Same here, al valt de grootte van dat gat wel weer mee. Bovendien zit iedereen wel te beweren dat Digital 't minste album is (dat is het eigenlijk ook), maar Easy/Lucky/Free is wel een verdomd mooi nummer.quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:47 schreef JelleS het volgende:
Daar ben ik het absoluut niet mee eens. Wide Awake is by far men favoriete album, F&M komt echter wel op plek 2. Maar daar zit bij mij toch nog een groot gat tussen.
Nou, vertelquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:53 schreef methodmich het volgende:
Al moet je wellicht de situatie een beetje kennen om het optimaal te waarderen.
Je bedoeld toch de situatie van Conor?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:33 schreef methodmich het volgende:
Lijkt me toch duidelijk genoeg??
Wat hebben we nu gehad? Snel uit het hoofd: dEUS, Wilco en Bright Eyes. Hebben we er al meer?.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:53 schreef methodmich het volgende:
Trouwens, dit soort lijstjes maken - qua songs vooral - moeten we in meer bandtopics doen.
The Jayhawks, Counting Crows, Belle & Sebastian, Pixies ook dacht ik.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:42 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wat hebben we nu gehad? Snel uit het hoofd: dEUS, Wilco en Bright Eyes. Hebben we er al meer?.
Nee. Eigen situaties die overeenkomen met dat wat Oberst zingt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:59 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Je bedoeld toch de situatie van Conor?
Andy Lemaster is de man achter Now It's Overhead. Vriend van Conor. Heeft ook regelmatig met hem meegedaan op met name de oudere albums en ook producties en mixen gedaan voor hem.quote:Op dinsdag 21 november 2006 10:54 schreef nein het volgende:
Oke..wat heeft now it's overhead met bright eyes te maken dan?
Zo dan, anders ik welquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:20 schreef Wepeel2 het volgende:
Ondertussen is het concert uitverkocht.Ik heb er zin in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |