Ze slaan de plank wel eens mis, maar wat Bright Eyes betreft ben ik het wel met ze eens.quote:Op maandag 9 april 2007 12:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
Pitchfork is gewoon een kutsite. Altijd al geweest en zal waarschijnlijk ook wel zo blijven. Lage cijfers geven meestal aan dat ik het een goede CD zal vinden..
En Larsch, je moet gewoon wel alle CD's downloaden. Of kopen..
quote:but empty rhetoric and moral superiority aren't going to do the trick
De ironiequote:. If he would address the political through this personal lens, exploring his own complicity in the military-industrial complex he currently lambastes from a false outside perspective, he might arrive at commentary that's more about insight and confrontation than moral flattery.
Ik vind hem juist sterker worden. Niet alleen Middleman vind ik geweldig, ook Cleanse Song, Hot Knives, No One Would Riot For Less en I Must Belong Somewhere zijn wat mij betreft nu al Bright Eyes klassiekers.quote:Op maandag 9 april 2007 18:15 schreef JelleS het volgende:
[..]
[..]
De ironie
Overigens word ik steeds negatiever over de plaat, het klinkt toch allemaal wel heel erg hetzelfde en op enkel songs als Middleman na haalt het het niveau van de vorige platen niet.
Vet. Nu wil ik seks met je.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:23 schreef moelan0e het volgende:
No One Would Riot For Less kende ik al zeker een jaar voor Cassadaga.
Het was niet heel bot bedoeld oid. Maar goed, ik zal geen vreemde meisjes meer om seksuele handelingen vragen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:31 schreef nipeng het volgende:
Normaal reageren is toegestaan.
Nee, ik kende hem ook al van YouTube.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:47 schreef moelan0e het volgende:
Ja, ben ik de enige die dat nummer al kende?
Echt niet, ik voel altijd liefde.quote:Op woensdag 11 april 2007 10:29 schreef JelleS het volgende:
Het is weer lente.
Geweldig nummer, thx!quote:Op maandag 9 april 2007 16:33 schreef moelan0e het volgende:
[..]
'True blue' van het album Motion Sickness, beetje ondergewaardeerd vind ik
Ik ook. En ook nog eens die dag ervoor op 10 Juliquote:Op donderdag 19 april 2007 22:31 schreef parselmouth het volgende:
Cool 11 juli naar de Melkweg en die dag erna naar Dour... Staat Bright Eyes ook op dour!
Maar I Must Belong Somewhere dan?quote:Op donderdag 19 april 2007 22:43 schreef Larsch het volgende:
[..]
Geweldig nummer, thx!
Overigens begin ik Cassadaga nu steeds meer te waarderen. Met name No One Would Riot For Less is echt prach-tig, doet me heel erg denken aan mijn Old Soul Song (For The New World Order), mijn favo van Bright Eyes. En Middleman en If The Brakeman Turns My Way vind ik ook geweldig. Oh, en ook Four Winds, zo'n heeeerlijk nummer als je naar school fietst.Aan het einde verslapt m'n aandacht wel wat, maar voor nu zet ik No One Would Riot For Less nog maar weer 'ns op.
Bedoel je dat plastic ding wat er bij zit???quote:Op donderdag 12 april 2007 23:22 schreef Wepeel2 het volgende:
Vandaag ook de special edition gehaald bij de Plato. Leuk speleding hoor.
Ja. Kun je over het hoesje bewegen en dan zie je allerlei leuke figuurtjes en tekst.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Bedoel je dat plastic ding wat er bij zit???
quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:21 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ja. Kun je over het hoesje bewegen en dan zie je allerlei leuke figuurtjes en tekst.
Totaal nutteloos. Maar wel origineel.
Ja. Kom je ook?quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:03 schreef moelan0e het volgende:
Hebben jullie er alweer zin in?
da's een schatjequote:Op donderdag 5 juli 2007 11:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
Jaymay is het voorprogramma.
http://jaymaymusic.com/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |