please let this song be on the new albumquote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:08 schreef Joostebrood het volgende:
mag je trouwens Youtube links hier plaatsen?
edit: ik geloof trouwens dat dit wel kan ja
http://www.youtube.com/watch?v=yx67o77DW_I&search=no%20one%20would%20riot%20for%20less
inderdaad een heeel heeel erg mooi nummer!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:11 schreef placebeau het volgende:
[..]
please let this song be on the new album
Hey tof. Bedankt.quote:Op maandag 10 juli 2006 10:46 schreef Bramm het volgende:
bright eyes live op bonnaroo, met veel nieuwe nummers:
http://locker.uky.edu/~mc(...)0Bonnaroo%202006.zip
quote:Op maandag 10 juli 2006 10:46 schreef Bramm het volgende:
bright eyes live op bonnaroo, met veel nieuwe nummers:
http://locker.uky.edu/~mc(...)0Bonnaroo%202006.zip
Digital Ash heb ik minder mee... Paar goede nummers, maar ik vind het allemaal net wat te geforceerd gezocht. Het bijt elkaar ook af en toe, de beats en zijn zanglijnen.quote:Op zondag 17 september 2006 11:34 schreef placebeau het volgende:
enkel nog digital ash en ik heb ze allemaal. Gisteren wide awake gekocht.
Prachtig ook.
CD: Bright Eyes - Noise Floorquote:Op zondag 17 september 2006 14:04 schreef JelleS het volgende:
9 oktober komt trouwens Bright Eyes - Noise Floor (rarities 1998 - 2005) uit. Erg fijne verzameling moet ik zeggen.
Nog zo eentje is Amy in the white coat... Prachtigquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:33 schreef JelleS het volgende:
Benieuwd wat je van Devil Town vindt. Was er echt meteen door weggeblazen, luister em nog elke dag 20 keer.
En weer werg?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:19 schreef -Dries- het volgende:
En hij staat op de luisterpaal!
Erg sterk ja. Maar die kende ik dan dus juist weer wel.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:33 schreef JelleS het volgende:
Benieuwd wat je van Devil Town vindt. Was er echt meteen door weggeblazen, luister em nog elke dag 20 keer.
Crtl+f5 doet wonderen, ik zat gewoon al naar een week oude luisterpaal te kijken.quote:
Klote promo's, ik heb geen boekjequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:38 schreef methodmich het volgende:
[..]
Erg sterk ja. Maar die kende ik dan dus juist weer wel.
Drunk Kid Catholic valt me direct op. En elk nummer waarop Maria Taylor meezingt is altijd genieten.
Wel leuk weer, die commentaren in het boekje.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:53 schreef pfaf het volgende:
[..]
Crtl+f5 doet wonderen, ik zat gewoon al naar een week oude luisterpaal te kijken.nieuwe 3voor12site
Da's minder ja. In het boekje legt hij over alle songs kort wat uit, een beetje op zijn eigen wijze zoals ook al bij Letting Off The Happiness.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:02 schreef JelleS het volgende:
[..]
Klote promo's, ik heb geen boekje
Drunk Kid Catholic springt er idd meteen tussen uit.
Heb je Wide awake al?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:32 schreef placebeau het volgende:
Hij was nog niet binnen in de CD-winkel.
Ik dacht dat placebeau Wide Awake nog moest aanschaffen, dat kan natuurlijk niet. Maar het was dus Digital Ash die in z'n collectie ontbreekt. Dat mag.quote:
Dit vind ik echt zo'n mooie versie ervan: http://www.youtube.com/watch?v=j65CfEACSssquote:Op zondag 15 oktober 2006 10:40 schreef _Floddertje_ het volgende:
I'm Wide Awake, It's Morning is inderdaad geweldig! Vooral het nummer We Are Nowhere And It's Now, wat een onvoorstelbaar prachtig nummer.
Nog steeds mooi, maar wat ik juist zo prachtig vind aan de albumversie is die warme vrouwenstem als tweede stem. En die mis ik in deze live-versie wel heel erg.quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:47 schreef -Dries- het volgende:
Dit vind ik echt zo'n mooie versie ervan: http://www.youtube.com/watch?v=j65CfEACSss![]()
Ik had het live-album als eerste, daar klinken de nummers van wide awake een stuk beter.quote:Op zondag 15 oktober 2006 11:16 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik dacht dat placebeau Wide Awake nog moest aanschaffen, dat kan natuurlijk niet. Maar het was dus Digital Ash die in z'n collectie ontbreekt. Dat mag.
Doet er niet toequote:Op zondag 15 oktober 2006 16:30 schreef placebeau het volgende:
Maar dit is eigenlijk niet eerlijk.
Dat is wat mij betreft ook het sterkste punt van BE. Van intiem naar schreeuwerig, die overgang maakt de tekst zo duidelijk en Oberst zo breekbaar, dat je wel moet blijven luisteren.quote:Vooral dat stuk als hij echt ouderwets los gaat op laatstgenoemd nummer, dat is voor mij typisch Bright Eyes en dus cool.
Same here, al valt de grootte van dat gat wel weer mee. Bovendien zit iedereen wel te beweren dat Digital 't minste album is (dat is het eigenlijk ook), maar Easy/Lucky/Free is wel een verdomd mooi nummer.quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:47 schreef JelleS het volgende:
Daar ben ik het absoluut niet mee eens. Wide Awake is by far men favoriete album, F&M komt echter wel op plek 2. Maar daar zit bij mij toch nog een groot gat tussen.
Nou, vertelquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:53 schreef methodmich het volgende:
Al moet je wellicht de situatie een beetje kennen om het optimaal te waarderen.
Je bedoeld toch de situatie van Conor?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:33 schreef methodmich het volgende:
Lijkt me toch duidelijk genoeg??
Wat hebben we nu gehad? Snel uit het hoofd: dEUS, Wilco en Bright Eyes. Hebben we er al meer?.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:53 schreef methodmich het volgende:
Trouwens, dit soort lijstjes maken - qua songs vooral - moeten we in meer bandtopics doen.
The Jayhawks, Counting Crows, Belle & Sebastian, Pixies ook dacht ik.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:42 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wat hebben we nu gehad? Snel uit het hoofd: dEUS, Wilco en Bright Eyes. Hebben we er al meer?.
Nee. Eigen situaties die overeenkomen met dat wat Oberst zingt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:59 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Je bedoeld toch de situatie van Conor?
Andy Lemaster is de man achter Now It's Overhead. Vriend van Conor. Heeft ook regelmatig met hem meegedaan op met name de oudere albums en ook producties en mixen gedaan voor hem.quote:Op dinsdag 21 november 2006 10:54 schreef nein het volgende:
Oke..wat heeft now it's overhead met bright eyes te maken dan?
Zo dan, anders ik welquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:20 schreef Wepeel2 het volgende:
Ondertussen is het concert uitverkocht.Ik heb er zin in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |