hij het in De Effenaar benoemt. Inhouden als het om de woorden gaat en gas geven in de notenbalk. Twee drumkits zorgen dan voor het bijna ongepaste venijn. Alsof de liedjes niet kleurrijk genoeg zijn, heeft Bright Eyes een kunstenaar bij zich die visueel live voor prachtige beelden zorgt. Als Oberst over de liefde zingt, plukt de man een bloem kaal. Alleen neuroten tellen mee en komen uit bij 'hij houdt niet van me'. En weer een litteken op het hart dat zich willoos openspreidt om te bloeden.
Bright Eyes. Gezien op dinsdag 10 juli in de Effenaar in Eindhoven. door Roy Mevissen - POPMUZIEK
http://www.eindhovensdagblad.nl/cultuur/article1636060.ece
Aah dank je!! Ik was gisteren al tijdenlang het internet aan het afstruinen voor recensies!quote:
Hehe, grappig idd die oude nummers.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:48 schreef nein het volgende:
In de volkskrant staat ook nog een recensie van t concert in de melkweg, geen zin om over te typen, maar de strekking is: conor is een emo mannetje dat nu mainstream gaat omdat de hele band in t wit is gekleed met VJ erbijstom verhaal dus.
Oh! en verder![]()
ik heb op internet z'n eerste album (cassette) gedownload van toen ie 13 was
Laten we zeggen, hij klinkt daar ook als iemand van 13
Potver! Es even luisteren naar die band dan..quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:33 schreef -Dries- het volgende:
Conor komt 2 september met zijn nieuwe band (Conor Oberst & The Mystic Valley Band, dus niet Bright Eyes) naar Nederland!
Bron: Pitchfork
Dan kan ik niet, dan zit ik al bij Madonna!quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:33 schreef -Dries- het volgende:
Conor komt 2 september met zijn nieuwe band (Conor Oberst & The Mystic Valley Band, dus niet Bright Eyes) naar Nederland!
hopelijk komt jenny ook mee naar europa!quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:33 schreef -Dries- het volgende:
Ik vind sommige nummers een beetje mat, dus ik ben niet helemaal overtuigd door het album. Maar er zit zeker goed spul tussen.quote:Op maandag 28 juli 2008 22:46 schreef SlagerKorrel het volgende:
Zijn soloalbum (Conor Oberst) ben ik nu via illegale weg aan het beluisteren.
Klinkt precies als Bright Eyes, en daar ben ik helegaar niet rouwig om!
(Officiele release 4 augustus.)
volgens het boekje: janet weissquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind het album echt geweldig. VooralLenders In The Temple
.
Maar waar ik me al weken over loop te pijnigen, en ik kan het antwoord niet vinden, wie is de achtergrondzangeres van I Don't Wanna Die (In The Hospital)? Ik weet zeker dat ik de stem ken, het komt me zó bekend voor, maar ik kom er maar niet op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |